2025-03-01, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Alla får tycka olika antar jag.
Gäsp.
Det var det bästa du kunde på?
Citera
2025-03-01, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Snick-snack. Ryssland har förlorat många krig genom historien. Sluta att sprida rysk propaganda!

Kolla deras land. Det är stort av en anledning.
Citera
2025-03-01, 21:22
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Trump behöver bättre rådgivare, jag tror inte han fungerar mentalt.

Den var fantastisk, vet du jag tror det är lika illa med Vance
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Varför har dom inte invaderat Sverige på tusentals år?
Sverige har vunnit tre krig mot Ryssland din historielösa kretin.
Citera
Medlem
Tyvärr så var han det.

Klart att JD Vance pikade men det var redan ont blod mellan de , då Trump/Vance inte är intresserade av att kriget fortgår och Zelensky vill att kriget pågår för få sina chanser bättrade.

När Obama trodde att han kunde tala om för Bibi om 67 års gränsen, så vart han varse att det gick inte, men Bibi sa "Fuck off" på politiker snack, så Obama fattade poängen men kunde inte bevisa att det var en "Fuck off" . Men Zelensky rullade med ögonen, trodde han var tuffingen i ovala rummet, med armarna i kors, som han var van med i EU och Biden där det gick hem, dock glömde han att Trump är president. Så hade han vart smart hade han tagit upp JDs kommentarer EFTERÅT... men inte framför kamerorna. Sen hjälpte det inte att kalla JD typ "hora" på ryska.

Men det var ett bakhåll med största sannolikhet men Zelensky har mkt att lära sig om diplomati ibland som man behöver.

Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Var Zelensky oförskämd i mötet med Trump och Vance? Snarare frustrerad väl
Senast redigerad av David1982 2025-03-01 kl. 21:27. Anledning: rättelse
Citera
2025-03-01, 21:24
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FockeWulf190d
Försvaret när du blev påkommen med att bara följa manus och byta CIA till USAID när din husse sa det. Enfaldig får därför stå för dig. Jag garnerar mitt bälte med såna töntar som dig.
Tuff du är. Att ha blivit påkommen mitt i ett manusbyte är klart en av de mest enfaldiga angreppsvinklar jag råkat på under mina år på Flashback. Låter en aning som att det sved till i plånboken när US-AIDS bidragen drogs in där.
Citera
2025-03-01, 21:24
Medlem
Citat:
Nej du ljuger. Utan stöd från eu och usa!!!
Wake up boy
Citera
2025-03-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Tack för boktipset. Jag visste inte att han hade skrivit en hel bok om dig och dina vänner. Låter som rolig läsning. I detta fall refererade han Oleksandr Chalyi, vars uttalande är länkat.

Vem som helst kan följaktligen själv gå in på länken och dra sina egna slutsatser gällande din trovärdighet som varande triggad russofob.

https://x.com/Glenn_Diesen/status/1895686431013556395

Nja, det är din obefintliga trovärdighet som nådde en ny bottennivå när du fortsätter att spy ur dig rysk propaganda från nyttiga idioter. Lögner är ej värda att ta i beaktande. Men ska vi återgå till mitt ursprungliga påstående att putler inte anser att Zelenskyj är en legitim president?

"Putin har sagt att han skulle vara redo att förhandla med Zelenskij om det behövs, men den rättsliga grunden för avtalen behöver diskuteras med tanke på att Zelenskyjs legitimitet kan ifrågasättas"

https://yle.fi/a/7-10072607/64-3-259019

Anser du själv att sådana avtal med putler borgar för någon slags säkerhet med tanke på hur oerhört labil han är? Ena stunden är det ett avtal, nästa stund är det vatten värt med tanke på ovanstående nämnda omständigheter. Putler har ju redan bevisat sin nyckfullhet och att han inte går att lita på med tanke på att han bröt Budapestuppgörelsen - https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Budapestuppg%C3%B6relsen
Citera
2025-03-01, 21:26
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Tuff du är. Att ha blivit påkommen mitt i ett manusbyte är klart en av de mest enfaldiga angreppsvinklar jag råkat på under mina år på Flashback. Låter en aning som att det sved till i plånboken när US-AIDS bidragen drogs in där.

Kul att du erkänner att du blev påkommen i alla fall! Stort av dig att erkänna din nesa. Bättre lycka i fortsättningen och börjar du tänka själv kanske du slipper mer förnedring, eller kanske inte.
Citera
2025-03-01, 21:27
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Varför har Ryssland inte invaderat Sverige på tusentals år om dom är våra fiender? Det kan ni inte svara på.
Ryssland har krigat mot Sverige upprepade gånger och också invaderat Sverige. Både riktiga Sverige-Sverige och den forna östra rikshalvan, Finland. Som Ryssland ockuperade under 1808-09-års krig, och som blev en del av Ryssland efter fredsförhandlingarna. Tills Finland lyckades manövrera sig till självständighet under ryska revolutionen (också om det ledde till ett blodigt inbördeskrig mellan "röda" och "vita", med de "röda" givetvis understödda av nyblivna Sovjetunionen).

Så inget konstigt att i Finland ligger stödet för Ukraina på +80% (emellanåt på +90%) och landet har gett massor i förhållande till sin BNP, och det finns ingen tvekan överhuvudtaget om att det inte skulle vara rätt, att stå på Ukrainas sida.

Svar nog?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Sverige har vunnit tre krig mot Ryssland din historielösa kretin.

Alltså det räcker nu. Alla vet att vi inte har ngn chans mot Ryssland. Om dom vill kan dom ta Sverige på ett dygn. Men dom vill inte. Ryssland är inte våra fiender. Det är en myt.
Citera
Medlem
UseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pooker1
Vem var nu navalnyj...

Ja vem var han egentligen?
Han var för tillbakatagandet av krim 2014 i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in