2024-05-18, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Tack jag vet hur dom ”ska” smaka och kännas. Det här har varit mitt favoritsnacks sedan dom kom ut. Som sagt, det var några månader där som de smakade klart annorlunda. Nu är de bättre, men tycker fortfarande att den härligt djupa ostsmaken har försvunnit och nu är det som du säger mest bara cayennepepparn jag känner, och tyvärr den här bismaken av ärta också. Kanske är mina smaklökar som utvecklats, vilket man kanske ska vara glad för.

Tack förresten för påminnelsen att dessa innehåller citronsyra, inte så konstigt att man fick känsliga tänder när beroendet var som värst.

Dom smakar exakt som dom alltid gjort.
Citera
2024-05-18, 13:47
Medlem
De är goda men "vanliga" crunchers där man kört i en tesked cayennepeppar och skakat om bagen ordentligt smakar i min uppfattning ungefär likadant. Här kan man också göra det mera extremt och äventyrligt om man önskar, t.ex. en tesked Naga Jolokia-pulver istället för cayenne.
Citera
2024-05-18, 18:42
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Någon mer som testat denna pärla?

Är nog min favoritchips. Älskar hettan och att de är knaprig.

Pärla? Det är en påse med snacks.

Annars ja de är jäkligt goda för hjärnan men de är ju kemiskt framställt så. Så de har lyckats. Kan utan problem pressa en hel påse på 30 min när man e sugen.

Dock är det hemskt för kroppen, riktigt gift. Blanda med bärs och man är fan sjuk dagen efter
Citera
2024-05-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Pärla? Det är en påse med snacks.

Annars ja de är jäkligt goda för hjärnan men de är ju kemiskt framställt så. Så de har lyckats. Kan utan problem pressa en hel påse på 30 min när man e sugen.

Dock är det hemskt för kroppen, riktigt gift. Blanda med bärs och man är fan sjuk dagen efter

varför blir du sjuk dagen efter?
Citera
2024-05-21, 12:45
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
varför blir du sjuk dagen efter?

Dålig i magen, diarré mm
Citera
2024-05-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Dålig i magen, diarré mm

Och varför får du det av en påse ostbågar?
Citera
2024-06-07, 15:56
Medlem
Tjejen kom med en spaning nu vid eftermiddagssnackset. Hällde upp en skål Cruncherz igår men åt inte upp allt. Spaningen består i att de inte är lika starka när de legat framme en dag. Har någon annan märkt av det?
Citera
2025-01-22, 21:46
Medlem
Älskar! Supergoda med iskall mjölk till. Gillar att de är starka, men också smakar gott. Hetta för enbart hettans skull ger jag inte mycket för.
Citera
2025-03-03, 15:17
Medlem
VoktorDodkas avatar
Dom har fått ny förpackning och namn, nu heter dom Cheez Crunchrz Hot Chili. Jag vet inte om jag fick en jackpotpåse eller om dom har blivit betydligt hetare.
Citera
2025-03-06, 21:55
Medlem
Nytt namn nästan samma smak. Min påse var något mildare. Beroendeframkallande!
Citera
2025-03-07, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Nytt namn nästan samma smak. Min påse var något mildare. Beroendeframkallande!

varför beroende??
Citera
2025-03-07, 13:20
Medlem
Föredra den "vanliga" Cheez Cruncherz. Flaming hot kan vara för stark ibland. Men den vanliga är lätt de godaste ostbågarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in