Citat:
Ursprungligen postat av
EricFrederickTrump
Klart du har en åsikt. Eller vet du inte själv vad du skrivit i tråden?
QUOTE=henriko|91229512
Verkligen ett pest-eller-kolera-val.
Hade de inte röstat på Trump och den andra sidan vunnit, så/QUOTE
På vilket sätt har något jag nämnt i förbifarten om laglösheten i USA, och om BLM, överhuvudtaget något med min åsikt angående tullar på spannmål att göra? Du verkar helt söndermedicinerad.
Det är helt olika frågor, som man ha en åsikt om i varje delfråga, eller inte. Med tre olika frågor man kan tycka ja, nej eller vet inte, blir det totalt 27 olika kombinationer av åsikter man kan ha. Jag gillar inte att du förutsätter något om vad jag tycker i en fråga utifrån vad jag möjligen tycker i en annan mera uppenbar fråga. Och oddsen att du ska pricka rätt är små.
Citat:
Ursprungligen postat av
EricFrederickTrump
Verkar inte alls som att du bryr dig om USA och dess befolkning det minsta.
Jag har ingen rösträtt där. Så jag kan inte påverka så mycket där. Ej heller är jag på plats, så det är svårt att starta en protestmarsch eller vad du vill att jag ska göra. Tycker du att du gör stor nytta i USA genom att argumentera på ett svenskt forum, emot mig, som inte ens har en åsikt i den fråga som tråden handlar om?
Citat:
Ursprungligen postat av
EricFrederickTrump
Verkar som att du anser att det är bra att Trump vill hålla den migrantarbetare, legala och illegala som för att hålla de migrantarbetare som håller USAs jordbruksindustri igång, borde skickas iväg.
Och det tror du skulle gynna USAs jordbruk?
Verkar som du tycker det är bra med illegal verksamhet. Det tycker inte jag.
Vad jag möjligen tycker om det hela är fortfarande inte något trådstarten frågar efter.
Men mindre illegal verksamhet kommer givetvis gynna de gårdar som inte ägnar sig åt illegal verksamhet.
Dels en bättre konkurrenssitation, och dels kommer det stjälas och förstöras mindre om man skulle lyckas få bort en massa löst folk från samhället.