2025-02-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Och vem ska betala eller beväpna det fortsatta krigandet åt Kiev?
Du och jag. Som tur är så kan inte du bestämma över det faktum att våra skattepengar hjälper till att DÖDA RYZZAR.
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Fy fan vilken fail av Trump . Där förlorade han allt mitt stöd.

Oh nej, vad ska han nu ta sig till utan ditt stöd. En vänsterkommunist som tillfälligt gillade Trump gick tillbaka till kommunismen. Trump kommer gå sömnlös inatt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Och vem ska betala eller beväpna det fortsatta krigandet åt Kiev?

Blir Europa med hjälp av lite andra länder som Kanada, Sydkorea, Japan mfl.

USA går inte att lita på, dags att dumpa bebisen!
Citera
2025-02-28, 22:27
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Vance är den som är mest disrespectful i den "ovala rummet = Universums viktigaste rum". Kräver att Zelensky ska tacka, när det är Putin som är på väg att starta WW3
Zelensky ska naturligtvis vara tacksam. Det finns inget som USA tjänar på att ha Ukraina självständigt, inte Europa för den delen heller. Detta krig är mellan två Sovjetstater, ingenting annat.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Det är otroligt oproffessionellt att dyka upp på ett möte med USA:s president i Vita huset klädd i grön undertröja. Hur fan tänker karln?

Och vad tror du det beror på? Ukraina befinner sig i krig. Då kommer man inte i kostym.. han har samma kläder hemma i landet men med skyddsväst utomhus.

Det är oprofessionellt men det inte konstigt när karln är född med silversked i mun. Han vet inte hur den riktiga världen fungerar. Han tror det är ännu ett avsnitt av ”The Appreciate. Trump är en affärsman i första hand, ingen politiker.

Biden hade inte blivit upprörd som Trump och Vance blev. (Om han inte hade sovit förstås)
Citera
Medlem
Citat:

Oj, hur ska han nu överleva detta? blir svårt utan ditt stöd. Snälla tänk om, ge han en ny chans. Han behöver dig.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Trump ska signa ett fredsavtal men vet inte själv när kriget starta eller vem som inledde det. Han verkar bry sig mer om att Z inte bär kostym vilket egentligen är det minsta problemet i frågan och visar bara att Trump enbart bryr sig om pengar, makt och USA och skiter fullständigt i EU.

Är ni Trump älskare redo att möta Orcerna vid den Svenska gränsen? Kanske ni klarar er men ni bör förbereda era barn.
Nej, Trump är gammal affärsman och säljare och sådana vet hur man klär sig och kan läsa kroppspråk. Man blir expert på det. Bara att dyka upp i grön undertröja till ett viktigt möte visar vilken tomte man är, särskilt när man är i underläge, vilket Zelensky är.
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen

Varför skämtade Trump om hans kläder för? Det är högst oprofessionellt

Well,,Trump är en PAJAS...
Trump ville psyka Zelensky redan innan mötet började.
Citera
Medlem
Citat:

Fail? Zelensky har allt att förlora på och inte vara barmhärtig och ödmjuk. Indirekt skrev han på sin egen avgång genom att komma till vita huset och bete sig som en slusk.
Citera
2025-02-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningskorn
Precis. När 99,9% av all media är anti-Trump, och den absolut minst kontroversiella åsikt du kan yttra i Sverige år 2025 är att vara emot Trump, utan att behöva ha några argument.

I detta läge förstår jag att du får en total mental chock av att läsa en annorlunda åsikt här. Yttrandefrihet blir då till en psykos eftersom man endast ska yttra det som är ”rätt”. Att ha en åsikt är att ”heja på”.

”Men Magnus Oscarsson och Jenny Strömstedt sade ju…”
Jag noterar att du inte invänder emot att det är mot de egna intressena. Jag är inte emot Trump, han verkar för sitt. Men han verkar inte för mig. Hur svårt kan det vara? Magapsykosen är stark.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Ha ha många betalda ryZZtroll på "jobbet" just nu. Måste svida att alla normala ledare stödjer Ze i bråket med trumpråttor.
"You can't eat a Winner's Plaque"

-Miles Davis (efter att ha vunnit ett kritikerpris som "årets mest spännande trumpetare" samtidigt som hans skivor inte sålde något vidare)

Utan USA:s bastanta stöd är Kiev rökta (eller om vi ska vara ärliga så har de förlorat kriget i strategisk mening i alla fall)
Citera
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Z är inte för sitt folk?! Då hade han tagit chansen att avsluta kriget!
Han är en marionettdocka för djupa staten i Europa som vill ha detta krig fortsatt!
Ja, det vore ju bra att slippa krig. Men lite svårt då Putins regim vill ha det stunden.

Vem ska vi ha som marionettdocka då Putin invaderar Finland och Sverige tycker du, Greta kanske?

Zelenskyj har räddat tiotusentals europeiska liv så här långt så vi har mycket att vara tacksamma för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in