Citat:
Ursprungligen postat av
kallejansson
Jo eftersom jag skrev att detta var det sjukaste jag SETT så vore det väl ganska konstigt om jag inte SETT det 🫢🫢🫢
Jävligt smart tänkt där 👌
Men du kanske har rätt, de kanske är just så dumma i USA att de faktiskt tycker detta är ett vettigt beteende av en sittande president/vicepresident.
Personligen är jag fortfarande i chock över den totala idiotin av 2 personer mot en annan i ett offentligt sammanhang.
Men om du har sett det så borde du ju ha själv frågat dig om det var lämpligt beteende av den här lilla diktatorn att bete sig som en skrikande dvärg när han är på besök hos dem som har skänkt mest pengar till honom?
Tror du verkligen att amerikanerna nu är mer villiga att skänka pengar till landet?
Kom igen nu och använt de där små grå hjärncellerna du har fått.
Det kommer en liten diktator till ett land som är beredd att hjälpa dem och han behöver bara skriva på att kontrakt för att betala tillbaka sina skulder och istället för att göra det så kräver han mer åtgärder och krav??
Det är klart som tusan att amerikanerna både president Trump och vicepresidenten blev förbannade och kastade ut honom.
Men jag förstår att du tänker som du gör för ni svenskar fattar inte bättre än så här. Det är därför det går så bra för landet Sverige också.