2025-02-28, 00:22
Medlem
DrDoaks avatar
Nils Littorin har blivit en lokal kändis i Malmö, då han leder ett lokalparti som heter Malmölistan. Littorin klagar i ett inslag i kanalen Frihetsnytt på att svenskarna håller på att bli en minoritet. Samtidigt berättar han att han har en sambo som är invandrare (länk).

Sedan tidigare har Littorin barn med en mörk kvinna, exakt vilket land hon kommer från vet jag inte med hon ser ut att vara från Iran. Nu har han tydligen (?) gjort slut med henne eftersom han har en ny och mycket yngre flickvän, som ser ut att vara från Indien, Bangladesh eller möjligtvis Filippinerna. Hon är väl typ max 25 år gammal, medan Littorin är 40+. Alternativt så är han polyamorös och har två kvinnor samtidigt, det vore ju i och för sig inte så konstigt då sådant är på modet idag.

Personligen bryr jag mig inte jättemycket om han vill ha sex med mörka kvinnor, men hans beteende känns ju ganska schizofrent på något sätt. Om det nu är ett så stort problem att svenskarna blir en minoritet, då kanske han ska skaffa sig en svensk kvinna och ha barn med henne i stället för att hålla på och rasblanda? Han påminner lite om Mattias Karlsson (SD) som blev ihop med en indisk kvinna som var mycket yngre.

Bör en "etniskt medveten" svensk politiker ha sex med mörka kvinnor på det här sättet?
Påverkar det hans trovärdighet som politiker?

Om han nu gillar mörka människor så kanske han kan fokusera på de kriminella babbarna och kräva att de åker ut i stället för att tjafsa om att svenskarna blir en minoritet, tänker jag. Jag tycker inte per definition att man inte kan få diskutera demografi, men när ens personliga livsval går i så stark kontrast mot ens ideologi så känns det oseriöst och särskilt från en person som påstår att han är en politiker som är bättre än alla "korrupta" politiker inom gammelpartierna. Hans principer verkar inte vara mer värda än att de lämnar hjärnan när blodet går till en annan kroppsdel...
Citera
2025-02-28, 06:56
Medlem
grungewhores avatar
Dels kan det väl vara en slags fetish, men det kanske också är så att en viss typ av kvinnor dras till honom och han kan inte välja och vraka direkt.

Jag är en ganska medel man, har vita barn, men i perioder som singel är det bara svarta kvinnor som visat aktivt intresse utan att jag själv försökt ragga. De har samtliga varit utlänningar från både väst och Afrika. Min uppfattning är att de kanske har ett annat kulturellt skönhetsideal. Jag tänker ibland att de vi tycker är vackra i andra länder kanske är högst mediokra för lokalbefolkningen. Vem vet...

Men, är det då lämpligt? Statistiskt sett är de mellanrasliga relationer som håller längst vita män med svarta kvinnor. Ironiskt nog är motsatsförhållandet det som håller sämst. Då har man räknat alla möjliga rasblandningar däremellan.

Vill man ha ett land befolkat av ensamstående kvinnor med barn ska man importera män från Afrika. Statistiskt sett. Kvinnor är dessutom mer benägna att exotifiera och ta hänsyn till andra kulturer, vilket gör att dessa ensamstående barn trots allt kommer vara mindre svenska än om relationen varit den motsatta (mamman afrikan).

Man kanske helt enkelt får fråga sig vad Littorin menar med svensk? Är det något kulturellt? Religiöst (vi vet ju att Malmö är på väg att bli ett kalifat)? Eller rasligt?

Om man är något liberal i sin uppfattning om invandring/ras, tänker man kanske att det viktigaste är fortlevnaden av kulturen, språket och nationens välstånd.
Citera
2025-02-28, 13:28
Medlem
Han har väl det traditionella politiska synsättet att något ska gälla alla utom honom själv.
Citera
2025-02-28, 18:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Vill man ha ett land befolkat av ensamstående kvinnor med barn ska man importera män från Afrika. Statistiskt sett. Kvinnor är dessutom mer benägna att exotifiera och ta hänsyn till andra kulturer, vilket gör att dessa ensamstående barn trots allt kommer vara mindre svenska än om relationen varit den motsatta (mamman afrikan).

Sluta snacka skit. Du blir lika mörk i huden som blandbarn oavsett om det är mamman din eller pappan din som är neger.
Citera
2025-02-28, 19:19
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Sluta snacka skit. Du blir lika mörk i huden som blandbarn oavsett om det är mamman din eller pappan din som är neger.
Nu pratade vi kulturellt. Om du inte fått nazisttourettes efter första stycket hade du kanske läst vidare. .

Du verkar ha ett överskott av neanderthalargener din icke-ariska untermensch.
Citera
2025-02-28, 19:38
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nu pratade vi kulturellt. Om du inte fått nazisttourettes efter första stycket hade du kanske läst vidare. .

Du verkar ha ett överskott av neanderthalargener din icke-ariska untermensch.

Du säger ju emot dig själv. Du säger att förhållanden mellan neger och vit håller längre om kvinnan är neger och mannen vit. Vilket betyder att barn till sådana förhållanden har mer kontakt med sin afrikanska del.

Medan om negermannen sticker innan bastarden är född, så kommer bastarden inte att ha någon kontakt med sin afrikansk del, utan bara sin svenska mamman, och därmed bli kulturellt svensk.
Citera
2025-02-28, 20:04
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Så du läste fortfarande inte?

Att förhållandet håller har mycket med förhållningssättet till kulturen, sin egen och majoritetskulturen. Majoritetskulturen är starkare i familjer där mamman är svart än där pappan är det, vilket jag redan uttryckt.

Rent generellt: för en svart kvinna är det status att få en vit man. De vill bli något annat. För en svart man är en vit kvinna inte status eftersom hon inte är en vit man. Ändå är hon mer priviligierad än honom, vilket gör att han till slit sticker. Som jag skrev tidigare är vita kvinnor dock mer benägna att vidhålla den svarta faderns kultur, det är en eftergift hon gör för att han ska känna sig som man.

Så nej, du har fel.

Jag har till skillnad från dig inget personlig erfarenhet av negrer i familjen.

Men även OM det du säger stämmer, så stämmer det däremot inte för MENA.

Titta på t.ex. SD/Riks Mira Aksoy. Svensk mamma, kurdisk pappa. Med i SD. Mer nationalitisk än de flesta svenska kvinnor. Och verkar inte ha någon alls kontakt med den kurdiska kulturen.
Citera
2025-03-01, 21:42
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag har till skillnad från dig inget personlig erfarenhet av negrer i familjen.

Men även OM det du säger stämmer, så stämmer det däremot inte för MENA.

Titta på t.ex. SD/Riks Mira Aksoy. Svensk mamma, kurdisk pappa. Med i SD. Mer nationalitisk än de flesta svenska kvinnor. Och verkar inte ha någon alls kontakt med den kurdiska kulturen.

”Jag har till skillnad från dig inget personlig erfarenhet av negrer i familjen.”

Okej, stopp där. Det här är nog den mest bisarra skrytkommentaren jag sett på länge. Vad exakt är det du försöker säga här? Att du saknar ”personlig erfarenhet” av något och att det gör dig mer kvalificerad att uttala dig om det? Briljant logik! Nästa gång ska jag försöka övertyga en läkare om hur hjärtkirurgi funkar genom att berätta att jag aldrig har opererat ett hjärta själv. 😂

”Men även OM det du säger stämmer, så stämmer det däremot inte för MENA.”

Ah, här kommer den klassiska: ”All forskning är fel, för jag tycker annorlunda.” Logiskt och övertygande, verkligen. Jag gissar att du även avfärdar klimatforskning och tror att jorden är platt eftersom det ”inte stämmer med din personliga erfarenhet”?

”Titta på t.ex. SD/Riks Mira Aksoy. Svensk mamma, kurdisk pappa. Med i SD. Mer nationalistisk än de flesta svenska kvinnor. Och verkar inte ha någon alls kontakt med den kurdiska kulturen.”

Så låt mig få det här rätt: Ditt stora bevis för att MENA-blandningar fungerar ”annorlunda” är en (1) person i hela Sverige? Otroligt statistiskt underlag. Ska vi även avgöra om grönsaker är nyttiga genom att intervjua en kille som levt på chips i 50 år? 🤡

Snälla, fortsätt. Det här är komedi på hög nivå.
Citera
2025-03-05, 08:11
Moderator
Strix m/94s avatar
Tråden befinner sig i PI - inte i I&I. Fasthåll vid Littorins politiska budskap och avstå från andra partiers eller släktrelationer i största allmänhet.

OT raderat.

Strix/Mod
Citera
2025-03-05, 11:17
Medlem
Och så fick vi problem igen med en hycklare?
Eller kan det vara så enkelt att Littorin pratar om en sak men väljer kvinnor utifrån känslor?
Det är att jämföra med att berätta för feta personer att sallad är nyttigt medan man själv gillar Donkens hamburgare.
Mitt hyckleri är att jag håller med Greta i mångt och mycket men lik förbannat gasar jag omkring med en dieselbil.
Citera
2025-03-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Nils Littorin har blivit en lokal kändis i Malmö, då han leder ett lokalparti som heter Malmölistan. Littorin klagar i ett inslag i kanalen Frihetsnytt på att svenskarna håller på att bli en minoritet. Samtidigt berättar han att han har en sambo som är invandrare (länk).

Sedan tidigare har Littorin barn med en mörk kvinna, exakt vilket land hon kommer från vet jag inte med hon ser ut att vara från Iran. Nu har han tydligen (?) gjort slut med henne eftersom han har en ny och mycket yngre flickvän, som ser ut att vara från Indien, Bangladesh eller möjligtvis Filippinerna. Hon är väl typ max 25 år gammal, medan Littorin är 40+. Alternativt så är han polyamorös och har två kvinnor samtidigt, det vore ju i och för sig inte så konstigt då sådant är på modet idag.

Personligen bryr jag mig inte jättemycket om han vill ha sex med mörka kvinnor, men hans beteende känns ju ganska schizofrent på något sätt. Om det nu är ett så stort problem att svenskarna blir en minoritet, då kanske han ska skaffa sig en svensk kvinna och ha barn med henne i stället för att hålla på och rasblanda? Han påminner lite om Mattias Karlsson (SD) som blev ihop med en indisk kvinna som var mycket yngre.

Bör en "etniskt medveten" svensk politiker ha sex med mörka kvinnor på det här sättet?
Påverkar det hans trovärdighet som politiker?

Om han nu gillar mörka människor så kanske han kan fokusera på de kriminella babbarna och kräva att de åker ut i stället för att tjafsa om att svenskarna blir en minoritet, tänker jag. Jag tycker inte per definition att man inte kan få diskutera demografi, men när ens personliga livsval går i så stark kontrast mot ens ideologi så känns det oseriöst och särskilt från en person som påstår att han är en politiker som är bättre än alla "korrupta" politiker inom gammelpartierna. Hans principer verkar inte vara mer värda än att de lämnar hjärnan när blodet går till en annan kroppsdel...

Nu är ju inte detta unikt för Nils Littorin, de FLESTA Sverigedemokrater anses ju också vara avskyvärda av de flesta svenska kvinnor, därför måste de importera fruar från främst Thailand och i någon utsträckning Östeuropa
Citera
2025-03-06, 15:39
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Nils är läkare, psykiatriker, och är svår att placera på den politiska kartan.

2019 säger Nils i en tidningsintervju bl.a. följande:

”I över tjugo år har jag tillhört Sveriges illrödaste sekt, de senaste åren dess högsta ledning. Men nu lämnar jag.
Vi som reste avgörande frågor likt ”vad gör vänstern för fel när arbetare röstar på SD” behandlades som kättare, avfällingar från den rätta läran.”

Numera angriper han ofta och gärna kommunalrådet Andreas Schönström (S) och kallar honom för ”klydderöv”. På skånska är detta en person som orsakar klydd (krångel); som gör saker onödigt komplicerade eller krångliga p.g.a. klumpighet eller okunskap.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in