2025-03-14, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är inte han som är problemet. Det är deras oförmåga att samarbeta kring barnet, och det ligger i stora delar på Julia.
Så varför ska du sitta och fantisera ihop saker?

Men varför skrev han över vårdnaden då? om det ligger på att han har problem med Julia då borde han ju inte ge upp vårdnaden.
Citera
2025-03-14, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hon uttryckte att hon varit delaktig.

Det förvånar visserligen inte om hon gör detta då hon har en historia av att trycka sig in i situationer och bli för mycket.

Därav inga hållbara långa relationer för de slutar alltid i bråk och inlägg på IG.

Okej men hon kan ju ändå stötta advokaten för ett bra jobb.
Citera
2025-03-14, 13:18
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Detta inägg var det riktat till dej?
Det jag citerade sist var riktat till mig - och avhandlar exakt det som jag säger framgår i det du nu lyfter fram. Ni gissar och spekulerar - så varför riktar du sen ett inlägg till mig där jag ska bekräfta era spekulationer och ert orerande...

Helt obegripligt
Citera
2025-03-14, 13:20
Medlem
Citat:
Det jag citerade sist var riktat till mig - och avhandlar exakt det som jag säger framgår i det du nu lyfter fram. Ni gissar och spekulerar - så varför riktar du sen ett inlägg till mig där jag ska bekräfta era spekulationer och ert orerande...

Helt obegripligt

Nej inlägg 1 var svar på Mute inlägg 2 är en korigering (förtydlig) av inlägg 1.
Citera
2025-03-14, 13:24
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men varför skrev han över vårdnaden då? om det ligger på att han har problem med Julia då borde han ju inte ge upp vårdnaden.
Återigen, han kan ha valt att avstå för att då plocka bort deras samarbetssvårigheter och därmed göra det enklare att vinna mot Socialtjänsten -- eftersom det absolut viktigaste för honom var att barnet inte blir LVU:at, hon var viktigast.

OM han ens gjort det.

Jag föreslår att du riktar din fråga direkt till honom om du vill veta.
Citera
2025-03-14, 13:27
Medlem
Vad är det ens ni tjafsar om nu? det här måste va flashbacks mest tjafsigaste tråd.
Läs socialtjänstens ansökan i förvaltningsrätten om ni undrar något istället för att tjafsa med varandra är mitt tips, där står det klart och tydligt att båda föräldrarna brister och att socialtjänsten anser att det sker på ett sätt som skadar barnets hälsa och psykosociala utveckling.

_
Citera
2025-03-14, 13:34
Avslutad
Fp
Citera
2025-03-14, 13:34
Medlem
Citat:
Återigen, han kan ha valt att avstå för att då plocka bort deras samarbetssvårigheter och därmed göra det enklare att vinna mot Socialtjänsten -- eftersom det absolut viktigaste för honom var att barnet inte blir LVU:at, hon var viktigast.

OM han ens gjort det.

Hade det inte vara rimligare att agera vuxet, att förbättra relationen till barnet och barnets mor, sluta torska på drogtest, slippa ha okända myndighetspersoner efter sig och kanske t o m skaffa en stadigvarande och trygghetsskapande bostad, istället för att överge dottern...?

Att lämna sitt kött och blod vind för våg verkar gå i arv i familjen Annorlunda.
Citera
2025-03-14, 13:37
Avslutad
Citat:

OM han ens gjort det.

Att det är det bästa för flickan är helt klart Julia är en bättre förälder, men om han kunde sköta sig så hade man aldrig kommit till en sån här situationen överhuvudtaget.
Citera
2025-03-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hade det inte vara rimligare att agera vuxet, att förbättra relationen till barnet och barnets mor, sluta torska på drogtest, slippa ha okända myndighetspersoner efter sig och kanske t o m skaffa en stadigvarande och trygghetsskapande bostad, istället för att överge dottern...?

Att lämna sitt kött och blod vind för våg verkar gå i arv i familjen Annorlunda.

Att han skrev över flickan, behöver ju inte vara för att det är det bästa för henne, som vissa skriver. Är väl det smidigaste för honom själv, då har han inte något ansvar, i hans ögon.
Citera
2025-03-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Rimligt att Julia valt att agera som en trygg förälder med bostad osv..

Glömde du den?
Citera
2025-03-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Okej men hon kan ju ändå stötta advokaten för ett bra jobb.

Pinsam bara..

Är hon bara fanatiker i en sekt eller beror den galna blicken på att hon har struma?

Tänkte ifall du vet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in