Citat:
Herregud vilken smörja.
Varför upprepar du svensk statskontrollerad media? På 3 år i ett pågående krig, så har det dött ungefär 10000 civila om man ska tro media du lyder blindt. Otroligt få, det bevisar bara på hur otroligt förskonat de civila är.
Så ett val är utan tvekan fullt möjligt att genomföra. Och värt att söka med det så de senaste månaderna har väl ca 10st dött i Ukraina, numera är det Ukraina som utför lika vidriga attacker mot civila i Ryssland.
Du menar den teatern där de sa att det var massa barn fast de inte kunde visa ett enda bevis för det?
Har du pratat med någon från Ukraina? Varenda jävel jag träffat på i Europa senaste åren har sagt att livet flyter på precis som vanligt, så varför ska inte ett val kunna hållas? Eller har du något annat att säga?
Du pratar mycket om att vissa förbjuds, vem har förbjudits? Om Ryssland nu förbjuder val då de är i krig med Ukraina, är de inte en diktator då?
Så ett val är utan tvekan fullt möjligt att genomföra. Och värt att söka med det så de senaste månaderna har väl ca 10st dött i Ukraina, numera är det Ukraina som utför lika vidriga attacker mot civila i Ryssland.
Du menar den teatern där de sa att det var massa barn fast de inte kunde visa ett enda bevis för det?
Har du pratat med någon från Ukraina? Varenda jävel jag träffat på i Europa senaste åren har sagt att livet flyter på precis som vanligt, så varför ska inte ett val kunna hållas? Eller har du något annat att säga?
Du pratar mycket om att vissa förbjuds, vem har förbjudits? Om Ryssland nu förbjuder val då de är i krig med Ukraina, är de inte en diktator då?
20.000 barn har kidnappats av diktaturen Ryssland, för vilket Putin och Maria Lvova-Belova är efterlysta av ICC. Diktaturen Ryssland skjuter både glidbomber, drönare och kryssningsrobotar mot ukrainsk civil infrastruktur, elnätet är extra utsatt. Tror du krigets enda konsekvens är en risk att träffas av en kryssningsrobot?
Jag hade önskat att Ukraina skjutit tillbaka mot rysk civila infrastruktur – så att de ryssar som enligt er vatniks helhjärtat stödjer Putins olagliga invasionskrig fick känna av en promille av det helvete dom utsatt Ukrainas befolkning för – men så är tyvärr inte fallet. Ukraina goes high when Russia goes low, det är sen gammalt.