2025-02-28, 21:17
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Full rulle i den ryzka trollfabriken ikväll ser vi..

Vi kan börja med en lögn, Vance sa att Zelensky aldrig tackat USA, en idiotisk lögn såklart.

Trump och därmed alla hans minioner hatar Ukraina och Zelensky, det är oändligt oprofessionellt att bära sig åt som Trump gjorde påminner om Farmen eller Big brother
Lögn från dig. Vance sa att han inte tackat under mötet idag. Han sa aldrig att han aldrig tackat USA.

Inte så smart att anklaga andra för att ljuga när man själv skriver en uppenbar lögn som är enkel att kolla upp.
Citera
2025-02-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Hector
JD och Trump framstår ju som två fjortonåringar. Hahaha.

Detta var så gravt inkompetent av den amerikanska ledningen att ordet surrealistiskt är för svagt. Vad (normala) amerikaner måste skämmas. Reagan roterar i graven när den fege Trump tar ryssens sida. Vilken skam för USA!
Citera
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Tvärtom. Zelensky borde inte lyft detta framför pressen. Det här borde varit diskussioner utan pressen närvarande. Zelensky är idioten här. Trump och Vance vill ha fred. Zelensky vill "vinna kriget". Det är en stor skillnad i attityd. Zelensky skiter i om han orsakar WW3, bara han "vinner kriget".
Ja Trump har rätt i att Zelensky är inte redo för fred. Han vill ha fortsatt stöd av USA och EU för att försöka vinna kriget och visar ingen tacksamhet. Det retar upp Trump som kämpar hårt för att komma igång med fredsförhandlingarna som Zelensky nu med stor sannolikhet kommer att stängas ute från och utan något som helst inflytande.
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Det är ju fullständigt uppenbart nu när man ser det tredje och fjärde gången om att det är ju helt klart uppenbart att slusken zelenskjii var narkotika påverkad under mötet.

Han hann inte ens med att börja prata om att förhandla om olika saker för han skulle börja läxa upp usa:s president och vicepresident i deras eget heligaste högkvarter Vita huset.

Nu har till och med Graham varit ute och berättat för alla reporter att de helt enkelt sparkade ut tiggande dvärgen från Vita huset och att de såg den enda möjligheten till Fred att det kommer en annan president till makten i Ukraina.

Precis som jag och alla andra har sagt sedan kriget började att det här kommer att sluta illa så länge slusken zelenskjii är kvar i livet.

Titta gärna igen på den där delen när zelenskjii försöker läxa upp JD Vance. Så fruktansvärt otaktisk och påverkad ledare som dvärgen har jag aldrig sett.

Detta var nog det bästa som har fastnat på TV sedan månlandningen.
Helt enormt intelligent utläggning av geniet Trump om Hunter Bidens toalett och vilka prövningar han och Putin gått igenom tillsammans. Väldigt statsmannamässigt och inte alls gaggigt. USA går mot nya triumfer med kung Trump! Retoriskt överträffar han både Cato den yngre och Winston Churchill!! Jävlar vad tuppkammen hade svällt på mig om jag var amerikan….
Citera
Medlem
Ganonitos avatar
Haha förmodligen första gången Zelensky träffar någon som inte stryker honom medhårs.
Citera
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Jag satt bara väntade på att Zelensky skulle springa fram till pianot och spela med kuken igen.

Efter allt kolan han har tryckt i sig på flyget till USA så tror jag inte ens att du kan locka ut den med pincett och socker ens.

Så jag tror inte det hade blivit så mycket spelande med dvärgens penis.

Han lyckas förolämpa de största bidragsgivarna av militära vapen och pengar.

Det här är nästan för bra för att vara sant
Citera
Medlem
Svenskodlats avatar
Usa och Kina tjänar på konflikten och fortsatta sanktioner mot Ryssland. En mineraldeal utan säkerhetsgarantier tjänar Ryssland på.
Citera
Avslutad
Vance och Trump borde ha slagit ner Zelenskyj.
Citera
Medlem
bokis29s avatar
Han är ett svin så enkelt är det

https://www.youtube.com/watch?v=TRcUumrC8bs
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_creator
Stoppa dem då :P

OnTopic: Jag tror ärligt att inte freden är långt borta.

Freden är mycket långt borta. Ryska officerare arbetar i det tysta mot Putin och FSB förlorar också folk varje dag. Detta håller inte för Ryssland. Det är en maktkamp som inte du ser. Om två år är det slut.
Citera
2025-02-28, 21:19
Medlem
Grocerystoresushis avatar
Bra poäng!
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Det finns ingen deal med Putin. Det kommer heller aldrig att finnas.
Dealen Zelensky behöver är säkerhetsgarantier från en pålitlig och stark partner.

Det går väldigt dåligt för Putins och Kims soldater. De är decennier bort från att inta Kiev.

Om vi förutsätter att Nato är sönderslaget så hade amerikansk närvaro kring Donbass varit deras bästa hopp.
Krim får tills vidare anses förlorat.

Näst bäst europeiska soldater, och sen kan det finnas andra möjligheter FN-styrkor från olika länder, sydkorea, Indien, Kina osv.

Utan dessa säkerhetsgarantier kan det inte finnas något avtal då Rysslands underskrift inte har något värde. Ett eldupphör hade bara öett till att vi hade varit i samma, och en än värre, situation än nuvarande.

Putin hade hunnit träna upp hundratusentals nordkoreaner som skulle ställt till med skit för Sydkorea, Baltikum och Ukraina.

Detta kommer troligen göras i vilket fall och det är bra för omvärlden att de dör som flugor i Kursk.

För Ukraina är det dock bara döda ryssar som räknas. Men det är viktigt att slå ut koreaner så fort som möjligt så kim skickar in fler att dö.
Citera
2025-02-28, 21:19
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coba
Om vi vänder på det.
Varför kan inte bara ryssland förlora kriget?
Varför ska vi gynna den skyldiga parten?

Otroligt märkligt resonemang. Nästan lite ryss-idiotiskt.

Nej för att krig händer. I krig har du en starkare part och en svagare part. Ingen av er höjde tonläget när Azerbadjian nyligen slaktade Armenier och tog över landmassor.

Jag tycker att vi applicerar ER logik även i Ryssland/Ukraina-kriget. Varför fungerar det helt plötsligt inte för er tokvänstermuppar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in