2025-03-14, 10:46
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Till skillnad från alla andra mediaprofiler har ingen trätt fram och berättat sin historia om hur hemsk Roger är. När Martin Timell var i blåsvädret var det många som trädde fram med sin historia. Samma med arga snickaren, Oldsberg, Lotta Brome’… Här är det tyst.

Det kommer ingen uppföljning i Expressen. Ingen annan tidning skriver om det. Ingen vill berätta. Beror det på att det inte finns något att berätta?

När det gäller Robin Calmegård finns en hyllning från Roger till honom i samband med hans byte till eftermiddagssändningarna i samma tidning som nu insinuerar att Robin är en av dom utsatta.
Räcker det inte med de elva personer expressen pratat med?
Citera
2025-03-14, 11:20
Medlem
Vad jag minns så tvingade Titti Roger att tatuera in Rixmorgonzoo på ena armen i direktsändning....
Citera
2025-03-14, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trullebulle123
Vad jag minns så tvingade Titti Roger att tatuera in Rixmorgonzoo på ena armen i direktsändning....

Vart är Markoolio? Han brukar gästa dom på Fredagar?
Citera
2025-03-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Räcker det inte med de elva personer expressen pratat med?
Njae. Lite mer bakgrundsfakta behövs allt för att det ska vara trovärdigt. Expressen räknar jag inte som en trovärdig källa.
Det kan ju vara allt från skitsaker som Roger i form av arbetsledare måste säga ifrån om till såklart allvarligare saker. Utan uppföljning eller några fler bevis så är jag tveksam till trovärdigheten. Dom 11 har säkert saker att säga, men hur skyldig Roger är det vet vi inte. Rör det hela organisationen eller får Roger ta smällen för att han är programledare?
Citera
2025-03-14, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trullebulle123
Vad jag minns vad det ett vad hon förlorade som hon var med på.
Citera
2025-03-14, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Vart är Markoolio? Han brukar gästa dom på Fredagar?

Ja vad har hänt där, har han officiellt slutat?
Citera
2025-03-14, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ja vad har hänt där, har han officiellt slutat?

Kan ju va att han spela i Åre igår därför han inte var med idag
Citera
2025-03-14, 13:29
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Njae. Lite mer bakgrundsfakta behövs allt för att det ska vara trovärdigt. Expressen räknar jag inte som en trovärdig källa.
Det kan ju vara allt från skitsaker som Roger i form av arbetsledare måste säga ifrån om till såklart allvarligare saker. Utan uppföljning eller några fler bevis så är jag tveksam till trovärdigheten. Dom 11 har säkert saker att säga, men hur skyldig Roger är det vet vi inte. Rör det hela organisationen eller får Roger ta smällen för att han är programledare?
Roger får ta smällen för att han uppenbarligen är den främsta anledningen till den toxiska arbetsmiljön. Vilka bevis hade du behövt? Vad skulle elva före detta anställda tjäna på att fabricera ihop detta menar du? Tror du att de ljuger om att de haft flera möten om just detta i flera år?
Citera
2025-03-14, 13:47
Medlem
Citat:
Roger får ta smällen för att han uppenbarligen är den främsta anledningen till den toxiska arbetsmiljön. Vilka bevis hade du behövt? Vad skulle elva före detta anställda tjäna på att fabricera ihop detta menar du? Tror du att de ljuger om att de haft flera möten om just detta i flera år?

Den som är mest bov är chef Christer Modig som tittat åt andra sidan i alla år. Han är en enabler om någon. Gissar att han är upptagen med att leka influenser och visa upp vilket gott liv han lever på sina sociala medier
Citera
2025-03-14, 14:42
Medlem
aztlans avatar
Sa dom att han var ledig idag eller nämndes inte Roger alls?
Citera
2025-03-14, 14:49
Medlem
Citat:
Enligt Expressen är det så ja. Jag räknar tyvärr inte den tidningen som direkt trovärdig. Det går inte att utröna om Expressen ens pratat med någon av dom elva, bara att det kommit in elva anmälningar. Inte heller står det av vilken orsak dom 8 slutat bara att dom slutat. Är tex Lotta och Basse med där som blev headhuntade till en annan station?

Jag tycker såklart inte det är ok om det verkligen är som Expressen skriver. Jag tror nämnda tidning har slirat en del för att få till en säljande artikel. Var är annars intervjuerna där en hemlig fd anställd berättar vilket svin Roger var och var är dom uppföljande skandalartiklarna?
Citera
2025-03-14, 14:54
Medlem
Citat:

Har bott granne med personer från både P4 Sthlm och reklamkanaler och skitsamma. Stäng tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in