2025-03-07, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tänkte på det att i recensionerna så klagas det på toapapperbrist, smutsiga duschar och illaluktande rum som städas sällan, men det kanske är den standarden Gräddis är van vid hemifrån, så inga konstigheter tycker hon.

Minns jag fel nu? Eller pissade inte gräddis på sitt vardagsrumsgolv vid ett tillfälle?
Citera
2025-03-07, 12:43
Medlem
På Hostel kan alla höra dig skrika..
Citera
2025-03-07, 17:00
Medlem
bellesbluess avatar
Gräddis är nu lite ”sotis” för att rummis ska lämnas själv med tjejen från Ukraina Hell is about to break loose.
Citera
2025-03-07, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Gräddis är nu lite ”sotis” för att rummis ska lämnas själv med tjejen från Ukraina Hell is about to break loose.

Hahahaha! Ta fram popcorn! Ikväll blir det drama! Haha! Raseriutbrott gissar jag på.
Citera
2025-03-07, 17:04
Medlem
Citat:

Vem är den andra gästen i rummet förutom Tjejen från Ukraina? Eller har den inte kommit än kanske.
Citera
2025-03-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Vem är den andra gästen i rummet förutom Tjejen från Ukraina? Eller har den inte kommit än kanske.

Det får vi nog veta sen. Tydligen inget hot för gräddis iaf. Spänningen är olidlig! Haha!
Citera
2025-03-07, 17:56
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvbea
Det får vi nog veta sen. Tydligen inget hot för gräddis iaf. Spänningen är olidlig! Haha!

Tanten är helt tappad bakom en vagn!

Och Totalt Världsfrånvänd! Vet hon överhuvudtaget vilket år det är? I vilket land/ stad hon befinner sig??

50-årig AlkoKaja, som bara tänker på Maskeradkläder, Vin, ”Tjärlek och Killar”..

Alltmer Gul i vinplufsigt ansikte. Patetisk, i den nu smala Tantkroppen, utan muskler.

Vider!
Citera
2025-03-07, 18:03
Medlem
Hon har absolut läst här när hon säger att hon ska till Blåkulla. Någon skojade ju här igår om att hon borde köpa en kvast! 😝
Citera
2025-03-07, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Undrar varför kojan inte var okej, om hon inte tagit ner skynket frivilligt? 🤔

Tror hon helt enkelt tagit för mycket av överslafen i beslag för att möjliggöra kojan. Skynket hängde från den madrassen, kanske var stegen täckt? Dessutom hängde hon kläder på den sängstolpen.
Citera
2025-03-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Tror hon helt enkelt tagit för mycket av överslafen i beslag för att möjliggöra kojan. Skynket hängde från den madrassen, kanske var stegen täckt? Dessutom hängde hon kläder på den sängstolpen.

Ok, jo jag funderade på just detta, var ju inte direkt konstruerat som ett riktigt draperi, utan mer som om hon knölar in tyget under madrassen och då fungerar det självklart inte.
Citera
2025-03-07, 19:02
Medlem
Citat:

Frågan är väl varför rumis aldrig följer med till uteställena, han är så osynlig att jag tvekar på hans existens.Varför ska han stanna kvar på rummet, verkar lika orimligt som att Gräddis går ut på lokal ensam
Citera
2025-03-07, 19:13
Medlem
Verkar som att Gräddis drabbats av Hostelvärldens första smärtande insikt: Vad händer med rumis och en snygg (?) tjej ifrån Ukraina medan jag jagar karlar på lokal? Fortsättning följer...

Edit:

Är verkligen sjukt att Grädis är ute och super nedan Rumis är på hostelrummet , inte konstigt om han hittar någon annan i den situationen om du frågar mig
Senast redigerad av Florman 2025-03-07 kl. 19:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in