2025-03-03, 11:15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Anjo besvarar varför inte Patriks vittnesmål togs med i dokumentären.

https://ibb.co/dJxZXV5p

Patriks vittnesmål togs visst upp i rättegången och då lästes förhöret upp eftersom Patrik plötsligt inte mindes något.

Detta är f.ö. den enda kommentaren som inte hyllar Anjo som ej är raderad.
Fint av honom att peka ut en femtonåring som lögnare och mytoman också. Hoppas Patrik anmäler det.

Det är dessutom sällan så att vittnesmål från olika personer stämmer överens med varandra in i detalj. Det är tvärtom, finns inga skillnader så ser det påläst ut eftersom människor ser och uppfattar saker olika, samt har olika sätt att beskriva samma sak. Så inte ens där lyckas Anjo få det rätt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Tror det ska va ”Gjorde musik men din mic blev trasig”

Den är bra! Merch behövs, Hoodies med ”Anjo~Han har keps, som en unge, solglajjor inomhus” eller varför inte ”Anjo~Vi har aldrig sett nån va så pantad å keff”?
Fixa, jag köper!

Varför ska du "tro" när jag postade hela texten?
Citera
Medlem
Vilken katastrof. Jag läste igenom FUP:en lite snabbt, och han har ju utelämnat massa information om jag förstår det rätt. Utöver tjejernas vittnesmål så är det ju även två grabbar (varav en var på plats och såg allt) som har vittnat mot A.

Till skillnad mot E*ma som endast såg A med BO:s huvudet i skrevet, så kunde ju P*trik vittna om att han såg allt ske framför sig?! Och så finns det en T*m som en vecka efter händelsen fått exakt samma sak återberättat till sig av R*bin M.

Han har alltså bara fokuserat på tjejernas vittnesmål som dessutom var präglat av bråk. Det känns som Anjo försökte få tittaren att tro att SMS konversationerna med tjaffset var mellan E*ma och BO, men de var mellan D*nice och BO.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Ringde en kompis som har en reklamfirma. Han sågade dina förslag. Han föreslog istället helt enkelt ""KeffAnjo".? Kanske också fungerar?!
Hahahah, ja det tycker jag lät bättre! Då köper tom jag!
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2025-03-03 kl. 11:18. Anledning: Tillägg
Citera
2025-03-03, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Lite märkligt att inte the usual suspects hoppat in i denna sörja tänker på nina rung, cissi wallin
Lady damer, massis Fritz etc. De borde ju vara eld och lågor över detta klavertramp?

Cissi Wallin kan du fetglömma. Hon hatar Axel för mycket så hon ställer sig möjligen på Anjos sida den skatan.

Men reaktioner från andra lär komma när gammelmedia tar upp skiten.
Citera
2025-03-03, 11:19
Avslutad
Citat:

Patriks vittnesmål togs visst upp i rättegången och då lästes förhöret upp eftersom Patrik plötsligt inte mindes något.

Så i ena stunden är Emmas vittnes mål inte vatten värd, men i förhållande till Patriks vittnesmål så är det bättre (läs till fördel för Antonio)? Återigen - fan va creepy Anjo är när han fokuserar sig så grundligt i avsugningen, är han avundsjuk? Får han aldrig ett blowjob av sin kn***docka?
Senast redigerad av Goldentie 2025-03-03 kl. 11:22.
Citera
2025-03-03, 11:21
Avslutad
Citat:
Ja det finns det!

https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY

Anjo kommer krypa ur skinnet för det här
Citera
2025-03-03, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsessan-estelle
Finns ingen resningsansökan

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ingen erfarenhet av just resning, men undrar om man verkligen kan få resning för ett brott som inte genererat fängelsestraff? Och att göra det "bara för att" rensa sitt register, när det snart har gått tio år oavsett? Det är ju inte som att man ser Antonio som en driven karriärsökande man direkt

Jag fick målnumret ifrån den här tråden. Har heller ingen koll på det här med resning. Tror det var kort efter hovrättsdomen som anna ville att det skulle tas upp om jag inte förstått fel.
Citera
2025-03-03, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Lite märkligt att inte the usual suspects hoppat in i denna sörja tänker på nina rung, cissi wallin
Lady damer, massis Fritz etc. De borde ju vara eld och lågor över detta klavertramp?

Jag har faktiskt funderat på vad Massi Fritz tänker om dokumentären om hon har sett den.

Hon är ju målsägandebiträde åt Anjo avseende den här eventuella stämplingen.

Kanske Anjo borde ha bett Massi Fritz om råd innan han släppte skiten.

Edit:
Kanske man borde skicka över en länk till "dokumentären".
Senast redigerad av LimboLife 2025-03-03 kl. 11:32.
Citera
2025-03-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Varför ska du "tro" när jag postade hela texten?
Det undrar jag med? Jag såg ett inlägg där vissa ord ansågs ohörbara, svarade kanske på fel inlägg!
Förlåt.
Citera
2025-03-03, 11:33
Avslutad
Citat:

Men vafan! Han skriver verkligen "mytoman". Kan inte det vara förtal?
Citera
2025-03-03, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Men vafan! Han skriver verkligen "mytoman". Kan inte det vara förtal?

Det inte bara kan vara förtal. Det ÄR förtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in