Vad i hela friden är detta? Ett poddavsnitt med Pontus från 9 feb 2025 från "Lovalhero" (Local Hero är en podd om förebilder och eldsjälar där vi intervjuar personer som brinner för det de gör, inspirerar och gör något gott i världen)
0h29 "Just nu trivs jag på Youtube. Så får vi se vart det bär vägen, det kanske blir så att jag blir anställd av nått TV bolag sen så att jag får en månadslön och kunna göra bara dokumentärfilmer"
0h5min "På Youtube sysslar jag med dokumentärer, drama, men försöker hålla kvaliteten hög och inte bara snacka skit om folk. Jag granskar människor som jag anser kan vara en fara för allmänheten eller som har många följare som använder det på fel sätt"
1h41 (ang Dumpen) "Barn, det är så tabu det bara kan bli. Där får man EN chans, om du blir uthängd och tar livet av dig, jag svårt att tycka synd om den personen. Det låter kanske hemskt men det är inte en person som ska vara här ändå. Antingen ska du ruttna i ett fängelse eller så ska du inte leva alls. Har du gått på BARN på det sättet då har du förbrukat din chans. No go zone"
"Nu ska jag fokusera på nått större, filmen exempelvis, men även efter filmen vill jag satsa på att ta mig in i TV, vara med i nått program, eller göra någonting som är utanför Youtube"
https://open.spotify.com/episode/6fFgNLL6Vdg1AVLV4tncyp