Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Inget av det har någonting med demens att göra. Trump har betett sig sådär i decennier.
Du får tro och tycka vad du vill.
Att han betett sig så i decennier gör det inte bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Ok så inga argument för någon speciell? Att bara skriva "alla andra" är ett jättedåligt argument och på gränsen till att jag slutar svara dig för du verkar trolla.
Du får tycka och tänka vad du vill om argumentation. Jag har inte kommit med några argument. Jag har delat min syn på det hela, varken mer eller mindre.
Vad du tycker och tänker har inget med mig att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Fast Vance hade ju rätt och i slutet var det ju Zelenskyj som började (men det får ni inte läsa i Aftonbladet) tjafsa med just Vance. Ska Vance vara tyst då för att en random flashbackare ska vara nöjd? Att first lady och VP fått mer utrymme senaste åren beror väl på media, förr i tiden syntes aldrig VP i TV då det inte var nyhetskarusell dygnet runt. Men trots detta påstår du dig känna till på vilket sätt de betedde sig. Hmm

"
... i slutet var det - som började..."
Du kunde lika gärna ha skrivit "det började med att han slog tillbaka"...
Vance skulle bara hållt käften och överlåtit åt sin president att föra USAs talan. Han får det att framstå som om
Trump behöver stöttning och inte ens klarar av att snacka omkull en krigstrött och sliten komiker. Snacka om att underminera sig själv och
Trump inför hela världen.
Vad har Aftonbladet med det här att göra?