2025-02-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Starkt av Zelensky att stå emot Trump och Vance.

Ja han är ingen puppet.

Han växte i mina ögon.

Känslan är att Trump och Vance gör bort sig totalt.
Citera
2025-02-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Den som skrattar mest är Xi Jinping.
så är det han behöver inte ens vapen när han tar sikte på Holland och snor maskinen som tillverkar ic-krets skrivaren och sen är västs storhet slut
Citera
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahahaha diktatorn ser ut som en utskälld liten skolpojk! Ut med Zelensky clownen nu!
Va ere som e clown. Han är i en skit Sits. 2 länder som försöker förstöra hans land.
Citera
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Hahaha nej, USA kan implementera en färgrevolution i Ukraina alternativ helt enkelt invadera Ukraina. Efter den lille råttan Zelensys uppträdande idag som pajas i ovala rummet så föreslår jag att USA helt enkelt invaderar Ukraina och delar det på hälften med Ryssland.
Trumps agerande tyder mest på att han vet att han inte får ta del av de där mineraler
Sista utvägen tycks vara att blidka Putin och hoppas-
Men vi vet att BRICS har gått ut med att en gemensam valuta ska vara bunden i Guld och jordartminiraler .
Så Nej Putin släppar så klart inte in USA
Citera
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
För det första är det bäng att stackarn skall behöva sitta där och munhuggas med två personer ensam. Varav den ena personens hela liv bygger på att bli bra på skitprat.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-02-28 kl. 21:03.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Starkt av Zelensky att stå emot Trump och Vance.

Ja han är ingen puppet.

Han växte i mina ögon.

Helt rätt, varför ska han sälja ut sitt land till imperialister?
Citera
Medlem
Vilka skitar Trump och Vance är. Men deras dagar i rampljuset är snart över.
Citera
Medlem
Zelenskyj vill inte sälja ut Ukrainas mineraler och Trump vill inte längre finansiera kriget.

Där tror jag sanningen bakom bråket handla om?
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Den bästa pressträffen jag har sett i hela mitt liv. Trump och Vance sade precis det majoriteten av oss ville säga råttan Zelensky.

Zelensky och hans vilda vanföreställningar om att "vinna kriget" kommer till Vita Huset som en tattartiggare och ber om mer pengar, mer vapen. Det är ett krig som han aldrig kommer att vinna oavsett hur mycket vapen och pengar EU och USA ger honom.

Trump och Vance är mer verklighetsförankrade och inser detta och är därför istället ute efter en omedelbar fred, än att bara skicka ännu fler hundratals miljarder dollar till ett bottenlöst och korrupt hål. Men det gillar inte den korrumperade Zelensky som redan fyllt sina fickor med miljarder dollar utan han vill ha mer.

Zelensky gjorde fel att trigga fram dessa reaktioner framför kamerorna. Men så gjorde han även innan kriget började. Drev verbala krig mot Putin via MSM. Han är en bråkstake, så är det bara.
Citera
Medlem
Svenskodlats avatar
Om Putin, Zelensky eller Trump är demokratiskt valda finns många åsikter om, begreppet demokrati är föränderligt.
Citera
2025-02-28, 21:00
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Undrar om de republikanska senatorerna etc är nöjda med Trump just nu, tveksamt.
Citera
2025-02-28, 21:00
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Trump är ingen riktig president, han är mer av en bilhandlartölp.

Nja, mer en regelrätt idiot enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in