2025-03-01, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tristis
Finns dokumentären någon annanstans att se än på Vimeo? Och nej, jag är inte fattig. Finns den inte uppladdad någon annanstans så skulle jag hellre swisha 50kr till någon som redan köpt filmen så inte Anjo tjänar pengar på mig.
Lladdade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad
Citera
2025-03-01, 23:54
Medlem

Snyggt avslut. Filmen går alltså ut på att kritisera folkdomstolar.

Spännande, det med tanke på att Anjos försörjer sig på att döma folk i folkdomstolen på falska grunder.

Patetiskt, korkat och rent av skrattretande, Anna Book, jag talar till dig, att du öppet har hejat på när två andra personer blir dömda i en folkdomstol. Du deltagit i att ett barn har blivit föremål för LVU på grund av en folkdomstol, värderat clout över Lillens välmående.

Du lyfter att Antonio har fått lida för att du är offentlig. Anna, du är inte offentlig, du gör dig offentlig genom att hela tiden jaga media och ställa till scener, offentligt.

Din problematik går inte att ta miste om ens om man är blind och döv och du gör din familj en otjänst som inte tar emot behandling för något som gång efter annan sätter dig och din familj i knipor.

Vet du vad du mer har gjort offentligt? Att din son är en dömd för våldtäkt mot barn. Din sköra son låter du hängas du ut för att du vill ha uppmärksamhet och upprättelse. Du låter inte offentligheten missa något som händer dig eller din familj.

Du såg att din ”offentlighet” drog uppmärksamhet till och gjorde spridningen av vad din son begått större. Det framgår att du tidigt förstod det. Varför åsidosatte du inte ditt behov av ständig bekräftelse och drog dig undan? Ditt före detta kändisskap försörjde inte din familj, 30 år efter att du var relevant.

Anna, det finns ingenting som tyder på att händelsen när ditt hus blev äggat var riktat mot någon ankan än dig, för något av raden incidenter där du har uttryckt dig nedvärderande eller provokativt offentligt. Du kallade som bekant, offentligt, ett barn lilla smuts för att hon försvarade våldtäktsoffret. Vilken mamma gör så?

Du ”skammar” i en vinklad ”dokumentär” en tjej som står upp för sin vän som blev våldtagen av din son. Du kallar tjejen ”hans ex” för att underminera hennes trovärdighet när tjejen i själva verket var ihop med Antonio på mellanstadiet.

När Antonio blev anklagad borde du ha läst handlingarna, det har du inte gjort. När domen kom borde du ha läst hela domen, det har du inte gjort. När rättegångsdatumet kom borde ni ha tagit ansvar för situationen och åkt hem från semestern i Spanien för att förbereda er.

Allt kom till min vetskap på grund av ditt bekräftelsebehov, det efter att du och halva din familj valt att delta i den offentliga domstolen och drevet mot Linnea och Chrippa. Efter att du deltagit i Julias Tiktok nästan dagligen och det började uppmärksammas att personen du hyllade, Julia, lät sitt barn bo under samma tak som dig och en dömd barnvåldtäktsman.

Mumsbulle, som var en av oss som lyfte det i tråden, hängdes ut och skulle få sitt liv krossat av vänner till dig, i folkdomstolen.

Din son är en våldtäktsman och du har gjort att det aldrig kommer glömmas bort. Du är inte konsekvent och du är så dum att klockorna stannar.

Uppfostra dina barn istället för att gråta i skvallerpressen, ditt lilla smuts.
Citera
2025-03-01, 23:58
Medlem
Ytterligare en lite mer seriös reflektion: Märkligt hur man som ”YouTubes Janne Josefsson” gör en dokumentär om ”vad som egentligen hände” och målar ut de två domarna mot Antonio som rättsosäkra genom att kritisera vittnesmålet från E – och påstå att alla andra vittnen bara citerar henne.

MEN i sin egen dokumentär tar man med E, som vittnar om att de andra tjejerna sett mer men bestämt sig för att inte vittna mot killarna. OCH SEN tillhandahåller man teknisk bevisning i form av Snap-meddelanden från de andra tjejerna till brottsoffret, där de själva skriver att de vittnar för att skydda killarna – vilket i praktiken styrker vittnesmålet från E som dokumentären försöker ifrågasätta.

Hur tjocka skygglappar måste Anjo haft på sig för att missa att materialet i sin egen dokumentär dödar hela det fruktansvärt vridna case han spenderat två år på att bygga?

– Alltså man blir helt mållös…
Citera
2025-03-01, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Finns det i filmen något som BO kan anmäla?
Det tror jag inte
Citera
Medlem
FruKrokodils avatar
Efter en timme så hoppades jag på att Anjo skulle ställa sig upp, avbryta och säga att allt detta var bara ett stort skämt- och börja prata om Chrippa istället!

Självklart såg jag gratisversionen som gick att se direkt när skiten släpptes men hade jag betalat 129:- för detta så hade jag varit argare än Anna Bok.
Citera
Medlem
vichy6s avatar
Omg.

Anjo är superpatetiskt.

Ja efterapar spår på ett patetiskt sätt.

🤮
Citera
2025-03-02, 00:01
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5h0k3f239
Det tror jag inte

Synd! Alltså pytsar Anjo in ca 700k på detta.
Citera
2025-03-02, 00:04
Medlem
Filmen var inte till för att ta reda på Antonio var skyldig eller oskyldig.
Men varför intervjuade man vittnet då?

Om syftet var att ta reda på om allt gick rätt till så borde man ju fokusera på hur det gick till där och då.

Anjos agerande stämmer inte överens med vad han säger
Citera
2025-03-02, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Snyggt avslut. Filmen går alltså ut på att kritisera folkdomstolar.

Spännande, det med tanke på att Anjos försörjer sig på att döma folk i folkdomstolen på falska grunder.

Patetiskt, korkat och rent av skrattretande, Anna Book, jag talar till dig, att du öppet har hejat på när två andra personer blir dömda i en folkdomstol. Du deltagit i att ett barn har blivit föremål för LVU på grund av en folkdomstol, värderat clout över Lillens välmående.

Du lyfter att Antonio har fått lida för att du är offentlig. Anna, du är inte offentlig, du gör dig offentlig genom att hela tiden jaga media och ställa till scener, offentligt.

Din problematik går inte att ta miste om ens om man är blind och döv och du gör din familj en otjänst som inte tar emot behandling för något som gång efter annan sätter dig och din familj i knipor.

Vet du vad du mer har gjort offentligt? Att din son är en dömd för våldtäkt mot barn. Din sköra son låter du hängas du ut för att du vill ha uppmärksamhet och upprättelse. Du låter inte offentligheten missa något som händer dig eller din familj.

Du såg att din ”offentlighet” drog uppmärksamhet till och gjorde spridningen av vad din son begått större. Det framgår att du tidigt förstod det. Varför åsidosatte du inte ditt behov av ständig bekräftelse och drog dig undan? Ditt före detta kändisskap försörjde inte din familj, 30 år efter att du var relevant.

Anna, det finns ingenting som tyder på att händelsen när ditt hus blev äggat var riktat mot någon ankan än dig, för något av raden incidenter där du har uttryckt dig nedvärderande eller provokativt offentligt. Du kallade som bekant, offentligt, ett barn lilla smuts för att hon försvarade våldtäktsoffret. Vilken mamma gör så?

Du ”skammar” i en vinklad ”dokumentär” en tjej som står upp för sin vän som blev våldtagen av din son. Du kallar tjejen ”hans ex” för att underminera hennes trovärdighet när tjejen i själva verket var ihop med Antonio på mellanstadiet.

När Antonio blev anklagad borde du ha läst handlingarna, det har du inte gjort. När domen kom borde du ha läst hela domen, det har du inte gjort. När rättegångsdatumet kom borde ni ha tagit ansvar för situationen och åkt hem från semestern i Spanien för att förbereda er.

Allt kom till min vetskap på grund av ditt bekräftelsebehov, det efter att du och halva din familj valt att delta i den offentliga domstolen och drevet mot Linnea och Chrippa. Efter att du deltagit i Julias Tiktok nästan dagligen och det började uppmärksammas att personen du hyllade, Julia, lät sitt barn bo under samma tak som dig och en dömd barnvåldtäktsman.

Mumsbulle, som var en av oss som lyfte det i tråden, hängdes ut och skulle få sitt liv krossat av vänner till dig, i folkdomstolen.

Din son är en våldtäktsman och du har gjort att det aldrig kommer glömmas bort. Du är inte konsekvent och du är så dum att klockorna stannar.

Uppfostra dina barn istället för att gråta i skvallerpressen, ditt lilla smuts.

Men Chrippa och Linnea blev ju dömda av Anjo vilket är mer rättssäkert än våra domstolar 😂😂😂😂
Citera
2025-03-02, 00:07
Avslutad
Nån blåst proppmätt syrra till Antonio sa som argument för att Antonio är oskyldig att han sa "fy fan va äckligt" när Robin luktade på fingrarna och sa att dom luktade fitta.

Ingen som säger så kan ju vara skyldig menade hon.

Det är klart man kan.
Citera
2025-03-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Nån blåst proppmätt syrra till Antonio sa som argument för att Antonio är oskyldig att han sa "fy fan va äckligt" när Robin luktade på fingrarna och sa att dom luktade fitta.

Ingen som säger så kan ju vara skyldig menade hon.

Det är klart man kan.
Vattentätt bevis! De borde de ju Antonios advokat lyft
Citera
2025-03-02, 00:09
Medlem
rich1s avatar
Nätets nya Janne Josefsson. Jo tjena. Vad var det jag nyss tittade på. Styvt två timmar av mitt liv som jag inte kommer att få igen. Tack för den televerket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in