Vilka dumma åsnor i Anjos kommentarsfält. Jag skulle skämmas om jag hade såna där dumma fans.
Ahahaha
Citat:
@popcornloverxoxo
12 ساعت پیش
Pontus jag tycker dokumentären är väldigt bra gjord och de märks att du jobbat på den under en längre tid-. jag hoppas den får den uppskattningen som den förtjänar efter allt ditt hårda arbete. Hoppas på fler såna här projekt i framtiden där du belyser viktiga ämne som du även tidigare gjort.
Alltid varit kritisk till vårt rättsystem och tycker detta bekräftar misstänkarna som jag haft om att saker inte går rätt till (åt båda hållen i alla fall) . Dokuementären väcker tankar även på privata plan då de belyser hur man inte kan ta ord för ord.
Finns dom ens på riktigt kan man undra.
Såhär skriver en annan idiot : "Har ägnat dagen åt att se din film och jag tycker att den är riktigt bra - det är skrämmande hur vårt rättssystem fungerar..!!"
Men säg att 13-åringen var denna kärrings dotter. Tjejen har supits redlös och trovärdiga vittnen kan berätta hur hon utsatts för våldtäkt.
Skulle Robin och Antonio blivit friade trots vittnesmålen hade samma kärring bölat över DET.
Folk är så jävla dumma i huvet.