2025-02-28, 21:11
Medlem
Ta med Musk också dessa galna stollar drar ned USA i smutsen. Som om Roosevelt skulle gjort upp med Hitler under ww2.
Citera
2025-02-28, 21:12
Avslutad
Vad menar Trump när han säger att Zelenskyj riskerar ett tredje världskrig? Den ende mannen i världen som har makten i sin hand att utlösa ett tredje världskrig är Trump själv.
Citera
Medlem
Mr Hectors avatar
JD och Trump framstår ju som två fjortonåringar. Hahaha.
Citera
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Skitsnack. Då missade du Zelenskys kroppspråk när Trump anklagade honom för att gambla om WW3. Se klippet igen så förstår du att Zelensky skiter i alla oss.

Det är Putin som gamblar med WW3.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
USA runkar och skickar alla pengar till israel Men vill inte hjälpa Ukraina.
Ska det bli fred hjälper man inte en ukrainsk terrorregim som olagligt avsatte en president och började sin terror mot östra ukraina vilket media ALDRIG nämnt!!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Jag visste inte att det fanns så många weirdos i pissrännan flashback. De flesta verkar gilla Trump och Putin här, och jag kan lova att så ser det inte ut bland vanliga friska människor.

Jag är rädd för att Trump och Putin kommer leda världen mot en stor global jävla katastrof. Bara för att dom är ute efter Ukrainas egna nuturtillgångar i den mån de ens finns några då.

Dom är högljudda för att dom försöker påverka andra människor. Dom flesta personer är emot Trump såklart. Han är ju helt jävla bananas och man måste va sjukt jävla lättmanipulerad om man faller för hans spel, men dom som följer honom är ofta konspirationsteoretiker med så det säger väl sitt 😂
Citera
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muggo
Det här är helt sjukt. Hur kan Trump ha kommit till makten? Jag gissar det är vad mänskligheten förtjänar.
Det stavas pengar
Citera
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Jag visste inte att det fanns så många weirdos i pissrännan flashback. De flesta verkar gilla Trump och Putin här, och jag kan lova att så ser det inte ut bland vanliga friska människor.

Jag är rädd för att Trump och Putin kommer leda världen mot en stor global jävla katastrof. Bara för att dom är ute efter Ukrainas egna nuturtillgångar i den mån de ens finns några då.

Glöm inte Kina heller. Tyvärr känns det som att risken att de går in i Taiwan ökat markant.
Citera
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
USA klarar sig utan Zelensky ja, men klarar sig USA utan alla sina allierade. Finns väl inget land i väst som vill ha något med USA att göra efter detta. Det går ju inte att lita på landet.
USA har visat sig vara villiga att hjälpa till enormt mycket åt ett land som inte ens ligger på samma kontinent. Trump vill medla och stoppa kriget. Det är ju Zelenskyj som verkar trivas i den situationen han är i. Så tycker Trump visat tydligt att USA fortfarande är att lita på när det kommer till sånt här. Om det blir krig i Sverige kommer folk här som säger sig hata Trump böna efter hans stöd.
Citera
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Även om jag gillar Trump var det här inte allt för imponerande då det var ett annat lands president han pratade med. Om han talar till Joe Biden på samma sätt så vore det en annan sak.

Men med det sagt behöver även Zelenskyj känna sig pressad om USA ska nå sitt mål att medla fred mellan parterna istället för att hela tiden triggas att fortsätta kriga.

Västvärlden har blåst upp en stor ego-bubbla backad av miljarder efter miljarder. Trump måste spräcka den bubblan och få ner Zelenskyj på jorden. När han känner att stöder minskar blir han förmodligen mer villig att kompromissa.

Det är vad jag tror strategin är.
Synd att usa under nuvarande administration är direkt olämpliga att föra fredsförhandlingar i detta ryska invasionskrig.
Det demonstrerade man omedelbart med att dels direkt gå över huvudet på ena parten och dels att amatördelegationen direkt blev utspelta av ryssarna.

Det hjälper ju inte att trump är en ganska misslyckad, narcissistisk och förståndsbegåvad person.
Citera
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Vad menar Trump när han säger att Zelenskyj riskerar ett tredje världskrig? Den ende mannen i världen som har makten i sin hand att utlösa ett tredje världskrig är Trump själv.

Putin har den makten också.
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Det är Putin som gamblar med WW3.

Återigen, innan du repeterar tokvänster-MSM som en papegoja, se klippet och Zelenskys kroppspråk när WW3 nämns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in