2025-03-07, 00:15
Medlem
RumpTrollets avatar
Nu ligger en ny video uppe från Medvikt!!
Perfekt för oss nattugglor.

https://youtu.be/K3KJi-zJ3ho
Citera
2025-03-07, 00:31
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Nu ligger en ny video uppe från Medvikt!!
Perfekt för oss nattugglor.

https://youtu.be/K3KJi-zJ3ho

Väldigt mogen och saklig video btw.
Människor som Medvikt behövs på YouTube.
Citera
2025-03-07, 00:53
Medlem
Hm all reklam verkar försvunnit från Pontus alla YouTube-videor?
Citera
2025-03-07, 00:56
Medlem
RumpTrollets avatar
Hur vet man det?

(Jag har premium och dessutom adblocks, så ser ändå aldrig reklam)..
Citera
2025-03-07, 00:59
Medlem
Citat:
Hur vet man det?

(Jag har premium och dessutom adblocks, så ser ändå aldrig reklam)..

Jag har aldrig haft premium och har alltid fått reklam på hans videos, kan inte säga hur man annars ser det.
Citera
2025-03-07, 01:00
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Jag har aldrig haft premium och har alltid fått reklam på hans videos, kan inte säga hur man annars ser det.

Ok
Citera
2025-03-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ok
Jag rapporterade alla (typ 5-6) videor Pontus lagt upp där han antingen gör reklam för dokumentären i själva videon, eller har med Vimeo-länken i beskrivningen.
Sen poff, ingen reklam på någon video! Jag väljer att personligen ta åt mig all ära för hans förlorade inkomst
Citera
2025-03-07, 02:13
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=CLRKtpFYujU

Med tanke på Anjos skrikande åt kvinnan som han aldrig kommer ihåg vad hon heter : "DU SÄGER ATT DU BRYR DIG OM ALLA KVINNOR, ATT DU BRYR DIG OM KVINNOR, DU VILL HJÄLPA ALLA KVINNOR, MEN STÅ FÖR DET DÅ FÖR FAAAAAN OCH ÖPPNA KÄFTEN!"

Hur ska Lisen reagera nu på hur Anjo beter sig? Ska hon sitta bredvid honom i studion och säga att det var fel att namnge offret, och att Anjo är en IDIOT som på två års tid inte fattat att man inte gör det, att man på två års tid borde ha fattat domen. Och säga på Idiotanjo att han på två års tid då borde fattat att Antonio visste om målsägandes ålder och den andra killen visste inte om den.

Att Anjos försvar för att han är en idiot och under två års tid inte fattat detta är just för att han är lågbegåvad. Kommer Lisen att säga åt honom att han ska be om ursäkt så fort som möjligt i sändning och sen krypa in i sin hundkoja och stanna där tills han blir äldre.

OM DU ANJO BRYR DIG OM ALLA VÅLDTAGNA, KVINNOR SOM MÄN, SÅ ÄR DET NOG DAGS ATT BE OM URSÄKT, ÖÖÖÖÖÖPPNA KÄFTEN OCH SÄG NÅGOT!!

OM DU BRYR DIG OM VÅLDTAGNA MÄN, SÄG NÅGOT, OM DU BRYR DIG OM VÅLDTAGNA KVINNOR, ÖPPNA KÄFTEN OCH SÄG NÅGOT!!!

MEN DU ÖPPNAR KÄFTEN, OCH SÄGER NÅGOT, JA VISST GÖR DU DET. DU SÄGER NÅGOT ---

OM ANTONIO!
Senast redigerad av Sturuf 2025-03-07 kl. 02:24.
Citera
2025-03-07, 02:19
Medlem
Börjar på riktigt tro att anjo är slightly retarded.
Nog för att alla dom här youtubebönderna är idioter, men anjo har nog tagit över stafettpinnen ifrån rask nu.
Det är så sjukt pinsamt att se hur han vinklat och redigerat den här sk dokumentären.
Och det tog ändå riksidioten 2 år att fixa den här episka stekta bajskorven han kallar för film.
Citera
2025-03-07, 06:11
Medlem
miapetters avatar
Dum fråga säkert -
Men varför anmäler inte, exempelvis Lokal, Chrippa, Cluee, Linnea etc Anjos kanal för brott mot upphovsrätt? Han har ju själv delat massor från andras kanaler, ofta med pitchat ljud eller i svartvitt, gissningsvis för att inte YTs själva ska upptäcka det.
Men om dessa kreatörer skulle anmäla är det ju betydligt fler än tre av Anjos videor som skulle strikas ner?
Citera
2025-03-07, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Dum fråga säkert -
Men varför anmäler inte, exempelvis Lokal, Chrippa, Cluee, Linnea etc Anjos kanal för brott mot upphovsrätt? Han har ju själv delat massor från andras kanaler, ofta med pitchat ljud eller i svartvitt, gissningsvis för att inte YTs själva ska upptäcka det.
Men om dessa kreatörer skulle anmäla är det ju betydligt fler än tre av Anjos videor som skulle strikas ner?

De saknar intelligens för det!
Citera
2025-03-07, 06:48
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
De saknar intelligens för det!

Är nog mer att det varit ett etikettsbrott bland reaction youtubers och att de har moral nog att känna att der vore hyckleri att själva reacta på andras content men anmäla när andra gör det på deras content.

Våldtäktsförsvararen Pontus Anjo Björlund med vännen Stefan Hallgren har inte riktigt den moralen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in