2025-03-01, 17:05
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
När man ser Ben Engdahl spela för Häcken undrar man hur det står till med truppbygget?

Hofvander ändå var helt ok i HTFF, även om han inte var tillräcklig bra för att flyttas upp och jag förstår att Aik chanser på honom givet deras ekonomiska situation. Men Ben Engdahl i världens bästa Häcken får en att undra om Häcken verkligen är världens bästa...
Vad menar du? Han var bra i HTFF och det var synd att lämnade. Särskilt som Sandlåda också gjorde det därefter. Det var inte mördande konkurrens direkt

Världens bästa Häcken var visst bara i trazkes drömmar men nog sket dem i matchen, så klart…. Osv osv
2025-03-01, 17:07
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Men om man tänker på att man får möjlighet att se årets blivande mästare redan nu och kanske får möjlighet att lära sig något så är det nog Häckens match man ser fram emot mest.
Inte är väl Sirus årets blivande mästare?
2025-03-01, 17:08
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad menar du? Han var bra i HTFF och det var synd att lämnade. Särskilt som Sandlåda också gjorde det därefter. Det var inte mördande konkurrens direkt
Jag menar att jag inte tyckte han var särkilt bra i HTFF.
2025-03-01, 17:12
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Världens bästa Häcken var visst bara i trazkes drömmar men nog sket dem i matchen, så klart…. Osv osv
Vi vinner denna matchen 9 gånger av 10. Stolpträffaroch turliga räddningar på 120%-iga lägen. Sedan bjuder vi Sirius på två lägen där dom gör två mål. Självklart handlar det bara om att inte bjuda Sirius på möjligheten att gå förbi oss i tabellen efter det. Trots att vi spelar kontrollerat i andra halvlek är det vi som skapar lägena.

Folk måste tänka lite.
2025-03-01, 17:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Vi vinner denna matchen 9 gånger av 10. Stolpträffaroch turliga räddningar på 120%-iga lägen. Sedan bjuder vi Sirius på två lägen där dom gör två mål. Självklart handlar det bara om att inte bjuda Sirius på möjligheten att gå förbi oss i tabellen efter det. Trots att vi spelar kontrollerat i andra halvlek är det vi som skapar lägena.

Folk måste tänka lite.
Inte sett matchen. Tog ett bad efter att ha frusit på Kanalplan. HTFF med supertalangen Reyes mötte Sleipner som körde Varberg-muren. Det lyckades.
2025-03-01, 17:23
Medlem
Mot bättre vetande såg jag en svensk match.

Smått chockad.

Sirius leder 2-0 i paus. Behöver 2 mål till i andra för att avancera.

Vad jag kan se försöker man inte ens?

Extremt stora frågetecken vad som egentligen händer?

Hade halva laget lirat på häcken vidare?
2025-03-01, 17:36
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums

Smått chockad.

Häcken är ju naturligtvis ett väldigt mycket bättre lag och stängde butiken.
2025-03-01, 17:40
Medlem
Citat:
Häcken är ju naturligtvis ett väldigt mycket bättre lag och stängde butiken.

Såg du inte hur Sirius gång på gång fördröjde spelet? Häcken var klart bättre men Sirius behövde två mål och måste ju försöka?

Varför är man med i en cup man uppenbarligen INTE vill avancera i?
2025-03-01, 18:06
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums

Smått chockad.

Det handlar om en extremt defensiv och feg tränare Engelmark som "vill sätta så som vi ska spela" före att ta chansen. Extremt fegt och tråkigt. Fotbollsförstörande.
2025-03-01, 18:43
Medlem
Vi behövde vinna med 5-0 och hade fullt sjå att hålla tätt och vinna matchen med 2-0, varken mer eller mindre. Viktigt för våran resterande försäsong.
2025-03-02, 12:42
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag menar att jag inte tyckte han var särkilt bra i HTFF.
Han såg spännande ut när han fick sina få framträdanden i vårt a-lag och jag minns att jag var besviken när han lämnade.
2025-03-02, 12:49
Medlem
4.50 i odds för blowit är helt galet med deras form just nu. La in en lax så vid eventuell förlust har man lite cash att torka tårarna med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in