2025-02-28, 11:34
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Det blir ännu en Rick Roll, en nothingburger, en pinsam W för maga influensers. Samma material som varit ute i ett år.

Inget kommer att hända. För många vänner till eliten finns med på listan så inget kommer komma ut. Elit på höger och vänster sidan.

Tror också det. Inte bara politiska aktörer men andra människor med pengar och makt. Skulle kunna göra mycket skada om hela sanningen kom ut.

Antagligen gäller samma sak med JFK utredningen.
Citera
2025-02-28, 11:36
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Nej, men om man är lite påläst så har den beskrivits ett otal gånger av andra

Blev du kränkt? Är du besviken på storleken?

Varför skulle jag bli kränkt av en mans storlek på sitt könsorgan? Jag söker inte aktivt efter sånt material, så är inte påläst om hur stor eller liten kuk någon av presidenterna har.

Gissar på att Obama har den största? Du som är påläst om sånt vet väl?
Citera
2025-02-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Tror också det. Inte bara politiska aktörer men andra människor med pengar och makt. Skulle kunna göra mycket skada om hela sanningen kom ut.

Antagligen gäller samma sak med JFK utredningen.

MAGA skriker rätt ut: ”Detta material var inte det som lovades och det som vi krävde”. I stället var det gammal skåpmat som allt var känt sedan tidigare.

Vill Trump administration lura sina supporters och dölja information från att bli känner, eller är detta bara en av alla alt. right konspirationer.

https://www.youtube.com/watch?v=-_HVL8WIRcM
Senast redigerad av Master.Palm 2025-02-28 kl. 11:57.
Citera
2025-02-28, 11:42
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
MAGA skriker rätt ut: ”Detta material var inte det som lovades och det som vi krävde”. I stället var det gammal skåpmat som allt var känt sedan tidigare.

Vill Trump administration lura sina supporters och döljs information från att bli känner, eller är detta bara en av alla alt. right konspirationer.

https://www.youtube.com/watch?v=-_HVL8WIRcM

Spekuleras i media om Trump administrationen kommer undanhålla information för att använda till utpressning.
Kanske inte så långsökt som det låter, men vi får se.

Själv hoppas jag på att allt kommer ut, oavsett politisk läggning osv.
Citera
2025-02-28, 11:50
Medlem
Att Stephen Hawking var med på listan var ju knappast förvånande, han var ju känd för att röja till som fan och knulla brudar.
Citera
2025-02-28, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Spekuleras i media om Trump administrationen kommer undanhålla information för att använda till utpressning.
Kanske inte så långsökt som det låter, men vi får se.

Själv hoppas jag på att allt kommer ut, oavsett politisk läggning osv.

Det spekuleras också om att Trump rensade bort sitt och närståendes namn under hans förra ämbetsperiod.
Citera
2025-02-28, 12:02
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag tror det först när jag ser det.
Ja. Jag också. Ett jäkla segt tjat om den där listan. Och om det väl kommer en lista, lär den bli misstänkt för vara 'doctored' - just för att de tagit sån tid på sig att presentera den.
Citera
2025-02-28, 12:03
Medlem
knashs avatar
Herregud va mycket dramaqueens det finns.

Pam lovade att släppa det hon hade på sitt bord vilket hon gjorde. Även fast det visade sig vara 200 sidor av mestadels känd och tråkig information så är poängen att fas 1 släpps från en officiell källa som DOJ, så att alla normies ska hänga med.

Sen skriver hon att tusental sidor med information, video, bilder, vittnesmål allt det saftiga finns hos FBI southern discrict i NY. De bevisen skickade de inte till henne och de motsätter sig Trumps order. Hon bad dem skicka det till henne senaste idag fredag kl. 8 och bad Kash Patel ska undersöka vem som ordervägrar.
Så spotlighten är nu på SDNY och varför de inte vill släppa bevisen. Luktar raid om det inte vill rätta sig i ledet.

Intressant är att förra FBI chefen James Comeys dotter jobbar som åklagare just i SDNY och drivit fallen mot Epstein. Farsan är korrupt utav fan så det är inte en longshot att hon är en av dom som hjälper till att gatekeepa bevisen.
Senast redigerad av knash 2025-02-28 kl. 12:16.
Citera
2025-02-28, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Ja. Jag också. Ett jäkla segt tjat om den där listan. Och om det väl kommer en lista, lär den bli misstänkt för vara 'doctored' - just för att de tagit sån tid på sig att presentera den.

Vi har sett det förr, först var det Frankfurtservern, sedan Hunter Bidens Laptop och därefter… osv. osv.

Allt efter devisen: Det bidde inte ens en tummetott!
Senast redigerad av Master.Palm 2025-02-28 kl. 12:20.
Citera
2025-02-28, 12:33
Medlem
Politiks teater för den gråa massan idioter.
Citera
2025-02-28, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Vi har sett det förr, först var det Frankfurtservern, sedan Hunter Bidens Laptop och därefter… osv. osv.

Allt efter devisen: Det bidde inte ens en tummetott!
Frankfurtservern? Var det den som påstods innehålla filmer på när Hillary käkar upp ansiktena på småtjejer?
Citera
2025-02-28, 12:51
Medlem
knashs avatar
Jösses vad otåliga ni muppsar är. Demokraternas underhuggare har begravt den här storyn i 8 år...
Men nu när Pam och Kash har varit på jobbet i dryga veckor så är börjar ni gnälla.

Det tar lite tid att få igenom sin makt i så stora organisationer. De behöver lära sig repen, identifiera vilka som är korrupta och in med patrioter för att kunna jobba effektivt.
De har precis gett sig en ypperlig chans att se vilka som är lojala till deep state och vilka som är på folket sida. De är så man rensar träsket. De som skyddar Eppans medbrottslingar kommer ryka illa kvickt och Kash kommer jaga dem för korruption.
Senast redigerad av knash 2025-02-28 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in