President Trumps första state of the union tal sker i natt, och det ryktas redan om att Kanada och Mexico gått med på något avtal angående strafftrullar.
Dessutom ryktas det om att Trump kommer att prata om förhandlingarna mellan usa och Ukraina. Trump har fått en riktigt bra start och får han till fred i våran värld så blir han historisk trots alla vänsterhjons skrikande här på FB.
Talet är 9PM E.T dvs 03:00 Svensk tid. Vad tror vi förlorarna inom Demokraterna kommer att ställa till med för att störa talet?
Det är inte ett State of the union-tal utan en Address to joint session of Congress. Om man ska vara petig. Fuck Trump.
Jag tittar på BBC. Jag noterade att Musk har kostym på sig! Dock verkar han ha köpt sin skjorta på Walmart eller H&M, utan att mäta omfånget på sin hals. Han saknar helt klart stil! Han borde ha råd att anlita lite hjälp med att klä sig.
Mycket spännande. Kungen Trump lovar att det kommer att bli stort.
Hoppas inte att han bara retas för att få uppmärksamhet.
Förväntningarna är höga. Kan man hoppas på stoppad militär stöd till diktatorn i Ukraina? Kanske lyfta sanktioner mot det kristna Ryssland? Eller tullar mot EUSSR?
Stående ovationer när Trump nämner first lady Melania. Det här kommer att bli en lång sändning.........
Det är helt klart en kult, som jag som svensk inte kan förstå.
Senast redigerad av Drooid 2025-03-05 kl. 03:24.