2025-03-08, 14:06
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nu fick jag flashbacks till klippet där hon hittat en snubbe som hon skriker "ä du min kille, ä du min kille" åt och han svarar "du är hos mig" och hon bara tjatar om att han är hennes kille och till slut svarar han motvilligt ja
Det var Hassan.
Inte hört något om honom på ett tag. Kanske hon gått vidare nu.
Citera
2025-03-08, 14:08
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Också lite knepigt att turturduvorna är ifrån varandra så mycket, är Rooomis aldrig ledig och kan gå på bio eller restaurang med Gräddis, han verkar hänga på rummet, medan Pia alltid gör saker själv. Att han är hennes kille börjar jag verkligen ta med en stor nypa salt.

Om han ” jobbar” natt, så behöver han ju sömn på dagarna? Kommer hem i tjyvottan när AlkoTanten ligger och sover ruset av sig?
Sover djupt när hon är redo för ny shoppingrunda och dagens första glas.

De hamnar väl i säng någon gång på tidig kväll, innan ” plikten åter kalllar?”
Han mot hemliga uppdrag, hon mot sunkhak?

Blir jobbigt att synka med fler i rummet.
Citera
2025-03-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Om han ” jobbar” natt, så behöver han ju sömn på dagarna? Kommer hem i tjyvottan när AlkoTanten ligger och sover ruset av sig?
Sover djupt när hon är redo för ny shoppingrunda och dagens första glas.

De hamnar väl i säng någon gång på tidig kväll, innan ” plikten åter kalllar?”
Han mot hemliga uppdrag, hon mot sunkhak?

Blir jobbigt att synka med fler i rummet.

Har tänkt på det där. Tidigare hängde hon typ bara på Lilla Wien, som jag gissar är ett så kallat sunkhak, men numera verkar hon växla mellan Stampen och Engelen som nog ändå är något mindre sunkiga. Undrar om det enbart handlar om närhet till boendet eller om hon inte längre vill ”sänka sig” till budget-haken.
Iofs så verkar ju Hasan hänga på Lilla Wien också..
Citera
2025-03-08, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Det var Hassan.
Inte hört något om honom på ett tag. Kanske hon gått vidare nu.

Oj, sorgligt, för Hassan lät helt ointresserad och det fanns ingen kärvänlig kemi mellan dem Gräddis har ju nu en kille som också är hemlös och permanentboende på hennes Hostel och hon har släppt Hassan verkar det som
Citera
2025-03-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Har tänkt på det där. Tidigare hängde hon typ bara på Lilla Wien, som jag gissar är ett så kallat sunkhak, men numera verkar hon växla mellan Stampen och Engelen som nog ändå är något mindre sunkiga. Undrar om det enbart handlar om närhet till boendet eller om hon inte längre vill ”sänka sig” till budget-haken.

Hela Gräddis liv är ju sunkigt, alltifrån hostelboende till tänderna skriker trash, så varför skulle hon bli kräsen med specifikt utestället? 🤔
Citera
2025-03-08, 15:38
Medlem
Alltså Gräddis hälsning angående kvinnodagen är ju värdelös. Hon som är så intellektuell borde väl kunna hinta om på vilket sätt hennes ögon öppnats om hur kvinnor har det, annars låter det bara som floskler
Citera
2025-03-08, 15:48
Medlem
vonDys avatar
Citat:

Ja🤔?
AlkoTanten har ju råd med bättre hak nu, med sina ” Miljooner” Alla dagar i veckan, tills de tar slut. Och levern ger upp?

Bättre ” tjärlek” , bättre ” sjoklad”
väntar Pisset?

När den hemlösa, sjukligt svartsjuka Tanten har boots mot vidare vidder?

Stackars ”Ruumis”, och andra Utsatta Män, som kommer i Fyllkajans väg!

Är det Foodoraslav, som hon hittar??

Hoppas nya Rumskamrater är trevliga, Nyktra och Fräscha!
Citera
2025-03-08, 16:14
Medlem
Oj! Där var det som att Gräddis öppnade upp sig lite. Nästan så att gråten kom, när hon upprepade att hon alltid är ensam. Eller hur tolkar ni det?
Citera
2025-03-08, 16:15
Medlem
Citat:
Jag tror att det är sippandet på vin under dagen och kvällen som fräter på emaljen. Sedan prioriteras nog inte heller tandborstning. Hon tycker själv att hon är så rik, men hon utstrålar verkligen inte välstånd varken när det kommer till kläder eller tänder. Hon ser ofta riktigt fattig ut, som idag exempelvis, ser ut som en sliten singelmorsa ifrån någon fattig förort
Hun hadde tvättat håret en dag. Det så fett ut. Så hun kan ikke basic hygiene.
Citera
2025-03-08, 16:29
Medlem
Oj vad hon har shoppat loss idag! Riktigt stilfullt för att vara Gräddis, värsta hippielooken, passar bra till hennes frisyr med. 😝
Citera
2025-03-08, 16:36
Medlem
Haha, så tjejerna som skulle bo i rummet i några dagar har flyttat ut, gissar att de bad om förflyttning. Gräddis verkar glad över att två killar "flyttat in"
Citera
2025-03-08, 17:00
Medlem
Citat:
Oj! Där var det som att Gräddis öppnade upp sig lite. Nästan så att gråten kom, när hon upprepade att hon alltid är ensam. Eller hur tolkar ni det?

Det där var nog bland det sannare Gräddis yttrat sedan hon "flyttade in" på Hostel. Problemet är ju att det svänger så mycket, så imorgon intalar hon sig att det är som att bo i Bostadsrätt och att hon har intellektuella diskussioner med alla i rummet, men intellektuella diskussioner kräver kontakt och det har hon uppenbart inte, av flera skäl. Det drar ihop sig nu ju närmare sommaren kommer. Svårt för Gräddis, ensam bland människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in