2025-03-06, 01:23
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Inte jag heller, men Jocke och Jonna gjorde det valet - och det är väl okej. Det är ju dessutom rätt passande med ett tjejnamn på en kille i könsneutralitetens tidevarv.

Om de skulle härma Linneas smeknamn skulle de väl ändå döpa ungen till Hinken?
Citera
2025-03-06, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Enligt han själv, är det 7/6, men det går ju inte att lita på något, som kommer från honom. Vad har du läst?

Ja och gossip skrev 2026 och då är det ju jättelänge tills dess. Mycket tid att fundera på innan dess för paret.
Citera
2025-03-06, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja och gossip skrev 2026 och då är det ju jättelänge tills dess. Mycket tid att fundera på innan dess för paret.
Vi får väl se, fan vad kul att vara fast i byn till dess och rapportera till Polisen hela tiden att man lever. Catch me if you can!
Citera
2025-03-06, 02:07
Medlem
Citat:
De är lögnare alltså. Är det du vad du vill ha sagt så får vi väl godta att de är det.

Jag tror namnvalet bäst tolkas som en manifestation av Jockes fixering vid Linnea.

Vad du tror spelar ingen som helst roll. Du känner inte Jocke och Jonna och vet alltså inte hur de resonerade med namn då. Nöff nöff.
Citera
2025-03-06, 02:07
Medlem
Citat:

Eller hur?! Och nu är Linnea i farten och suktar efter uppmärksamhet, som de påstår att de inte vill ha. Händer det för lite i livet, tro?
Citera
2025-03-06, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Vi får väl se, fan vad kul att vara fast i byn till dess och rapportera till Polisen hela tiden att man lever. Catch me if you can!

Det får väl inte räknas av på straff heller. Jag tänker att om det stämmer kanske de tänker ha allt det andra under tiden och sedan ta straff i en följd. Det vore ju rimligt men det fungerar kanske inte så.
Citera
2025-03-06, 04:28
Medlem
Citat:
Eller hur?! Och nu är Linnea i farten och suktar efter uppmärksamhet, som de påstår att de inte vill ha. Händer det för lite i livet, tro?

Jag har sett hur hon kämpar på för uppmärksamhet så till den milda grad att det tenderar till en sjuklig nivå. Var det inte hon som ville vara ifred.
Herregud, 2 verklighetsfrånvända under samma tak.

Jag undrar när Chrippa och Jacke ska komma ut med sin gemensamma video. Tyckte jag läste någonstans att det är på gång.
Citera
2025-03-06, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför tar han Linneas smeknamn ifall han inte vill förknippas med henne?

Återigen, varken du eller micro vet allt om Chrippas bror och svägerska och kan således inte uttala er om tidsaspekten.

Förresten har du koll på om det är Chrippa själv eller genom någon som bor i Malmötrakten eller har varit där på resa som gillar att skicka brev?

Vet du när resten av alla misstankar mot Chrippa kommer att kräva att han ska till tingsrätten?

Vad ska dokumentären handla om? När kommer den ut? Var kommet den ut?
Hur mår Linnéa? Hon verkar ha tappat greppet totalt nu.
Citera
2025-03-06, 05:09
Medlem
Citat:
Enligt han själv, är det 7/6, men det går ju inte att lita på något, som kommer från honom. Vad har du läst?

Jag såg nu ett klipp av honom och därmed är det stenklart att det inte stämmer. Den lilla lurifaxen.
Citera
2025-03-06, 06:46
Medlem
Citat:
Återigen, varken du eller micro vet allt om Chrippas bror och svägerska och kan således inte uttala er om tidsaspekten.

Förresten har du koll på om det är Chrippa själv eller genom någon som bor i Malmötrakten eller har varit där på resa som gillar att skicka brev?

Vet du när resten av alla misstankar mot Chrippa kommer att kräva att han ska till tingsrätten?

Vad ska dokumentären handla om? När kommer den ut? Var kommet den ut?
Hur mår Linnéa? Hon verkar ha tappat greppet totalt nu.

Källa för oss utan sociala medier?
Citera
2025-03-06, 08:28
Medlem
Citat:
Hur utnyttjar han samhället?

Haha jadu, det är ju nästan den största fråga man kan ställa sig i denna tråd..........
Citera
2025-03-06, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Han besökte väl sjukvården i helgen? Men vägrar betala skatt.

Precis! en av alla saker som finns där och passar den lilla eremiten när det väl passar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in