2025-02-28, 19:09
Medlem
prominentens avatar
Du har naturligtvis iiiingen aaaaning om varför Panama och Grönland är intressanta?
Ingen susning?

Citat:
Ursprungligen postat av svengöran
Mer sjuk människa får man leta efter.
Han säger att han vill skapa fred överallt, samtidigt vill han anfalla Panama, Grönland och jag vet inte allt han rabblat upp under sin korta tid som president.
Citera
2025-02-28, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Låter delvis som att kreml tagit över VitaHuset,
vilket historiskt bottennapp för USA som nation.
Hur störda är dom där Maga egentligen?
Hade ni Ukrainatroll haft ett uns av integritet hade ni också fattat att Trump fokuserar allt för USA samt att stoppa konflikten, men Zelensky han vill ha lite mer vapen så han kan kriga ett halvår till innan landet knäar helt.

Bara nötter och fascister ofrar folk så.
Citera
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Och hur kan du tycka att han är stark den lite dvärgen?
Har du missat mycket ryssarna kör över Ukraina just nu??

Men jag är väldigt glad för att alla i västvärlden fick se det här och vad ska övriga västvärlden göra har du inte fattat att Europa har inte när delen inte en promilleschans om USA drar sig ur.

Grattis nu har ni istället gjort det möjligt för Putin att marschera in och ta Europa.

Detta kan ni tacka din lilla äckliga dvärgen för. Han kunde inte ens betala tillbaka sina skulder till usa.

Låt nu då Putin ta skiten.

Övriga västvärlden Haha ja det var roligt att höra vilka ska det vara då är det Sverige som ska skicka 25 soldater med en begagnad stridsvagn till fronten?
Ojdå, här är minsann Putins lakejer i farten.. Om jag nu ska sänka mig till din låga nivå.

Vad menar du med att ryssarna kör över Ukraina just nu? Det stämmer inte.

Ja, jag har inte sagt att Europa klarar det här själva. Men jag är ytterst tveksam till att Putins alkisarmé med några nordkoreaner kommer lyckas med nånting mer. De har försökt i 3 år och inte fan har de lyckats med någonting.

Den enda som möjliggjort att Putin kan göra något mer öht idag är Trump själv och det vet du din lilla ryssjävel.

Du verkar inte förstå vad sympatier betyder, slå upp det ordet i SAOL och återkom sen ryssjävel.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Zelenskyj är körd!

NATO är slut!

https://www.expressen.se/ledare/ylva-nilsson/det-har-ar--slutet-for-nato/
Senast redigerad av Tuor 2025-02-28 kl. 19:13.
Citera
2025-02-28, 19:11
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Trump har aldrig avsett att ge Ukraina några säkerhetsgarantier, han har hela tiden avsett att hugga Zelensky i ryggen, haverera NATO och i förlängningen försöka sälja ut delar av Europa till Putin och Ryssland.

Jag har aldrig trott på att det ligger något bakom påståendena om att Putin har komprometterat Trump långt tillbaka i tiden dvs att han har hållhakar på honom, men jag börjar ändra uppfattning nu.

Trump har läckt dokumentation och information som är fara för rikets säkerhet. Putin har Trump i ett punggrepp de lux. Han kommer dansa efter Putins pipa annars kommer han bli dömd som en spion i U.S. Vänner, USA har valt en president som är Spion, rysk spion. Han har lyckats trollbinda alla Rednecks men i själva verket så har han knullat hela landet i röven.
Citera
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Europa står för 70% av stödet till Ukraina, så sluta bli hysterisk lilla du.

Du får gärna gå och visa någon källa på det men sist jag såg BBC så visade de väl att det var Amerikas som stort för 65 till 70 % av allt stör till Ukraina.

Både USA och Europa och även Ukraina har gått ut och sagt offentligt att du är kört med kriget om de inte får stöd av Amerika

Så du kan snälla sluta sprida dina lögner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
På vilket sätt är Trumps åtgärder en fara för oss i Sverige? Om vi bortser från eventuella tullar så har han ju väldigt sund politik gällande invandring och nedskärning av byråkrati
Han är en fara för oss alla
Citera
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael.Glyndwr
Lite intressant med dom som stödjer Trump här.
Har ni inga anhöriga som drabbas av Trumps åtgärder som garanterat kommer att drabba Sverige?
Jag ger helt fan i vad Trump gör i USA, det är helt OK för mig.
Men han är en fara för oss i Sverige/Europa.
Men förmodligen så fattar dom inte bättre.

Jo vi kommer alla "drabbas" av att slippa tredje världskriget så jag vet inte hur relevant du tror att krigshökar som du fortfarande är i världen men för mig är ni helt ointressanta som människor. Ni erkänner ju öppet numera att ni är landsförrädare.
Citera
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Du yrar runt i nattmössan.. Hur pantad kan man vara? Tror du seriöst på att stödet från EU kommer räcka till?
En förväntad reaktion från såna som dig när de får reda på fakta...
Vi måste såklart kompensera om nu USA drar sig ur, vilket dom inte gjort....
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Det här kommer att bli intressant att följa.
Citera
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Zelensky är rökt. Han kan aldrig komma ut i en presskonferens och tacka Trump för hans ledarskap och att han ser fram emot fred med Ryssland. Det här var riktigt illa av Zelensky.

Zelenskyj var bra. Visade att Ukraina är ett självständigt land. Bra att han sa emot både brottslingen Trump och knarkhorasonen Vance. Precis som Frankrike och England tidigare.
Citera
2025-02-28, 19:12
Medlem
Trump ”The dealmaker” och Vance gör bort sig bigtime. När det tror att Zelenski skall dansa efter deras pipa och stå med mössan i hand och bocka, så ställer Zelenski krav på USA och Trump/Vance exploderar med spydigheter, hot och oförskämdheter.

Så går det när man överlåter internationell diplomati till okunniga narcissister. Va f-n trodde Trump/Vance? Att de skulle kunna köra över en ledare för ett land i Krig. Detta medan Trump/Vance suttit på sina feta rövar i lyxiga miljöer, medan Zelenski verkar i ett invaderat land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in