2025-02-28, 15:29
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Citat:
Nej men han var president ditt spån.
Så du medger han lät FBI vara korrupta under alla sina fyra år?

Du är fan dummare än du låter.

Så du kan inte svara på frågan och drar till med något ännu dummare
Vad jag trodde om Trump 2016 tror jag inte påverkade hans jobb din pajas.
Du och alla andra haters. Court of public opioinen är det som spelar roll i politiken.
Det var russian-clousion hoax, impeachment hoax och massa skit i media varje dag under hans första presidentperiod. Hade han börjat rensa ut träsket då så hade det inte tagits emot av folket. Nu vet alla att fake news är fake news och tillräckligt stor del av folket med på noterna för att genomföra rensningen speciellt tack vare Bidens fyra förskräckliga år.

Det Trump gjorde under hans första fyra år var att lägga grunden för det han gör nu i form av executive orders och baita demokraterna att driva igenom prejudikat, som med skattedeklerationerna, så att han nu kan genomföra rensningen BY THE BOOK med minsta möjliga kollateral skada.
Senast redigerad av knash 2025-02-28 kl. 15:37.
Citera
2025-02-28, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Du och alla andra haters. Court of public opioinen är det som spelar roll i politiken.
Det var russian-clousion hoax, impeachment hoax och massa skit i media varje dag under hans första presidentperiod. Hade han börjat rensa ut träsket då så hade det inte tagits emot av folket. Nu vet alla att fake news är fake news och tillräckligt stor del av folket med på noterna för att genomföra rensningen speciellt tack vare Bidens fyra förskräckliga år.

Det Trump gjorde under hans första fyra år var att lägga grunden för det han gör nu i form av executive orders och baita demokraterna att driva igenom prejudikat, som med skattedeklerationerna, så att han nu kan genomföra rensningen BY THE BOOK med minsta möjliga kollateral skada.

Haha så nu heter det att han la grunden till han gör nu
Snälla sluta inte nu, berätta mer!!!

Citera
2025-02-28, 15:58
Medlem
knashs avatar
Citat:

5D-chess bruh!
Citera
2025-02-28, 16:05
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:

Det är stor skillnad på den president Trump är idag jämfört med den han var under sin första period.
Han har lärt sig mycket om vem han kan och inte kan lita på, och har fått på plats lojalister till viktiga positioner.

Fort går det också, så fort att dom splittrade demokraterna inte hinner med. Men träsket är djupt, det kommer inte gå att fullständigt rensa det, någon utopi blir det inte snack om.
Hur hans politik i övrigt kommer att gå får tiden utvisa, och är inte ämne för tråden.

Sen tror jag inte att han medvetet la någon grund för det han gör nu, men har fått mer erfarenhet av det fula politiska spelet på hög nivå.
Citera
2025-02-28, 17:02
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Nu är det alltså officiellt, Trump har flugit med lolita-express. Användaren som kallade mig diverse saker när jag påstod detta kan be om ursäkt.

Alla ni Trump-supporters som spekulerat kring vilka demokrater som skulle finnas med på listan, vad har ni att säga till Trunos försvar?
Va? Det är ju ingen nyhet. Trump har ju berättat att han varit där. Hittar inte intervjun nu men är en rätt gammal intervju. Han är mig veterligen den enda som erkänt att han varit där. Han har ju också berättat att han träffat Epstein (som det ju finns bildbevis på) så inget av det är någon nyhet.

Trumps försvar har varit att han tyckte ön var mystisk och att han inte hängde med några brudar (varken lagliga eller minderåriga) vad som är sant eller inte lär vi aldrig få veta med 100% säkerhet men att Trump varit där är inget nytt. Att han erkänt det och dementerat att han gjort nåt dumt får mig att tro mer på att han talar sanning än ljuger till skillnad från de andra kändisarna som bara trott att tiga är guld.
Citera
2025-02-28, 17:03
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Det är stor skillnad på den president Trump är idag jämfört med den han var under sin första period.
Han har lärt sig mycket om vem han kan och inte kan lita på, och har fått på plats lojalister till viktiga positioner.

Fort går det också, så fort att dom splittrade demokraterna inte hinner med. Men träsket är djupt, det kommer inte gå att fullständigt rensa det, någon utopi blir det inte snack om.
Hur hans politik i övrigt kommer att gå får tiden utvisa, och är inte ämne för tråden.

Sen tror jag inte att han medvetet la någon grund för det han gör nu, men har fått mer erfarenhet av det fula politiska spelet på hög nivå.
Jo han har lärt sig spelet. Men för att ta ner deep state som varit verksamma sen J.FK så behövs planering. Om du skummar igenom hans executive orders så är mycket som hänger ihop med det DOGE och rensningen av träsket.

Här är några EO´s som relaterar till Epsans och humantrafficking. Och kartellerna, som samarbetat med Deep state... Det gäller att ha resurser på plats om det ska hända något.

Enforcing Federal Law With Respect to Transnational Criminal Organizations and Preventing International Trafficking
https://www.federalregister.gov/documents/2017/02/14/2017-03113/enforcing-federal-law-with-respect-to-transnational-criminal-organizations-and-preventing

Combating Human Trafficking and Online Child Exploitation in the United States
https://www.federalregister.gov/documents/2020/02/05/2020-02438/combating-human-trafficking-and-online-child-exploitation-in-the-united-states

Taking Additional Steps to Address the National Emergency With Respect to Significant Transnational Criminal Organizations
https://www.federalregister.gov/documents/2019/03/19/2019-05370/taking-additional-steps-to-address-the-national-emergency-with-respect-to-significant-transnational
Senast redigerad av knash 2025-02-28 kl. 17:21.
Citera
2025-02-28, 18:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja det var ett lamt släpp, vem bryr sig om en telefonbok. Är väl bara att sparka tomtarna på FBI som vägrar skicka dokumenten.
Citera
2025-02-28, 18:21
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Va? Det är ju ingen nyhet. Trump har ju berättat att han varit där. Hittar inte intervjun nu men är en rätt gammal intervju. Han är mig veterligen den enda som erkänt att han varit där. Han har ju också berättat att han träffat Epstein (som det ju finns bildbevis på) så inget av det är någon nyhet.

Trumps försvar har varit att han tyckte ön var mystisk och att han inte hängde med några brudar (varken lagliga eller minderåriga) vad som är sant eller inte lär vi aldrig få veta med 100% säkerhet men att Trump varit där är inget nytt. Att han erkänt det och dementerat att han gjort nåt dumt får mig att tro mer på att han talar sanning än ljuger till skillnad från de andra kändisarna som bara trott att tiga är guld.
Träffat Epstein? De var nära vänner så givetvis har de träffats.

Att du tror på en notorisk lögnare visar att du har bristande omdöme.
Citera
2025-02-28, 18:25
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Träffat Epstein? De var nära vänner så givetvis har de träffats.

Att du tror på en notorisk lögnare visar att du har bristande omdöme.
Va? Jag svarade en som påstod att det var en nyhet att Trump flugit med lolita-express.

Källa på att "de var nära vänner"?

Var skrev jag att jag tror på någon person öht. I det inlägget? Jag tror rätt lite på vad Trump säger. Men han har iaf. till skillnad från andra sagt något ang. Epstein. Jag litar än mindre på de kändisar som försökt sopa det under mattan.
Citera
2025-02-28, 18:38
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:
Jo han har lärt sig spelet. Men för att ta ner deep state som varit verksamma sen J.FK så behövs planering. Om du skummar igenom hans executive orders så är mycket som hänger ihop med det DOGE och rensningen av träsket.

Här är några EO´s som relaterar till Epsans och humantrafficking. Och kartellerna, som samarbetat med Deep state... Det gäller att ha resurser på plats om det ska hända något.

Enforcing Federal Law With Respect to Transnational Criminal Organizations and Preventing International Trafficking
https://www.federalregister.gov/documents/2017/02/14/2017-03113/enforcing-federal-law-with-respect-to-transnational-criminal-organizations-and-preventing

Combating Human Trafficking and Online Child Exploitation in the United States
https://www.federalregister.gov/documents/2020/02/05/2020-02438/combating-human-trafficking-and-online-child-exploitation-in-the-united-states

Taking Additional Steps to Address the National Emergency With Respect to Significant Transnational Criminal Organizations
https://www.federalregister.gov/documents/2019/03/19/2019-05370/taking-additional-steps-to-address-the-national-emergency-with-respect-to-significant-transnational

Japp, jag följer med på vad som händer och det går åt rätt håll. Faktiskt imponerande, men det kommer att ta tid att hitta all korruption inom tex FBI.

Planering är viktigt, och det gäller att saker sker i rätt ordning. För förr eller senare så måste han göra något med Insider tradingen i Senaten. Och även om dom värsta syndarna där är demokrater, så är inte alla republikaner oskyldiga.
Bäst att vänta med det till efter midterms iaf, plocka all låg hängande frukt först när man kontrollerar alla instanser.
Citera
2025-02-28, 18:55
Avslutad
Citat:
5D-chess bruh!

Jag tror det är till och med 50D-Chess!!!
Citera
2025-02-28, 18:58
Medlem
Jag orkar inte läsa tråden eller ta reda på vad som egentligen sker. Kan någon vänlig berätta vad som ska framkomma? Är det bara listor på personer som varit på hans ö eller faktisk information om vad som också ska ha skett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in