2025-02-28, 20:00
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkakan
Jag har tidigare varit imponerad av JD, men den här presskonferensen avslöjade hans sanna jag – en dryg, självgod översittare! Vilken vedervärdig skitstövel, som inte bara trycker ner Z utan också sitter där och kräver hyllningar som om han vore någon jäkla kung.

Och så såg jag att han har schäferhundar – ja, men självklart! Passar ju perfekt för en maktfullkomlig besserwisser med diktatorskomplex. Allt som saknas nu är ett ridspö, så kan han verkligen leva ut sina storhetsvansinniga fantasier!
Det var ju Zelensky som satt och skrek och pratade i munnen på Vance och Trump. Mycket oartigt och olkultiverat. Han påminner om ett litet barn när han inte får som han vill.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Ja, det är tragiskt att se hur både T och V beter sig i r l bortom manus. Dom skämmer ut US ordentligt med härskartekniker mot en president som lett sitt land genom krig i 3 år. T och V hade förmodligen legat i framstupa efter 1 dag i krig

Ja, men sådana som de ser till att bara fronta det roliga.
Citera
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Haha bra poäng faktiskt. Man kunde inte ens få till dugliga batterier det säger mycket.

Tråkigt men sant, tyvärr.
Miljarders miljarder plöjde vi in i industriprojektet, och det slutade bara som en vanlig importör av kinagrejor. Inget fan av Tesla-bilar, men det amerikanska bilmärket lyckades både med att introducera elbilar på ganska bred skala världen över, och de lyckades också bygga upp en egen industri av batteriproduktion.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Extremt osmakligt. Trump gör sig inte populärare.

Fortsätter han såhär blir han snart utsedd till årets man i Ryssland. Trump är hellre bff med Putin än Zelensky, den saken är klar. Trump är en fullblodsdåre men uppenbarligen är hans sidekick inte mycket vettigare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Ja, han har förmodligen bränt alla broar till USA, och utan stödet från USA är det helt kört för Ukraina. Det här avgjorde kriget till Rysslands favör. Måste ändå beundra hans mod att fullständigt gå i klinch med världens mäktigaste president och vice president. Jävligt dumdristigt men modigt.

Zelenskyj beter sig ju som en femåring som står och stampar för att han inte får godis.
Citera
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Du har helt rätt, fattar inte vad europa håller på med. Men de är väl rädda om sina egna arslen nu när propagandan faller sönder.
Ibland ser man inte tornadon förrän man är i mitten av den.

Europa har satsat alla sina pengar och sitt rykte på hästen Zelensky. Idag visade det sig att hästen Zelensky inte ens klarade av att gå i mål.

Imorgon slutar allt stöd ifrån USA. Kvar står Europa med Svarte Petter. Majoriteten av de starka ekonomiska krafterna i Europa är dessutom beroende av rysk olja och gas. Lite det Trump kanske varnade för 2017?
Citera
2025-02-28, 20:01
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Jo eftersom jag skrev att detta var det sjukaste jag SETT så vore det väl ganska konstigt om jag inte SETT det 🫢🫢🫢
Jävligt smart tänkt där 👌

Men du kanske har rätt, de kanske är just så dumma i USA att de faktiskt tycker detta är ett vettigt beteende av en sittande president/vicepresident.
Personligen är jag fortfarande i chock över den totala idiotin av 2 personer mot en annan i ett offentligt sammanhang.

Men om du har sett det så borde du ju ha själv frågat dig om det var lämpligt beteende av den här lilla diktatorn att bete sig som en skrikande dvärg när han är på besök hos dem som har skänkt mest pengar till honom?

Tror du verkligen att amerikanerna nu är mer villiga att skänka pengar till landet?
Kom igen nu och använt de där små grå hjärncellerna du har fått.

Det kommer en liten diktator till ett land som är beredd att hjälpa dem och han behöver bara skriva på att kontrakt för att betala tillbaka sina skulder och istället för att göra det så kräver han mer åtgärder och krav??

Det är klart som tusan att amerikanerna både president Trump och vicepresidenten blev förbannade och kastade ut honom.

Men jag förstår att du tänker som du gör för ni svenskar fattar inte bättre än så här. Det är därför det går så bra för landet Sverige också.
Citera
Medlem
X3treams avatar
Vita huset är som en Annan del av Köping. Jag älskar detta.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Ok vatnik
Vatnik?? Jag pratatde ju om USA och Sverige...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Ja, han har förmodligen bränt alla broar till USA, och utan stödet från USA är det helt kört för Ukraina. Det här avgjorde kriget till Rysslands favör. Måste ändå beundra hans mod att fullständigt gå i klinch med världens mäktigaste president och vice president. Jävligt dumdristigt men modigt.

Kanske, men vad hade han för alternativ, tacka och ta emot medan han blir helt överkörd av Trump och Vance som fullkomligen spelar Ryssland i händerna
Citera
Medlem
prominentens avatar
Japp, det låter rimligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du glömmer också att vi tagit emot 6 miljoner flyktingar från kriget som behöver mat, kläder, bostäder, sjukvård osv. Hur många flyktingar har USA tagit emot? Om vi räknar in allt ligger USA inte ens i närheten av vad Europa lägger på att stödja Ukraina. Vidare är en ganska stor del av dom lånen garanterade mot frysta ryska tillgångar vilket innebär att det faktum att det är ett lån egentligen bara är en juridisk workaround. Vi har i själva verket tagit ryska tillgångar och gett dom till Ukraina.
Citera
Medlem
TUKs avatar
Vita huset uppger att Volodymyr Zelenskyj inte lämnade Vita huset självmant.

”Han sparkades ut”, uppger en talesperson, enligt Fox News

Va fan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in