2025-03-01, 06:01
Medlem
Erpatjoffs avatar
Det var ändå ett imponerande världsrekord vi såg, två riktiga mästare i långdistans fellatio som visade varför dom förtjänar guldmedaljen.
Citera
2025-03-01, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Du förvanskar vidare och skriver om.

Du hotar inte direkt med att någon kan göra något.

Du hotar om du säger att någon ska göra någon skadlig handling eller ska drabbas.

Beroende på förutsättningar kan det första innebära förtäckt hot.

Jargongen är något Zelensky framgångsrikt använt tidigare och utnyttjat till fullo. Trump och Vance har fått nog av det och öppnar inte penningflödet längre.

Jag citerade ditt inlägg till punkt och pricka, jag förvanskade inte ett skit ditt hjon. Gå tillbaka i tråden och läs ditt eget inlägg, för du verkar ha grova minnesproblem.

Denna "någon" som kan åsamka skada måste vara samma person som uttalar hotet, eller alternativt ha en länk/relation till denne, vilket Zelenskyj/Ukraina inte har. Det kan INTE vara ett hot om länk helt saknas och om avsikten inte ens finns.
Citera
Avstängd
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Precis så varför håller du en av dem med sköld?

Jag håller med Trump som vill hitta en väg ut ur tiggarens meningslösa krigshets. Tiggaren kan glömma Donbass och Krim.
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag "tycker inte om" Trump, jag har massor av invändningar mot honom, hans slirande med sanningen och hans politik. Men just i fråga om Ukrainakriget anser jag att han åtminstone knuffar lasset åt rätt håll i en mycket viktig fråga.
Oavsett kriget.... tycker du inte att det är nu är klart att Trump jobbar för diktatorn Putin?
Citera
2025-03-01, 06:04
Medlem
ReijoHervonens avatar
Fina nyheter. Nu såg alla att USA är fienden på live tv. Hoppas dom fega våpen som styr i Europa nu inser att man måste sända trupper mot Moskva.
Citera
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Jag håller med Trump som vill hitta en väg ut ur tiggarens meningslösa krigshets. Tiggaren kan glömma Donbass och Krim.

Trump är ej svensk

https://www.youtube.com/watch?v=jaNS5Wyy0s8
Citera
Medlem
Citat:
Både Trump och och Putin är inte europeiska men det är Z som är Europas sista kvarvarande diktator.

Z ? Menar du lukasjenko?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologen-Khaled
Varför då?

Är du dum? Tar Putin Ukraina, står delar av Europa på tur och isf är tredje världskriget här. Då dras USA oundvikligen in.
Citera
Avstängd
Regimen i Kiev med Zelensky i spetsen är en vit elefant för Europa (dvs något som anses kostbart och exklusivt men som kostar orimligt mycket att hålla i fint skick, hålla vid liv)
Citera
2025-03-01, 06:06
Medlem
Citat:

Krigshets? Det är inte krigshets att försvara sitt lan! Hur tänker du här? Tänker du ofta fel? Har du ofta otur när du tänker?
Citera
2025-03-01, 06:07
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Fina nyheter. Nu såg alla att USA är fienden på live tv. Hoppas dom fega våpen som styr i Europa nu inser att man måste sända trupper mot Moskva.

Kan du dela med dig vän? Jag vill ha finsk-svenska nyheter
Citera
2025-03-01, 06:07
Medlem
Yays avatar
EU får steppa upp med mer vapen och krossa fittan Putin helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem