2025-03-03, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
tydligen var det goatbrainkebab på Youtube som Anjo hotade att hänga ut. För att hon skickade en inspelning vidare till Lokal.

Hon har lagt upp en film.

Japp. Det var hon som Anjo hotade hänga ut. Gå in och stötta henne på YT. "Goatbrainkebab" på YT.
Citera
2025-03-03, 07:33
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag såg videon där han sa att han hade sett den. Han sa inte ett ord om att den va bra! Han sa bara att han lovat att inte prata om den innan den släpptes o därför tänkte han inte göra det. Sen om han sa att man får själv se den o bilda sig en uppfattning är väl vettigt. Skit ska skit ga = Anjo!

Här säger han det i kommentar till vadärproblemet:
https://ibb.co/gMmjFxvW

Men framförallt gick han fram riktigt hårt hos Rast:

https://youtube.com/watch?v=JArg8uf2dug&lc=UgxFmOD09L4l0H2FHkB4AaABAg& si=z4wwrYOYlJQKjOr_

Hoppas länken funkar, scrolla ner i kommentarerna annars, hans kommer upp ganska snabbt då där är över 40 svar. Som sagt, tror inte man kan hoppas på Dalbin.
Citera
2025-03-03, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Här säger han det i kommentar till vadärproblemet:
https://ibb.co/gMmjFxvW

Men framförallt gick han fram riktigt hårt hos Rast:

https://youtube.com/watch?v=JArg8uf2dug&lc=UgxFmOD09L4l0H2FHkB4AaABAg& si=z4wwrYOYlJQKjOr_

Hoppas länken funkar, scrolla ner i kommentarerna annars, hans kommer upp ganska snabbt då där är över 40 svar. Som sagt, tror inte man kan hoppas på Dalbin.

Vi kanske bör visa en viss nåd för honom? Han verkar vara *ähum* en "speciell" person?
Citera
2025-03-03, 07:49
Avslutad
Citat:
tydligen var det goatbrainkebab på Youtube som Anjo hotade att hänga ut. För att hon skickade en inspelning vidare till Lokal.

Hon har lagt upp en film.

Vilken fantastisk youtubekanal. Hon förtjänar mer följare.

Hon attackerar Motvikt också och hans fjanteri. fy fan.

Film är lite mycket sagt, snarare ett klipp, men absolut ser jag mer av henne. Någon som inte låter sig skrämmas av Lundell-Björlunds Högskola AB's framgångsrika kurs av "Är dom inte med dig, så är dom emot dig= häng ut"
Citera
2025-03-03, 07:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vi kanske bör visa en viss nåd för honom? Han verkar vara *ähum* en "speciell" person?

Jag lovar att vara snäll när han blir inskriven...
Citera
2025-03-03, 08:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Film är lite mycket sagt, snarare ett klipp, men absolut ser jag mer av henne. Någon som inte låter sig skrämmas av Lundell-Björlunds Högskola AB's framgångsrika kurs av "Är dom inte med dig, så är dom emot dig= häng ut"

jamen det kommer ju mera såklart
Citera
2025-03-03, 08:35
Medlem
Citat:

Om jag inte minns fel har hon lovat ytterligare en video om Anjo idag.
Citera
2025-03-03, 09:11
Avslutad
Citat:

Det välkomnar jag Det behövs fler av hennes sort på yt
Citera
2025-03-03, 09:15
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Ni har väl inte glömt att rösta på mockumentären? Vi har lyckats snittat ner den till 1,8 nu

https://m.imdb.com/title/tt35680972/?ref_=ttrt_ov

Tycker fortfarande den är lite högt ratead
Citera
2025-03-03, 09:24
Avslutad
Vad är familjen Books reaktioner nu när filmen är släppt? Följer ingen av dom på insta och undrar om det är lika tyst där som hos Sektledaren och svansen? Inte ens Anjo har väl sagt något speciellt, eller?
Citera
2025-03-03, 09:24
Avslutad
Vilka dumma åsnor i Anjos kommentarsfält. Jag skulle skämmas om jag hade såna där dumma fans.
Ahahaha

Citat:
@popcornloverxoxo
12 ساعت پیش
Pontus jag tycker dokumentären är väldigt bra gjord och de märks att du jobbat på den under en längre tid-. jag hoppas den får den uppskattningen som den förtjänar efter allt ditt hårda arbete. Hoppas på fler såna här projekt i framtiden där du belyser viktiga ämne som du även tidigare gjort.

Alltid varit kritisk till vårt rättsystem och tycker detta bekräftar misstänkarna som jag haft om att saker inte går rätt till (åt båda hållen i alla fall) . Dokuementären väcker tankar även på privata plan då de belyser hur man inte kan ta ord för ord.

Finns dom ens på riktigt kan man undra.

Såhär skriver en annan idiot : "Har ägnat dagen åt att se din film och jag tycker att den är riktigt bra - det är skrämmande hur vårt rättssystem fungerar..!!"

Men säg att 13-åringen var denna kärrings dotter. Tjejen har supits redlös och trovärdiga vittnen kan berätta hur hon utsatts för våldtäkt.
Skulle Robin och Antonio blivit friade trots vittnesmålen hade samma kärring bölat över DET.
Folk är så jävla dumma i huvet.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-03-03 kl. 09:33.
Citera
2025-03-03, 09:43
Avstängd
micro113s avatar
Det svårt att greppa att NÅGON kan tycka denna pajasproduktion är bra någonstans.

Den spretar åt alla håll, Anjo har absolut NOLL fokus på någonting.

Anjo förstår inte skillnaden på att vittnen SETT något och tror sig veta att någon vet något.
Helt sjukt.

Anjo greppar inte ens den grundläggande lagstiftning som man lutar sig emot när man dömer.
R fälls för att hon var full, det har länge funnits med i vår lagstiftning att man inte får utnyttja utslagna personer.
A fälls för att han är medveten om att han är med ett barn och dessutom fullt medveten om att vi har "16 års gräns" enligt A. Det är dock 15 år som gäller. A skulle under alla omständigheter ha fällts eftersom tjejen är utslagen.

Vittnet E är solklar i sin redogörelse. Väldigt stark efter åtta år och viker inte en tum. Han lyckas inte rubba henne eller får fram något nytt alls.
När han redogör för A:s inställning så framgår det ju däremot att A inte ens säkert kan säga att han INTE utnyttjat henne för oralsex. Detta trots att han är nykter vid tillfället. En klar efterhandskonstruktion.

Anna, Anjo och Antonio försöker dessutom lägga Bookarnas misserabla familjesituation och helt urspårade relationer på vittnet och på målsägaren. Fullständigt absurt.

Inte en enda gång berör man hur den utsatta tjejen kände sig och vilka konsekvenser detta haft för henne - trots att man läser upp rena hatmeddelanden till henne. Det görs i syfte att "bevisa" att skulden är hennes och inte Antonios.
Fruktansvärd retorik och jag kan bara hoppas att Anjo åker rejält på detta och att målsägaren får ett saftigt skadestånd som äter upp eventuell vinst från dokumentären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in