2025-03-07, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
De var väl bara typ 2 månader sen det kom ut att Wempa och någon mer skulle söka identiteter.
Att vi inte hört något offentligt på 2 månader betyder inte att de inte fortfarande söker.
Jag skulle ta det din källa säger med en nypa salt.

Anjo har varit väldigt tyst om dokumentären efter den släpptes? Inga fler intervjuer, inge svar på kritik?
Möjligt att 2 månader inte är så lång tid.
Men om jag får spekulera så tror jag att alla skandaler har satt en viss kista i vägen, samtidigt som tiden går och det blir mer och mer bortglömt så vore det konstigt om det där dyker upp som gubben ur lådan.

Det byts ut skribenter precis hela tiden och om några månader är dessa glömda.
Och så dyker det där upp?
Njae.

Det ser nog mer än lovande dumt ut.

Men vi får väl se
Citera
2025-03-07, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlarsyntaKlara
Enligt Anjo den mest hyllade, han tror verkligen att han är Gud den allsmäktige.
Liknar mer fågeln Fenix med skillnaden att han inte kommer att resa sig ur askan.

Jag är väldigt nyfiken på varför han som vuxen trebarnspappa klär sig som min bror gjorde när han gick på högstadiet och lyssnade på tupac. Innan han växte upp och insåg att han inte var ghetto.
Citera
2025-03-07, 14:47
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Dem gick ut och sa att de hade betalat massor för huset jocke, chippa och Anjo hyrde i Sälen.
En användare kollade då upp vad huset faktiskt kostade att hyra och påpekade hur dem ljög om priset. Den användaren blev efter det eftersökt av Jocke.
Oj, då är man känslig. Alla måste verkligen smyga runt på äggskal runt Joakim. Det kan inte vara lätt att leva med honom.
Citera
2025-03-07, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Eftersom den här tråden av naturliga skäl fått ett uppsving senaste veckan så tänker jag att det kan vara bra att förtydliga för alla nya som läser.

Antonio har varit känd av polisen långt tidigare än han blev anmäld för våldtäkten. I fupen kan man läsa om hur han haft sån panik av att få reda på att han blivit anmäld för våldtäkten för att han "inte kan få mer prickar i registret". I dokumentären vill Anjo och Anna försöka vinkla det till att det är domen som gjort att han spårat ut och hamnat i kriminella banor men det var något han redan var i innan den här händelsen.
Antonio är uppväxt med goda socioekonomiska förutsättningar så att Anna överhuvudtaget ska sitta och gråta ut över att det är omständigheter utifrån som gjort att hennes son hamnat där han hamnat är inget annat än ett jävla skämt. Istället bör hon titta på sig själv och fundera på varför hennes barn med de förutsättningar de haft hamnat så fel i livet.

Anjo glömde också att prata om det faktum att Antonio i närtid till den här våldtäkten också blivit dömd för sexuellt ofredande och olaga hot emot en annan 13-åring. Även i våldtäksfallet framkommer det i FUP att både Antonio och Robin försökt påverka vittnen, så att fler antingen inte vittnat eller dragit tillbaka sina vittnesmål är inte konstigt, de kanske inte ville bli hotade till livet av Antonio precis som 13-åringen och hennes familj blev.

_
Hoppas Medvikt eller någon annan tar upp detta då det måste spridas till fler än flashbackare
Citera
2025-03-07, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Jag är väldigt nyfiken på varför han som vuxen trebarnspappa klär sig som min bror gjorde när han gick på högstadiet och lyssnade på tupac. Innan han växte upp och insåg att han inte var ghetto.
Han måste ha resår i midjan
Citera
2025-03-07, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Möjligt att 2 månader inte är så lång tid.
Men om jag får spekulera så tror jag att alla skandaler har satt en viss kista i vägen, samtidigt som tiden går och det blir mer och mer bortglömt så vore det konstigt om det där dyker upp som gubben ur lådan.

Det byts ut skribenter precis hela tiden och om några månader är dessa glömda.
Och så dyker det där upp?
Njae.

Det ser nog mer än lovande dumt ut.

Men vi får väl se
Går nu att skicka frågor till Anjo och Lisen, han vill ha roliga frågor ha ha ha det tyckte jag var roligt
Citera
2025-03-07, 15:05
Avslutad
Citat:
Men vittnena säger att båda höll på med varandra. Oavsett ålder så var det samtyckte från båda. Mindre kan man säga om Antonio

Finns ingenting som heter samtycke i det här fallet
Citera
2025-03-07, 15:06
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlarsyntaKlara
Hoppas Medvikt eller någon annan tar upp detta då det måste spridas till fler än flashbackare

Säkert varit uppe.

Men Anna socanmälde alltså BO:s föräldrar.

Det var föräldrarna till BO som var orsaken till händelsen… deras miljö för dottern.

Annas son blev polisanmäld… ooops. Det var definitivt inget fel i Antonios familj. Han drack inte, han serverade bara.
Citera
2025-03-07, 15:08
Medlem
Miys avatar
Citat:

Håller med han ser för rolig ut med sin trötta keps som sitter och skäms ovanpå det där gigantiska klotet till skalle,
Citera
2025-03-07, 15:32
Medlem
vichy6s avatar
Brott och blandat har ingen tråd men behandlar konflikter med Anjo på YT.

Ser därför att min kommentar hamnar i aktuellt forum.

Brott och blandat har enligt egen utsago en back-up som heter Brott och blandat 2.0

Den människan behövs om den tyste porrskådis Håkan H satsat på fel banan.

Anjo borde och bör cancelleras och få egen tid med sin hink, numer ”knulldocka”.
Citera
2025-03-07, 15:34
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Håller med han ser för rolig ut med sin trötta keps som sitter och skäms ovanpå det där gigantiska klotet till skalle,

Du vet att han hatar jeans? Därför mjukisar. Han har inte samma måttstock på när det sväller.
Citera
2025-03-07, 15:39
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Livstecken!
En påtagligt hålögd Anjo chillar med Lisen i studion för att spela in en podd.
Han undrar vad följarna vill att dom ska prata om ”Men kom inte bara med ”besvara det här, besvara det här”. Utan kanske mer roliga ämnen som ni tycker vi ska prata om. Självklart, har ni en fråga så kan ni väl ställa den så får vi se vad vi lyfter”

Posta printscreen på uslingen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in