2025-03-03, 19:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Eller helt verklighets frånvänd. Tror inte någon är avundsjuk på en sån som han

Ja e jätteavis
Ska skänka han en tanke när jag klipper gräsmattan.
Han e smart. Samlar på sig CÅNTENT jue
Citera
2025-03-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är han inte -men han gillar att dryga mot Flashbackare, sin brorsa och andra antagonister. Helt förståeligt och ett roligt inslag.

Ok vi säger så.
Citera
2025-03-03, 19:23
Medlem
Citat:
Tvärtom. Dessa två månader som avtjänas med korttidsslask blir jobbigare p g a alla jiddrare än ett längre straff med mer stadigt folk kan bli.

Oavsett så behövs ingen inskolning, för han är tillräckligt socialt anpassningsbar för att klara straff ändå.

Det blir ändå en inskolning för honom. 2 månaders inskolning så han får känna på hur det blir sen. Han är ju van att vara fri som fågeln så det är bra för honom att träna på att bli en burfågel.
Citera
2025-03-03, 19:25
Medlem
Citat:
Det tänker inte jag berätta för dig.

Häktningen vid nyår handlade om hans relation med en kvinna han älskar - det som tog hårt då var den situationen, inte häktningen i sig.
Den påhejades och förstorades upp av det drev som Jocke och Anjo skapade och som mötte honom när han kom ut.
Det var inte häktningen i sig det handlade om.

Oseriös debattör som flänger med ord och meningar likt detta, är du en downie?

Chrippa satt och grät inför svenska folket första vändan han blev häktad. Smörblomma!
Citera
2025-03-03, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det blir ändå en inskolning för honom. 2 månaders inskolning så han får känna på hur det blir sen. Han är ju van att vara fri som fågeln så det är bra för honom att träna på att bli en burfågel.

Lyssnar på senaste storytime, om hans bajstrauma med mera. Tror han kommer klara kaffevoltan bra.
https://www.youtube.com/watch?v=jVgB020P75A

Att få bajsa i samma rum som någon hade kunnat avskräcka mig från att ens snatta ett tuggummi.
Citera
2025-03-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Lyssnar på senaste storytime, om hans bajstrauma med mera. Tror han kommer klara kaffevoltan bra.

Att få bajsa i samma rum som någon hade kunnat avskräcka mig från att ens snatta ett tuggummi.

Har du också storytimen när han med glädje berättade att han fullständigt bajsade ner lakan under samlag?
Citera
2025-03-03, 19:27
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Han behöver inte skolas in förstår du väl, Micro har sagt att han är anpassningsbar. Han kommer åka slalom med vakterna.
Citera
2025-03-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion

Mig också! Han har uppenbart enligt egen utsago klarat det fint. Linnéa tindrar med ögonen och ser på sin gangster med kärlek i blicken.
Citera
2025-03-03, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Beror helt på hur snabbt de hittar en anstalt åt honom. I länken står det han placeras "normalt tre veckor" efter dom, men jag vågar ta gift på att systemet är mer trögflytande än så. Han kan nog glida under radarn rätt länge innan någon tycker det är dags på riktigt. Kan säkert klaga på beslutet också och dra ut på det länge om han är på det humöret.

Det står liksom inte lediga sängplatser och bara dammar i väntan på kaffevoltare som Chrippa.

https://www.kriminalvarden.se/for-domd-eller-haktad/domd-till-fangelse/placering/

Varför inte över jul och nyår -25. Favorit i repris.

OM det nu drar ut på tiden.
Citera
2025-03-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han behöver inte skolas in förstår du väl, Micro har sagt att han är anpassningsbar. Han kommer åka slalom med vakterna.

Ja just det och micro har sagt att hon jobbat inom kriminalvården (påstår hon, jag tillåter mig inneha viss skeptis) och vet allt och framför allt vet hur andra känner.

Han kanske få ta med sig en elsparkcykel när han kör slalom.
Citera
2025-03-03, 19:37
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Var han 174 lång eller var det brorsan?

Det är hans käft som är 174cm lång .
Citera
2025-03-03, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har du också storytimen när han med glädje berättade att han fullständigt bajsade ner lakan under samlag?

Hahaha, nä låter som att jag har missat något.

Om man skiter på sig när man har sex så tycker jag man ska man doppa fingret i skiten och måla en bajsmustasch på sin partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in