2025-03-07, 07:37
Medlem
Mr.Swedens avatar
Efter 52 år lämnar alltså Hans-Göran Johansson partiet. Vad är det som händer här? Har dotterns trixande förvandlat C även lokalt till en tummelplats för neurotiska stadskvinnor? Som inte tål medelålders män?

Eller är pappa - precis som hans dotter - strategiskt tafatt och patologiskt envis; en svårsåld kombo. Sist jag såg Annie live satt hon helt ensam på krogen i Stockholm 01.

Det doftar inte succé.

https://omni.se/a/250ORx
Citera
2025-03-07, 07:42
Medlem
Utmobbad av bögcentern?
Citera
2025-03-07, 08:13
Medlem
Han gillade väl inte att Centern är ett vänsterparti numera. Fast han kan ju tacka dottern för detta haveri.
Citera
2025-03-07, 08:32
Medlem
Studsbolls avatar
Han var Värnamos starke man länge och väl på den tiden Centern var ett parti för landsbygden och långt före lilla Annie gjorde kaos med allt. Troligtvis vågade partikamraterna inte lufta sina åsikter om partiets märkliga svängning under Annie när hon ännu var vid makten, men sedan har han säkert fått utstå mycket gliringar och spe från kollegorna. Och i ärlighetens namn har Centern idag absolut inget gemensamt med det Centern som fanns när han inledde sin politiska bana.
Citera
2025-03-07, 08:34
Medlem
Jordgubbes avatar
"Jag fick höra att man sagt att jag aldrig hade varit en riktig centerpartist" kanske ger nån sorts hopp att rester av det gamla någorlunda vettiga centern lever?
Citera
2025-03-07, 08:51
Medlem
Det är lite konstigt att lämna ett parti bara för att galoscherna inte passar lokalt. Som om ett partimedlemskap inte kan sträcka sig utanför en kommungräns. I och för sig berömmer sig Centerpartiet att vara väldigt decentraliserat, men detta är lite extremt. Vi får hålla koll på vilka centerpartister som flyttar över en kommungräns och påminna dem om att de då måste sluta vara medlemmar.
Citera
2025-03-07, 09:10
Medlem
Ingen stamina. Men kanske han inte är pedofil, då kan man ju förstå att han inte vill vara kvar. Men, vad gjorde han då där i 52 år……..
Eller så delar han inte den sjuka odemokratiska ideologin som präglat partiet sedan Annies start i ledningen?
Citera
2025-03-07, 09:39
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
Ingen stamina. Men kanske han inte är pedofil, då kan man ju förstå att han inte vill vara kvar. Men, vad gjorde han då där i 52 år……..
Eller så delar han inte den sjuka odemokratiska ideologin som präglat partiet sedan Annies start i ledningen?

Eller så är han pedofil med dragning mot flickor.
Kanske inte är riktigt koscher inom C där sex med småpojkar är det prioriterade.

Nej, jag tror att gubben fått mycket stryk internt pga sin bindgalna dotter!
Annie är ju inte riktigt klok.
Senast redigerad av Haubits77B 2025-03-07 kl. 10:33.
Citera
2025-03-07, 10:22
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
"Jag fick höra att man sagt att jag aldrig hade varit en riktig centerpartist" kanske ger nån sorts hopp att rester av det gamla någorlunda vettiga centern lever?
En riktig centerpartist gillar småbarn, stryka något som smakar gott för en hund på sitt kön och är egentligen vänsterpartist samt bor på stureplan… ja vem fan vill vara ”riktig” centerpartist?
Citera
2025-03-07, 10:32
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
En riktig centerpartist gillar småbarn, stryka något som smakar gott för en hund på sitt kön och är egentligen vänsterpartist samt bor på stureplan… ja vem fan vill vara ”riktig” centerpartist?

Nej, den möjliga väljarkretsen måste vara rätt liten.
Citera
2025-03-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Efter 52 år lämnar alltså Hans-Göran Johansson partiet. Vad är det som händer här? Har dotterns trixande förvandlat C även lokalt till en tummelplats för neurotiska stadskvinnor? Som inte tål medelålders män?

Eller är pappa - precis som hans dotter - strategiskt tafatt och patologiskt envis; en svårsåld kombo. Sist jag såg Annie live satt hon helt ensam på krogen i Stockholm 01.

Det doftar inte succé.

https://omni.se/a/250ORx

sista och enda gången jag såg henne var när hon länsade frukostbuffen på xx kakor mm så något verkar vara tokigt i skallen på henne
Citera
2025-03-07, 14:06
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe

Han och många många andra älder centerpartiser kallas för " Fälldinare " gamla stammen
centerpartister och dom flesta även aktiva i LRF lokalt och på riksplanet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in