Citat:
Ursprungligen postat av
RickardRedig12
Och hur kan du tycka att han är stark den lite dvärgen?
Har du missat mycket ryssarna kör över Ukraina just nu??
Men jag är väldigt glad för att alla i västvärlden fick se det här och vad ska övriga västvärlden göra har du inte fattat att Europa har inte när delen inte en promilleschans om USA drar sig ur.
Grattis nu har ni istället gjort det möjligt för Putin att marschera in och ta Europa.
Detta kan ni tacka din lilla äckliga dvärgen för. Han kunde inte ens betala tillbaka sina skulder till usa.
Låt nu då Putin ta skiten.
Övriga västvärlden Haha ja det var roligt att höra vilka ska det vara då är det Sverige som ska skicka 25 soldater med en begagnad stridsvagn till fronten?
Ojdå, här är minsann Putins lakejer i farten.. Om jag nu ska sänka mig till din låga nivå.
Vad menar du med att ryssarna kör över Ukraina just nu? Det stämmer inte.
Ja, jag har inte sagt att Europa klarar det här själva. Men jag är ytterst tveksam till att Putins alkisarmé med några nordkoreaner kommer lyckas med nånting mer. De har försökt i 3 år och inte fan har de lyckats med någonting.
Den enda som möjliggjort att Putin kan göra något mer öht idag är Trump själv och det vet du din lilla ryssjävel.
Du verkar inte förstå vad sympatier betyder, slå upp det ordet i SAOL och återkom sen ryssjävel.