2025-03-05, 05:34
Medlem
BombaySaphires avatar
Det var ett dåligt tal. Inget nytt, en massa lögner och hot mot Grönland igen. Lamt!
Citera
2025-03-05, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Varför är MSM alltid vänsterdriven fastän de inte har makten?
Det är journalisters jobb att upprätthålla sanningen. Sanningen tenderar att vara ”vänstervriden”.

Stämmer de in i Trumps konstanta lögner så gör de motsatsen till vad media ska göra.
Citera
2025-03-05, 05:35
Medlem
evertduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Typ det som var Zelenskyjs poäng när fick akut trotssyndrom i det ovala rummet. Men Trump hade ju redan innan mötet aviserat att det inte blir några säkerhetsgarantier från USAs sida, utöver mineralerna. Hoppas Zelenskyj följer planen, undviker att käbbla om redan överenskomna saker, och att han inte kallar VPn för bitch inför hela världen än en gång.

Zelenskyj får betalt eller förskingrar pengar och är innästlad i under bordet-överenskommelser med demokrater, garanterat.
Citera
2025-03-05, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Det är mycket jag ogillar med Tump men attacken mot wokieviruset är väldigt bra.

...Har du sett when harry met sally
"Infidelity is not the reason , its just a symptome th something else is wrong"

Trump är symptomet som visar att folk fått nog av skiten som varit hittils
Inte lösningen på allt som är fel ( men en del)
.
Senast redigerad av HazeCrace 2025-03-05 kl. 05:38.
Citera
2025-03-05, 05:37
Medlem
Rybars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Varför är MSM alltid vänsterdriven fastän de inte har makten?

För att de styrs av pengar från USaid vilket Trump nu stoppar, sen får väll fattiglappen soros punga ut pengar att köpa journalister
Citera
2025-03-05, 05:38
Medlem
evertduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
En allvarlig fråga till dig. Tycker du är lämpligt (taktfullt) av en amerikansk president att använda sig av ironi i ett tal till kongressen?

Ja, absolut, lätta upp stämningen och driva lite med sig själv. Gjorde det också mot demokraterna när de buade: och ett tjuvnyp (Pocahontas).
Citera
2025-03-05, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rybar
För att de styrs av pengar från USaid vilket Trump nu stoppar, sen får väll fattiglappen soros punga ut pengar att köpa journalister
Ja men set är untressant hur usaud gjort en kobstart av svindleri så skickligt upplagt att det skrämmer mej
Citera
2025-03-05, 05:41
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Trump är skicklig att uttrycka sina åsikter på sitt säregna sätt och låta ansvarsfull utan att ta det minsta ansvar.
Citera
2025-03-05, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rybar
Demokraterna visar som vanligt vilka nazzar dom är, Musk gör ett fint jobb åt skattebetalarna👍

Trump har gjort mer på en månad än creepy Joe på 4år✌️
Fattar inte, vem fan röstar på biden
Boris jeltsin hade mer vitalitet!

Dems är hrlt bakom
Citera
2025-03-05, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evertduvet
Kolla på den igen: han nämnde att inte var helt säker på den listan där han rankades högst. Om du inte fattar efter det så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Jag såg det live på TV. Han säger "I don't know about that list but..we'll take it". Ungefär: "vi köper det, va!"".

Finns med här: https://www.youtube.com/watch?v=duS4LyJVj40
Citera
2025-03-05, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
En allvarlig fråga till dig. Tycker du är lämpligt (taktfullt) av en amerikansk president att använda sig av ironi i ett tal till kongressen?

Obama sparkade in dörren ut från pressrummet
Ironi gör inte nån skada
Dagens medievana tittare kan läsa kontext bättre än på 70 talet
Citera
2025-03-05, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Lär bli som vanligt. Ingen fattar vad fan han försöker säga eller vad hans poäng är. Som vanligt lär inte ens hans anhängare vara överens om vad bebisen försöker säga

”ingen någonsin i (kan du tänka dig?) historien du visste ens att jag. Vild, ja. Men ingen annan förutom jag vet, och jag sa det till honom (jag känner honom, bra kille) att du Mr great president är så bra, så han frågade mig. Jakt och bäst. Men de vet inte. Jag sa att du här nu så vi vinner mot FÖRLORARNA i Bahamas och Välgörenhet!”

Något i den stilen väntar jag mig. Givetvis kryddat med random bisarra påhopp mot slumpmässiga figurer han sett eller inbillat sg att han sett under dagen.
konstigt hur olika folk tycker beroende på viljen tidning dom läst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in