2025-03-02, 22:46
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Varför ska Alida acceptera hans mansgris mentalitet? Hon gör helt rätt och visar att hon tänker vara med honom om hon tycker det är mysigt, inte för att han är storbonde.

Han har väl ingen mansgrismentalitet? Bara osäkra, feminister och batikhäxor som tycker det.
2025-03-02, 23:35
Medlem
Crapmagics avatar
Micke har tagit på sig skinny jeans!, sånt gillar ju kvinnor som bekant, jag tror att det är det egentliga skälet till att Alida hastigt inte längre ville ligga hos honom, för han gör ju helt rätt i att dissa en tjej med dålig självkänsla så att hon blir som ett flugpapper på honom, fast det är ju helt nytt att dissa kvinnan inför andra istället för att bara vara rövhålet internt när man är själv med henne (för att undvika att man misstas för att vara ödmjuk)

Man förstod att Alida menade allvar med att inte sova hos Micke när hon fnittrade till & uppvisade stasade ögonvitor när han inte gick i svaromål för hennes tuffa ultimatum, han var nära att vända sig bort och sova med ryggen mot villevrådet men ändrade sig i sista stund

Och bambatanten Jesper är genast där och ser sina chanser hos Alida, "hans kuk ska in
i den yngsta mest fertila fittan" som Alexander Bard sa
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-03 kl. 00:20.
2025-03-03, 00:01
Medlem
Crapmagics avatar
Sofia kommer ta neckbeard på middag.

jag gilla när Harald Tröttigher i andra säsongen av Robinson sa
"en dejt för 2 men någon livsform av motsatt kön"

Det är det Sverige vi ska ta tillbaka, så Sofia får bara inte välja Amanda
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-03 kl. 00:19.
2025-03-03, 00:10
Medlem
Centipedes avatar
Anna behövs ju inte som programledare för Wincent klarar ju Det är bra Själv.
2025-03-03, 00:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Håller med .
Han kunde inte fokusera på att snurra äggen för att hans bög-kompis inte satt på läktaren och hejade. Så Börjar han gråta som en annan högstadietjej.
Eller så kunde han inte fokusera för att han saknade hela receptet på maräng för jag har sätt i tv4's Kockarnas kamp att riktig Maräng innehåller mycket mer än äggvita, det ska vara socker & det ska vara vinäger eller om det var olivolja? som sakta ska hällas i under tiden du håller den alternativa "on" knappen på matberedaren nertryckt, alternativt vispar om du prompt måste lajva 1800-tal.

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
fast det är ju helt nytt att dissa kvinnan inför andra istället för att bara vara rövhålet internt när man är själv med henne (för att undvika att man misstas för att vara ödmjuk)
Att Micke dissar Alida var alltså revirpinkande tävlan (ädel kamp ) mot Adam varför det skedde offentligt inför alla, du ska inte tro att du får dissa 'min tjej' ensam som push-pull attraktions hack
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-03 kl. 00:17.
2025-03-03, 00:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag vet att känslor blir starkare där inne osv, men herregud. Börja lipa för att någon lämnar,
Ja Sofias lättvindiga gråt står mig upp i halsen, hon saknar ju helt big dick energi

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Har ni läst det här om Amanda hon fick tydligen missfall där inne?

”Amanda fick missfall mitt under Farmen – höll allt hemligt: ”Inte redo”

https://www.hant.se/noje/amanda-teroni-fick-missfall-under-farmen-hade-ingen-aning-holl-pa-att-svimma/10698246
Är det månne därför ex-pappan Micke egentligen gråter & får stöttning av Alidas livmoder
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-03 kl. 00:37.
2025-03-03, 02:36
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Snarare Alida som är skum, får intrycket av att det inte är hela historien heller, hon knullar storbonden för att slippa bli vald till tävlingar, hon har ju inte levererat i en enda tävling.
Hon vann ju på torpet balanstävlingen över marica och jesper och adam som påstod han la sig
2025-03-03, 02:57
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Mitt i sommaren då brukar Anna vara ledig, då hoppar Wincent in istället.
Wincent har en bit att åka. De dagar han är på Farmen/Torpet då måste han ha folk som tar hand om hans gård då.
2025-03-03, 02:59
Medlem
Otroligt tråkig omgång. Har det hänt någonting? Kan inte komma på nåt.
2025-03-03, 06:59
Medlem
Ryktas om en trekant i storbondestugan? Sägs att det var då när oljan var där inne. Ska vara mellan två killar och en brud. Finns det bekräftat att det då var mellan Micke, Robban och Natalie ?

Som det verkade på Natalie så ”längtade hon hem till sina barn och man?
2025-03-03, 07:53
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Håller faktiskt med hon är helt överflödig här, otroligt betalar lön till henne för det här.
2025-03-03, 07:56
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qspzyx
Ryktas om en trekant i storbondestugan? Sägs att det var då när oljan var där inne. Ska vara mellan två killar och en brud. Finns det bekräftat att det då var mellan Micke, Robban och Natalie ?

Som det verkade på Natalie så ”längtade hon hem till sina barn och man?
Trekant vet jag väl inte riktigt om det är bekräftat de hade, men något sexuellt gjorde de iaf, det tycker jag är mer än bekräftat och det såg man fö på dem dagen efteråt att något inträffat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in