2025-02-28, 20:22
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Den som var respektlös var Vance, sen hängde D på

Jag föreslår att du ser hela sändningen innan du uttalar dig
Jo, jag skall göra det. Skulle inte förvåna mig om Trump/Vance uttryckte sig respektlöst, men min poäng är att Zelensky vackert får svälja deg när han är ute och tigger.
Citera
Medlem
JD Vance satt i ett hörn och letade efter konfrontation. Uppenbart att hans stora mål var att hitta en anledning att gå i clinch. Han hade bestämt sig redan innan.

Sett klippet flera gånger om och Zelenskiy sa ingenting som var speciellt oförskämt vad jag kan höra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Kommer Putin och Trump kriga om vem som får Europa eller kommer de kriga tillsammans mot oss och sedan delar upp det sinsemellan?

Varken Ryssland eller USA skulle kunna ta Europa. Ryssland är alldeles för svaga och USA skulle aldrig kunna skeppa över tillräckligt många soldater. Tur att vi har ubåtar.

Men förmodligen är USA hädanefter polare med ryssen och fientliga till Ukraina och Europa. Macron och Starmer borde aldrig ha åkt dit. Skitiga huset är inte värt ett besök. Europa måste växla upp rejält nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Jaja... Den svenska skolan är ju inte heller på topp som det verkar...
Du är ju ett bra bevis på det tyvärr.

antar att det är den svenska skolan som lärt både dig och mig att svälja propaganda då.
Citera
2025-02-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemoncraft
Nej, det blir enbart WW3 om vi gör som du säger. För att undvika WW3 så måste han skriva på ett fredsavtal och kompromissa.

Precis. Vad blir slutresultatet om man väljer den väg Zelensky och stor del av EU förespråkar? Jo, kärnvapenkrig.

Tur att Trump är vettigare än så.

The US president then told Zelenskyy he needed to be thankful and that he was gambling with World War III and with millions of lives.

Han har ju rätt.
Citera
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Den som var respektlös var Vance, sen hängde D på

Jag föreslår att du ser hela sändningen innan du uttalar dig

Håller med där. Vance började med det höga tongången och snacket mo respektlöshet, som om han hade en agenda. Trump kunde därefter bara stötta hans initiativ. Sjukt.
Citera
Medlem
Jofandus avatar
Jag gillar Trump och har sett framemot det som skall komma framöver. Men nu börjar det spåra ur och riktigt ordentligt när han skäller ut Zelenskyj framför miljoner människor. Respektlöst! En sak att göra det i enrum, dock även det respektlöst att prata i munnen på Zelenskyj. Trump är skyldig en ödmjuk ursäkt personligen och även officiellt i medier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
Vem tjänar på ett fredsavtal nu? Jo Ryssland, det är bättre att låta Ryssland bli försvagat dag för dag med runt 1000man i förluster om dagen som kommer kräva vård och pengar i framtiden.

Inget mänskligt synsätt. Det är oerhört tragiskt att massa människor dör i Ukraina oavsett nationalitet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Ja då tittade du kanske inte på samma ekonomiska avsnitt av BBC som jag gjorde för ett tag sedan när de tog upp att BNP var större än både Tyskland och Englands detta året.

Eller förra året 2024.

Så Europa är verkligen fattiga och den enda som inte förstår det det är väl du då plus alla andra natorunkare i tråden.

Det kanske är dags att ni börjar fatta att Europa är fattigt och det är tack vare att ni skulle skänka alla pengar till ett skitland som Ukraina.
Och nu hoppas jag att ni får tillbaka precis alltihopa.

Haha länka gärna till de siffrorna ditt spån Jag väntar.
Citera
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Zelensky är ingen diplomat. Han är full av kokain och känslor. Allt borde han lämnat i bilen på väg in. At börja med att manipulera Trump med bilder på fångar var oförskämt, precis som inte Trump känner till situationen. Sen svarar Z Vance när denne vill trycka på för diplomati och fred med att anklaga USA för att inte fatta vad som pågår följt med att "en dag kommer ni känna trycket". Då tänder Trump till precis som han ska, det var ett hot att inom en snar framtid skall ni få känna av Ryssland.

Zelensky är en knarkande dåre som måste bort från makten. Det planeras nog en hel del i Kiew just nu hur det skall gå till.

Jag är och precis samma uppfattning som dig att det är omöjligt att ha kvar honom som president han har kört sitt eget land i botten och jag tror att de absolut planerar att göra sig av med honom så fort det bara går.

Så länge denna dvärgen är vid makten så kommer han att fortsätta köra Ukrainas befolkning i döden.

Jag vågar nästan satsa på att han inte lever fram till sommaren.

Där ser man vad narkotika kan ställa till med.
Storhetsvansinne och narkotika har aldrig varit speciellt bra kombination.

Det är bara synd att han har dragit in i Europa i sitt skit.
Citera
Medlem
SvT försökte vinkla att Trump och Vance hade planerat detta, det är verkligen roligt att höra konspirationsteorier i Public service!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Du kommer aldrig att få fred om Nato upplöses.Putin kommer att rövknulla alla.
Livet kommer att bli lyssna på Ryska federationens hymn och kolla på dygnet runt på svartvita svansjön på en 70 tals tv och dricka dåligt rysk finkel olja instängd i ett betong getto och kanske köra runt i en gammal Trabant.
Vakna, lämna masshypnosen MSM har dragit igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in