Citat:
Ursprungligen postat av
SoberZealot
Åk ner och dö idiot. Fast det är väl du för feg för. Det brukar vara adelsmärket för människor som gapar vatnik.
Din idiotpolare har dödat 1 miljon av sina egna invånare med sitt hat. Och han vägrar att inse att världen står inför världskrig. Världen behöver inte dig och din fega krigspolare, vi behöver fred.
Och inse detta nu, jag kommer från en riktigt tuff släkt, men vi kommer inte kriga något mer. Vi har varit norskar, danskar och nu svenskar. Och vi har stupat i alla himla krig, fast nu är färdigt med det. Så när du och de fjollor som du representerar, säger att vi skall mörda för dina åsikter, din politik, din mark eller ditt hat, så kommer följande hända. Vi kommer slänga in en handgranat i ditt hus när du sover. För mörda kan vi.
Vi krigar inte något mer. Vi behöver fred.
Jag hade pissat dig i ansiktet om vi träffats på gatan din lilla vatnik pajas. Jag hoppas innerligen att du inte tror att du skrämmer någon med ditt skitsnack här. Horungar som dig borde tvångsdeporteras till Skit Ryssland. Ni är Icke önskvärda i Sverige.
Det är för övrigt Putin som börjat denna konflikt och således bär ansvaret för alla dödsfall, din svagbegåvade idiotjävel. Ukraina kommer inte kapitulera på ryska villkor, och vi kommer fortsätta backa upp de ukrainska hjältarna med det dom behöver för att trycka tillbaka mongolerna till andra sidan uralbergen.