Citat:
Ursprungligen postat av
pyroclasm
Det är ju helt galet småbarnsbeteende att dutta med sådant här i nationella forum. Sådant här "skall" göras på typ välgörenhetsmiddagar och dylikt, typ skolinvigningar. Whats next? Gladiatorspel?
Vet inte, har sett det här förut. De brukar bjuda in civila som uppmärksammas för något. På plats fanns också anhöriga till en 12 årig flicka som blev mördad av illegala migranter. Hon fick ett viltreservat (?) döpt efter henne. Även anhöriga till Laken Riley som blev mördad av en illegal migrant tillhörande något importerat gäng var inbjudna och blev uppmärksammade.
Det kanske är ett nytt fenomen under Trump, det kanske är ett gammalt fenomen. Ingen aning. Kan hålla med om din poäng, samtidigt är det trevligt med inslag som inte alltid handlar om Ukraina eller allvaret i omvärlden. Trevligt att vanliga medborgare uppmärksammas också mitt bland allt annat det andra som dagligen matas ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
fantomsmurfen
Fy f*n vad osmakligt att använda en cancersjuk svart pojke för att lyfta sig själv och försöka framstå som en god människa i ett politiskt tal som bevakas av hela världen. Hitler varning på den.
Försöka? Trump har gjort såhär hela sin karriär. Han gav kontanter till sina anställda på hotell långt innan han ens ställde upp som presidentkandidat. Sjukt att du lägger fokus på att pojken är svart. Jag såg varken Kamala eller Biden slå sig ner med
svarta i en frisörsalong i Bronx för att prata om vad deras viktigaste bekymmer var inför valet. Däremot gjorde Trump det. Det är inte första gången han uppmärksammar vanligt folk, han brukar göra det. Jag skulle säga att han gör det ganska så ofta. Men han kanske bör sluta med det då?
Det är väl lite som Trump sa inatt, det spelar ingen roll om han gör något positivt. Om han fixar ekonomin, löser fred eller skulle upptäcka ett vaccin för något virus. Folk (demokraterna) skulle ändå klaga, sitta ned och vägra applådera.