2025-03-02, 19:52
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
...och det är svårt att tro att det inte finns en målvakt i u-lagen som är bättre.
Han lämnade för Bajen. Gör stor succé.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/4B0nbV/avslojar-hammarby-vantas-skriva-nytt-kontrakt-med-elton-fischerstrom
Citera
2025-03-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splittad
Det går inte riktigt ihop dock, de hittade någon som de ville ha, troligtvis Källman men det va för dyrt. Men ändå är man beredd att "lägga stora pengar" om det är "rätt" spelare. Men det var också av ekonomiska skäl man inte kunde ha kvar Hümmet? Och alla vet att cash finns vid det här laget! Det är något som inte stämmer.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/sa-gar-djurgardens-forwardsjakt-har-nagra-riktigt-bra-alternativ/

Ganska stor skillnad på att öppna plånboken och att spränga banken så visst går det ihop 👍

Klart Djurgården är villiga att öppna plånboken men de har ju fortfarande en budget att jobba efter och tydligen skulle just den spelaren bli för dyr absolut inget konstigt med detta och förmodligen ett sunt sätt att arbeta på.
Dyker rätt spelare upp till X pris och X lön kommer de att öppna plånboken.

Hummet ville väl lämna? Sen om Djurgården gjorde allt de kunde för att få honom att stanna eller inte har jag inte en aning om men sällan en bra idé att tvinga någon att vara kvar.
Citera
2025-03-02, 20:17
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Säg som det är, hyenan följer Wealdstone FC

https://m.youtube.com/watch?v=sAhEFuq62-I

Hahahahaha
Citera
2025-03-02, 21:01
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Vill man ju höra trazkes expertkommentar om att Säfqvist blev sjuk just när tränaren funderade på att stoppa honom i målet
Haha, den analysen måste vi få in trazkei!
Citera
2025-03-02, 22:38
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Djurgården måste nog börja inse att om man fyller sitt lag med medelmåttiga spelare så blir man ett medelmåttigt lag. Det är helt obegripligt att man inte gör två-tre ordentliga profilvärningar för 20 mille styck.

On another note så var Cvetkovic i Malmö ikväll och såg matchen. Presenteras imorgon?

Ja, jag förväntar mig en notis imorgon förmiddag att Cvetkovic är klar. Det känns spännande. Det är inte så mycket vem han är här och nu utan vem han kan bli.
Citera
2025-03-02, 22:49
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ja, du har rätt. Jag tror vi och MFF resonerar likadant och vaskar cupen. Vore det bästa som kan hända. Vi har ju Europaspel att tänka på.
Inte det jag menar.

Menar att våra svagheter i truppen är bättre att det syns tydligt nu än sen.

Malmö behöver ju inte synas.

Ni kanske men inte alls på samma vis.

Du fattar nog faktiskt vad jag menar elr hur?
Citera
2025-03-02, 23:44
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Inte det jag menar.

Menar att våra svagheter i truppen är bättre att det syns tydligt nu än sen.

Malmö behöver ju inte synas.

Ni kanske men inte alls på samma vis.

Du fattar nog faktiskt vad jag menar elr hur?
Jo, jag förstår, ni tycker inte att Europaspel är viktigt.
Citera
2025-03-03, 03:29
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Säg som det är, hyenan följer Wealdstone FC

https://m.youtube.com/watch?v=sAhEFuq62-I

Hahahahaha ja det där är nog fan han!
Citera
2025-03-03, 10:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vill man ju höra trazkes expertkommentar om att Säfqvist blev sjuk just när tränaren funderade på att stoppa honom i målet

Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Haha, den analysen måste vi få in trazkei!

Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Båda ska till Häcken. Punkt.

Vi vill ha din analys
Citera
2025-03-03, 11:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Analys och analys. Men om jag har förstått saken rätt så blev Säfqvist helt oturligt lite snuvig i huvudet just när han äntligen var tillbaka från sin psykiska knäskada. Typiskt!

Men han kommer förmodligen kunna matchas in lite långsamt på bänken igen när hjärnsnuvan gått över.
Citera
2025-03-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Ganska stor skillnad på att öppna plånboken och att spränga banken så visst går det ihop 👍

Klart Djurgården är villiga att öppna plånboken men de har ju fortfarande en budget att jobba efter och tydligen skulle just den spelaren bli för dyr absolut inget konstigt med detta och förmodligen ett sunt sätt att arbeta på.
Dyker rätt spelare upp till X pris och X lön kommer de att öppna plånboken.

Hummet ville väl lämna? Sen om Djurgården gjorde allt de kunde för att få honom att stanna eller inte har jag inte en aning om men sällan en bra idé att tvinga någon att vara kvar.

Jag köper det men till viss del.

Det är dock typiska uttryck som inte ger ett uns tydlighet. Vad är då till exempel X, vad är rätt pris och rätt lön? Helt omöjligt och veta och då kan B&H slänga sig lite med dom uttrycken när det passar dem. Och det lämnar än med inget annat egentligen än att man bara kan spekulera så då får väl man göra det också?

Sen varje gång en spelare vill lämna, ska man då se till spelarens önskemål före klubbens? Det blir också fel, speciellt när de har kontrakt med +1 år kvar. Samma som det blir fel när någon som inte håller måttet ska man då behålla den bara för att va schysst mot spelaren? Kommer inte ihåg vem som stod för citatet men "det är ingen daglig verksamhet vi bedriver".

Jag hoppas dock att du har rätt i att de öppnar plånboken.
Citera
2025-03-03, 17:25
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Elfsburg köper loss målsprutan Texas Silverholt från Heif. Ca 9 mille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in