2025-03-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Det verkar viktigt för dig hur han var klädd? Är du intresserad av andra män eller du tror den typen av hån är en effektiv propaganda här i väst?

Jag kan avslöja att tjatet framstår som rätt töntigt.

Det är viktigt. När du blir bjuden på bröllop så förväntas du komma i lämplig klädsel, inte i luffarkläder som selenski. Han gjorde det till sin grej att klä sig så för att få sympati , och när han vanhedrade den svenska riksdagen i sina mjuksbyxor så blev alla svennar helt till sig. Men på amerikanerna verkar det inte funka längre.
Citera
2025-03-01, 19:08
Medlem
Svenskodlats avatar
Citat:
Det verkar viktigt för dig hur han var klädd? Är du intresserad av andra män eller du tror den typen av hån är en effektiv propaganda här i väst?

Jag kan avslöja att tjatet framstår som rätt töntigt.

Att Elon Musk har t-shirt och keps på sig inomhus verkar ingen klaga på.
Citera
2025-03-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Det är viktigt. När du blir bjuden på bröllop så förväntas du komma i lämplig klädsel, inte i luffarkläder som selenski. Han gjorde det till sin grej att klä sig så för att få sympati , och när han vanhedrade den svenska riksdagen i sina mjuksbyxor så blev alla svennar helt till sig. Men på amerikanerna verkar det inte funka längre.

Det är viktigt för dig ja. Svennar ja. Då vet vi vad du är.

Bröllop? Du är allt en bisarr jävel du
Citera
Medlem
Nu när det är kört för Ukraina så drar sig kroknäsan Zelensky undan rampljuset och ansvaret.
Nu kan han fly med sina pengar, utspelet i vita huset är endast en bluff.
Ett kontrollerat krig för att ödelägga landet helt enkelt.
Citera
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Ja Flashback är underbart! Det precis det som menas med åsiktsfrihet och är en förutsättning för vår demokrati. Det är när olika åsikter möts som vi kan komma till kunskap och vishet. För att detta ska vara möjligt måste man dock lyssna på varandras argument istället för att kalla varandra namn.
Skitsnack ni har inga åsikter
det är ingen åsikt att låta ett invaderande ryssland stjäla land och förivra nationer det är en åkomma.
Citera
2025-03-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Snyggt argument, jag har rätt du har fel

Du får gärna tycka det, jag kunde inte bry mig mindre. Jag tror tyvärr att folk med en IQ över skostorlek inte håller med dig. Det är väldigt lätt att se var diskussionen började gå sidledes. Det började med Zelensky. Det är min fasta åsikt, du får ha din. Hans kroppspråk, hans tal, att han visade bilderna, hans attityd. Nu är Trump president, han spelar inte samma spel som dom fjantiga eu-politrukerna. Det var uppenbart att Zelensky blev förvånad att han inte blev bemött med silverhandskar.

Då är vi alltså överens, tack för det!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
Att Elon Musk har t-shirt och keps på sig inomhus verkar ingen klaga på.

😁 bra där. Den missade jag. Öppet mål.

Inga tidningar som drar den jämförelsen?
Citera
Medlem
Citat:
Det är viktigt för dig ja. Svennar ja. Då vet vi vad du är.

Bröllop? Du är allt en bisarr jävel du

Nej, det är viktigt, punkt. Blir du inbjuden till den svenska riksdagen eller vita huset så tar du på dig lämpliga kläder. Berättade inte din mamma det för dig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Väldigt sant. Det är otroligt sorgligt. Jag tror det i regel handlar om losers som skyller sina misslyckade liv på västvärlden och allt som kommer med ett fritt och demokratiskt samhälle; bögar, transor, invandrare, t.o.m. kvinnor. Dom väljer att alliera sig med vilket skitland som helst, sålänge sagda grupper behandlas illa.
Har du varit i Ryssland
Citera
Medlem
Folk verkar inte förstå att det Zelensky måste såklart göra allt i sin makt för att få till en så bra deal som möjligt. Vem hade inte gjort detsamma?
Vore jag Zelensky skulle jag bjuda in andra länder att få tillgång till mineralerna i utbyte mot både folk och vapen. Trump skulle inte kunna göra ett skit.
Citera
2025-03-01, 19:11
Medlem
Zingo2s avatar
Idioten Putin bara njuter när iditioterna Trump och Vance gör som dom gör.
Tragiskt!
Citera
2025-03-01, 19:11
Medlem
Obolenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Vägrade acceptera vapenvila.

Har du ett uttryckligt direkt citat om det från Z?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in