2025-03-04, 01:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Du kanske ska kolla upp hans brev så kanske det går in i din skalle att han blev nedbruten av att sitta häktad.

Återkom gärna när du har en nykter syn på tillvaron.
Nej ditt dumhuvud. Han var nedbruten på grund av att han trodde att relationen med Linnea var körd - inte för att han var häktad.
Chrippa tycker restriktioner är jobbiga, men de klarar han - däremot var kaoset på utsidan förödande för honom.

Ni kommer aldrig få Chrippa på knä om ni inte drar in det som betyder mest för honom C och L.
Citera
2025-03-04, 02:47
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Ni behöver inte vara oroliga. Han kommer göra en volta nu. Som kommer vara 45-50 dagar.
Är ni säkra på att man får 1/3 dels rabatt på ett så kort straff som 2 månader? Jag har iaf för mig att på 1 månads straff utgår ingen rabatt.....
Citera
2025-03-04, 03:35
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Är ni säkra på att man får 1/3 dels rabatt på ett så kort straff som 2 månader? Jag har iaf för mig att på 1 månads straff utgår ingen rabatt.....

Ja straffrabatten gäller om man blir dömd till 2 månaders fängelse. Men inte 1 månad.
Citera
2025-03-04, 03:38
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ja normalt får man det .. däremot så gäller inte det när man omvandlar straff för misskötta villkor mot Frivården.
Han måste sitta av 60 dagar (2 månader) för det.
Citera
2025-03-04, 04:19
Medlem
Snusfris avatar
Hur ska L försörja sig nu när chrippa ska sitta inne. Ska hon knulla till sig en arabisk sugar daddy under tiden?
Chrippa får knipa ordentligt nu så han inte råkar vara otrogen på kåken.
Citera
2025-03-04, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han dumpade Jocke (och Julia) när han insåg hur mycket de vill styra hans (och Linneas) liv.

Det är din tolkning eftersom du går på allt han säger.
Han var skitförbannat på Jocke för att han inte betalade Chrippas skulder för det gör familjemedlemmar. Efter det tvärvände han. Det är hans egna ord.
Citera
2025-03-04, 05:43
Medlem
Citat:
Nej ditt dumhuvud. Han var nedbruten på grund av att han trodde att relationen med Linnea var körd - inte för att han var häktad.
Chrippa tycker restriktioner är jobbiga, men de klarar han - däremot var kaoset på utsidan förödande för honom.

Ni kommer aldrig få Chrippa på knä om ni inte drar in det som betyder mest för honom C och L.

Kaos är ju Chrippas ledstjärna. Han vill ju ha det så eftersom han skapar det. Säg inte nu att du vet bättre än honom.
Citera
2025-03-04, 06:22
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Hej kära du!

Eftersom du är förblindad och starstruck så tänkte jag bara förklara vad som betyder mest för Chrippa:

1. Pengar.
2. Resor.
3. Kläder och rollar.
4. Kola.
5. Alkohol.
6. Bola.

Utan detta blir han en nedbruten man. Det är inte lätt att vara van vid ett jetset liv och hamna i häktet på detox.
Citera
2025-03-04, 06:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Nej, det gör han inte. Det räcker med en kommentar för några med sinnesrubbningar ska se det som en go-head för ytterligare ett dussin videos.
Han har rätten att försvara sig - inse det.

Och när kom det senast en video om honom då? Om ditt argument skulle stämma så borde någon ha kommenterat att han ska sitta inne vid det här laget.

Ta ett glas vin o sätt dig ner i båten.
Citera
2025-03-04, 06:27
Medlem
Boondocksaintss avatar
Citat:

Ja, vid 2 månader gäller villkorlig frigivning efter 2/3, och frivården ska besluta om man också ska ha övervakning efter VF.
Det stämmer som du säger att vid 1 månad så sitter man av hela.
Citera
2025-03-04, 07:57
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:

Du känner inte Chrippa och du har inga andra källor än nätet om honom. Du sitter och fantiserar hur han och Linnea känner och vad de upplever, men det är bara fantasier... och hela tiden något som hänt i forntiden.
Du påminner om en gammal kvinna jag träffade på ett äldreboende. Hon satt med en veckotidning hela dagen och tittade på bilder av kungafamiljen och berättade vad de kände och vad som hänt och vad de tyckte om olika saker.
Det är som en förälskelse.
Citera
2025-03-04, 08:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:

Haha sin dotter? Hon lyser med sin frånvaro, och tack och lov för det när man hört alla inspelningar där man hör hur han skriker, svär osv i hennes närhet. Fyfan.

Släpp sargen nu istället för du blir bara mer och mer patetisk ju mer du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in