Citat:
Ursprungligen postat av
RutgerFuchs
Hur fan kan man vara så besatt av hur Zelensky klär sig.
Är du bög?
Du verkar fortfarande inte fatta vad det här handlar om det handlar om att man klär sig respektabelt när man ska på stadsbesök och träffa huvudsponsern av kriget man själv försatt sig i!!
Alla vet om att selinski dvärgen hela tiden kör med den här förbannade klädseln men alla vet redan om att det är krig i Ukraina och Ryssland så han behöver inte springa runt med sina slitna äckliga kläder.
Han alltså inbjuden på ett statsbesök i Vita huset av Amerikas president och vicepresident för att de håller på att hjälpa honom med att fixa ett fredsavtal och han kan inte ens respektera genom att komma normal klädd och bete sig normalt utan att vara drogpåverkad.
Ni kan glömma att det går att reparera några relationer mellan Ukraina och Amerika
Redan informella källor berättar att det kommer inte att bli några fler vapen och inga pengar från USA till Ukraina och ni som misstror mig får väl syna mina lögner?
President Trump har ett oerhört stort stöd i USA och det blev ännu större igår.
Nu fattas det bara att EU är så jäkla korkade så att de och England ska gå in och fortsätta och hjälpa tilll sponsra det fortsatta tiggandet.
När till och med Natos högsta ledare säger till dvärgen att det krävs att han på något sätt ber om ursäkt eller förbättrar på något sätt eller reparerar förhållandet med Trump. Så kanske ni borde förstå att Nato kommer att vara helt utan usa:s stöd också vid en väpnad konflikt.
Därför hade jag nog som svensk tänkte efter en extra gång innan ni är allt för mycket uppkäftiga angående Ryssland.
Om inte annars så tycker jag att ni är tuffingar bakom tangentbordet ska Bea ner till fronten och kriga.
Vad är det som stoppar er?
Ni är inte speciellt saknade ändå världen må bara bättre av att slippa en massa autistiska natorunkande Ukraina bögar.
jag förstår att ni känner sympatier för dvärgen och hans kläder när ni själva troligtvis går kläda precis likadant.