Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers
Det är lavlig.. Men nu är de regler som gäller. Eller vill du att Vänsterpartiet Kamrat Putin skall veta vad varje mobb förråd ligger? Vi har kulturpersonligheter som har suttit i fängelse för spioneri , men idag skriver dom proffstyckare för Aftonblade. Fråga KGB Janne.
Fast som jag skrev, när höga tjänstemän och politiker ger bort informationen så händer det ingenting. Då pratar vi ändå om ett stort antal byggnader på flera olika platser. Ja kanske det till och med var samtliga byggnader som försvarsmakten hade tillgång till?
Att Jan Guillou satt på Långholmen(?) för avslöjandet av IB-affären anser inte jag vara spioneri.
Han avslöjade Socialdemokraternas hemliga underrättelseorganisation där man kartlade politiska meningsmotståndare. Vad nu detta har med Jan Emanuel att göra vet jag inte. Kanske kan du upplysa mig om den saken?
Idag har du googles bilar som åker runt o fotar allting. Du har spionsatelliter som kan läsa texten i den tidning du läser. Lägg därtill det faktum att man redan gett bort all information utan att åtala dåvarande statsminister och/eller övriga ministrar. Varför skall man då jaga Jan Emanuel med blåslampa?