2025-02-28, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Ja, "vi länkar till en okänd blogg och använder den som faktakälla!"
Jag är tveksam till att du är en person som ska kritisera vad som är fejk eller ej, men det är bara en kvalificerad gissning.

Om du tycker att "okända" Meduza inte har transkriberat korrekt så peka gärna ut vad. Genuint intresserad.
Citera
2025-02-28, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
För alla som till skillnad från er inte är gravt efterblivna:

https://meduza.io/en/feature/2025/02/28/zelensky-s-oval-office-meeting-with-trump-and-vance-becomes-a-literal-shouting-match

Varför länkar du sådan skit? Varför skulle den där skumma artikeln vara någon sorts sanningskälla?
Citera
Medlem
Breaking news!

Zelenskyj intervju om 2 minuter på Fox news!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Sidan du länkar till har bara delar av konversationen. Gravt missledande
Vad är missledande?
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Trump gav en intervju på Vita huset. Han anklagde Zelenskyj för att vilja signera säkerhetsgarantier och sen fortsätta kriget mot Ryssland.
Förutom att Trump säkert knarkar rätt friskt, så är han van att ljuga och manipulera. Amfetamin har just den effekten, dvs lätt att ljuga och manipulera.
Trots det är det ju rätt uppenbart att i det här fallet blir ju inte en lögn sanning bara för att du upprepar lögnen gång på gång.
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Jag är tveksam till att du är en person som ska kritisera vad som är fejk eller ej, men det är bara en kvalificerad gissning.

Om du tycker att "okända" Meduza inte har transkriberat korrekt så peka gärna ut vad. Genuint intresserad.

Vad ska jag med en fejkad transkribering till när jag såg mötet live och förstod varenda ord för att min engelska är superstark?
Citera
2025-03-01, 00:00
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Varför sitter du här och inte i diktaturen Ryssland? Du hatar uppenbarligen vårt demokratiska/fria statsskick, du skulle nog trivas bättre i diktaturen Ryssland.

Ska du försöka intala mig nu att Ukraina är ett demokratiskt land? Det är ett groll mellan två Slav-nationer och ligger inte i mitt eller mitt lands intresse att välja en sida i detta onödiga krig. Du däremot borde inte sitta här och gapa utan åka tillbaka till ditt jävla land och utföra din plikt, borsjtj-ätande slav.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellybuttler
Han går klädd exakt så som det amerikanska PR-folket från NED bett honom och det har ju fungerat toppen fram till idag.

Han borde dock inte tagit så vansinnigt mycket kola innan.
Nej, han går klädd som han själv valt och inget annat.
Att inte följa klädkoden i sådana sammanhang är att förolämpa värden. Hela diskussionen drar igång efter hans småstöddiga svar på frågan om hans kläder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Vad ska jag med en fejkad transkribering till när jag såg mötet live och förstod varenda ord för att min engelska är superstark?
Jag pratar fyra språk. Vad är fejkat?
Citera
2025-03-01, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det finns bara ett enda alternativ. Att konsekvent neka erövring av land genom invasiv aggression i vår del av världen (fast helst överallt). Rent praktiskt så innebär det att hjälpa Ukraina militärt om det behövs.

Inga andra alternativ leder till en helt fredlig framtid. Allt annat är naivt.

Så länge länder egenmäktigt kan invadera andra och komma undan med det, så kommer det att fortgå.

Ja, så är det. Putin borde egentligen ställas inför rätta. Tänk Nürnbergrättegångarna.
Citera
2025-03-01, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Skit i hans kläder. Vem fan bryr sig?

Zelenskyj är demokratiskt vald. Han hade mer stöd än vad Trump hade. Tycker du inte att Ryssland ska ha ett demokratiskt stöd då?
Jag tycker att det ska hållas demokratiska val i Ryssland och Ukraina, och även i Sverige.
Jag tycker inte att Ulf Kristersson ska resa till Washington DC iförd jaktkläder om han vill bli tagen på allvar, eller att Magdalena Andersson ska resa till Ankara utklädd som Miss Shameless Winewhore, eller att Löfvens kvinnliga ministrar paraderar i hucklen i Teheran. Så kläder har betydelse ja, eftersom det är en utklädnad. Det är respektlöst mot landet man besöker och representerar.

Jag går inte till jobbet i vad som helst, till exempel. Vill man utöva sin fetisch som militär får man byta om på toan innan. Gjorde Rikard på Risbergskas toa och det finns väl toa i Vita huset.
Senast redigerad av Sanningskorn 2025-03-01 kl. 00:05.
Citera
2025-03-01, 00:03
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Jag pratar fyra språk. Vad är fejkat?

Jag frågar dig igen:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in