2025-03-01, 00:18
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Den enda som tar den i röven är era kvinnor som jobbar som prostituerade runt om i Europa. Det kan du inte förneka
Varför inbillar du dig att jag är ukrainare? En stor majoritet av den moderna världen stödjer Ukraina.
Citera
2025-03-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Trump kommer aldrig, aldrig gå till historien som en fredskapare utan bara som en utpressare, burdus mobbare med en gulaktig hudfärg.

Han kommer att få ett förnedrande eftermäle där forskare kommer att spekulera i vad FSB hade för hållhakar på Trump, typ om vad som hände i hotellsviten i St. Petersburg för ett gäng år sen.
Att du dillar om hudfärg och FSB i denna diskussion visar hur värdelös, irrelevant och osaklig du är.

Ganska uppenbart att du är fullt medveten om det dessutom.
Citera
2025-03-01, 00:19
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Ukraina ör ett demokratiskt land, dom anordnar återkommande demokratiska val. Det gör inte diktaturen Ryssland.
Så du är här och ljuger igen. Nå hur känns det efter idag nu när USA överväger upphöra allt militärt stöd till Ukraina?
Citera
2025-03-01, 00:20
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Ta ert skitland ukraina och stoppa det i röven. Fuck Ukraina! Hoppas ryssen slaktar er alla. Ni sitter här och förolämpar oss i varenda inlägg. Dra hem igen!
Varför tror du jag är ukrainare? Vatniks verkar inte förstå att en majoritet av västvärldens befolkning stödjer Ukraina i dess kamp mot diktaturen Ryssland.
Citera
2025-03-01, 00:20
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Haja att bli kallad imbecill av en Slav, du är allt rolig du. Du måste definitivt vara född i någon förstuga. Sannolikheten är väl ganska stor att födas i en sån när man är Slav.
Pursvensk, utbildad och praktiserande ingenjör. Dom allra flesta stödjer Ukraina.
Citera
2025-03-01, 00:21
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Påhejat av det svenska white trashet.

Ganska sjukt att Trump får ta beslut om liv och död och länders öden i dag tack vare att en massa nollor kände igen honom från en dokusåpa där han hade en catchphrase. USA är verkligen bara inflytelserikt tack vare sin storlek. En stor del av det bisarra landet är helt lobotomerat.
Citera
Medlem
Intervjun med Trump om mötet med Zelensky:

https://www.youtube.com/watch?v=BJ-ta0mtaEw
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Jag frågar dig igen:

Vad ska jag med en fejkad transkribering till när jag såg mötet live och förstod varenda ord för att min engelska är superstark?
Du såg uppenbarligen inte mötet live och/eller din engelska är inte så bra som du tror att den är.
Citera
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Trump minns säkerligen också att Zelensky inte hjälpte honom med "getting some Dirt on Biden" år 2019.
Nej, eller att han kom till USA för att kampanja för Kamala.
Citera
2025-03-01, 00:22
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snackytacky
Varför ska zelensky ställa en massa krav? Han sitter på en dålig hand och måste nu kämpa för fred där Ryssland också är inblandade i förhandlingarna.

Alla som inte håller med er är vatniks och andra epitet ni använder.

Ni är totalt galna i kväll haha
Va? Zelensky ställer inga krav? Han säger emot när sociopaterna Trump/Vance påstår att Ukraina ska tillfalla diktaturen Ryssland. Trump och Vance blir tjuriga, säger att han ska säga tack inför kameran och börjar babbla om Hunter Biden.
Citera
2025-03-01, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hoppas folk får upp ögonen för vilka idioter Trump och hans vice är nu efter detta.

Zelensky är en hjälte som står upp för sig själv och Ukraina. Det gjorde han även i Vita Huset igår Fredag.

Han är ingen hjälte. Han är en psykopat som låter sin egen befolkning slaktas samt riskerar världskrig och allas vår hälsa pga sitt eget tjurskalliga ego.
Citera
2025-03-01, 00:23
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Varför inbillar du dig att jag är ukrainare? En stor majoritet av den moderna världen stödjer Ukraina.

Så är det. Men stödet kommer ta slut, Putin kommer få behålla dem 20% av Ukraina dem ockuperat och Ukrainarna kommer hålla den största påsen skit när allt är dammat och klart. Resterande av EU kommer dansa till USAs ton och business kommer fortsätta vare sig det blir med ett fritt Ukraina eller inte.

Men inte ens du kan förneka att det ser jävligt mörkt ut för VZ och Ukraina som land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in