2025-02-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Yes, de får sitt LILLA ego att växa för att de stöttar Putin och Trump.

Ryssland jublar nu när Trump gått bärsärk mot Zelenskyj.

Ni småungar som håller på Trump (och indirekt Putin):
Infantilt!
Att inte se denna konflikts stötestenar det är infantilt eller bevis på totalt sönder tvättad hjärna.
Citera
Medlem
Zelensky vill få in väst i Kriget.
USA försöker få fred så de kan fokusera på Kina.
Europa vet inte vad dem vill.

Svensson sitter fortfarande och tror att Ryssland kommer att förlora.
Citera
Moderator
Mr.Woodss avatar
Helvete vad Jan Hallenberg gråter över det här i P1, riktigt underhållande.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Behöver man inte vara 18 för att skriva här?
Hur omogen får man vara om man kallar Zelenskyj för diktator?

Det är Trump som är en diktator Det är Ukraina som är anfallet.

Jag vill kalla dig diverse otrevligheter för att du är så dum, men jag blir avstängd i så fall. Jag nöjder mig med att det är du som är clownen.

Till skillnad från Zelensky så är Trump folkvald ända till januari 2028.
Citera
Medlem
Yes nu rullar den riktiga shitshowen igång.
Trump beter sig dräggigt, ovärdigt och svinigt, som ett fullt, bittert fotbollsfan efter fem öl.

Han är på en ofattbart låg nivå.

Visa Zelensky respekt, din bortskämda, feta pajas.

Trump visar än en gång att han är spritt språngande dum i huvudet. Är någon förvånad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Men om du har sett det så borde du ju ha själv frågat dig om det var lämpligt beteende av den här lilla diktatorn att bete sig som en skrikande dvärg när han är på besök hos dem som har skänkt mest pengar till honom?

Tror du verkligen att amerikanerna nu är mer villiga att skänka pengar till landet?
Kom igen nu och använt de där små grå hjärncellerna du har fått.

Det kommer en liten diktator till ett land som är beredd att hjälpa dem och han behöver bara skriva på att kontrakt för att betala tillbaka sina skulder och istället för att göra det så kräver han mer åtgärder och krav??

Det är klart som tusan att amerikanerna både president Trump och vicepresidenten blev förbannade och kastade ut honom.

Men jag förstår att du tänker som du gör för ni svenskar fattar inte bättre än så här. Det är därför det går så bra för landet Sverige också.

😂😂😂

Herregud, om jag idag såg det dummaste jag någonsin sett så har jag nu även läst det dummaste någonsin.

Sen tror jag inte vi kommer mycket längre än så här, kan inte övertyga dumhet och om jag skriver att 1 + 1 =2 lär du svara 3.

För att bespara oss båda tid så kan vi nog lägga ner detta då jag inte lär övertyga dig om nåt och du kommer definitivt inte övertyga mig om nåt 😎

Men lite roligt åt ditt svar kommer jag iaf ha med vettiga människor 🥳
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Fortsätter han såhär blir han snart utsedd till årets man i Ryssland. Trump är hellre bff med Putin än Zelensky, den saken är klar. Trump är en fullblodsdåre men uppenbarligen är hans sidekick inte mycket vettigare.
Du tycker det p.g.av att du är en av alla som fullständigt litar på MSM och inte tar reda på fakta!
Då blir det så här!
Fattar du??
Citera
Moderator
Allaballawallas avatar
G

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Skärp dig. Biden var betydligt värre när han var 78. Som sagt så ser jag inget, absolut ingenting som pekar på någon demens hos Trump. Tvärtom är han oerhört klar i skallen för sin ålder och med det stressiga jobbet. Tom. nu när jag tycker han gjorde bort sig med att höja tonen så sa han ändå inget som pekar på demens, tvärtom så uppfattade han klart vad Zelenskyj snackade om och blev sur över det.

Du verkar ha missat "allt mer som" ...
Detta möte med Zelenskyy är bara ett av alla tillfällen där han inte klarat av att visa att han trots allt är vuxen. Han visar på allt mer verklighetsflykt för varje vecka och det kommer knappast bli mindre påtagligt ju längre tiden går.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vilka andra vicepresidenter tycker du varit bättre och varför? Vance har ju totalt klätt av hela EU i sina bra tal. I tjafset här med Zelenskyj hade Vance bra poänger också och hetsade inte upp sig lika mycket som Trump.

Alla under 1900- och 2000-talet.
För att de inte framställt sig eller agerat lika mycket som en snorunge utan verklighetsförankring.

I ett möte likt detta ska vicepresidenten hålla sig i bakgrunden och inte gå in och lägga sig i. Det ser både oseriöst ut från hans sida och underminerar presidenten. Det får det att framstå som om Trump inte klarar av att föra den talan han ska. Visserligen gör han ju inte det, men det kan ju bra om inte vicepresidenten ytterligare bidrar till att visa upp det för hela världen genom att gå in och verkligen visa det.

Om Trump och Vance hade haft några verkliga retoriska kompetenser hade de inte framställt sig som ett osynkat par smågangsters.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Vi är inga u-länder direkt.. Europa är ca 730 miljoner invånare och USA 340 miljoner. Vi borde kunna vända på kappan och inte vara medgörliga. Dags att USA svansar efter Europa i stället.. Det har blivigt ett storhetsvansinne "over there"..
Och Afrika har 1,4 miljarder invånare... Euorpa är inte mycket att hänga i julgranen just nu. Små arméer, ekonomi som haltar, låg innovationsförmåga, splittrade. Inte en chans alltså.
Citera
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Tråkigt men sant, tyvärr.
Miljarders miljarder plöjde vi in i industriprojektet, och det slutade bara som en vanlig importör av kinagrejor. Inget fan av Tesla-bilar, men det amerikanska bilmärket lyckades både med att introducera elbilar på ganska bred skala världen över, och de lyckades också bygga upp en egen industri av batteriproduktion.

Ja och Volkswagen som var den största ägaren lider ju något enormt då man inte kan konkurrera med bilindustrin i Kina. Nä EU låter rökt på många plan och ligger inte i EU, vi är mitt inne i ett paradigmskifte som inte inkluderar oss.
Citera
Medlem
Weit-wegs avatar
Finns väl ingen normal människa som tycker att det är överraskande hur detta gick, är man retarderad så är man ingen nyhet….
Citera
Avslutad
Det är nog bäst för Zelenskyj att han lämnar USA illa kvickt. Vill det sig illa så lär han gripas och utlämnas till Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in