2025-02-27, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Trump växlar åsikt för varje dag. Kan inte ens minnas vad han säger.
https://www.reddit.com/r/ukraine/comments/1iznf5d/did_i_say_that_i_cant_believe_i_said_that/

Visst kan han komma ihåg vad han har sagt, men han har förmågan (som alla lögnare också har) att ljuga vertikalt om allt han har sagt tidigare.
Citera
2025-02-27, 21:15
Medlem
Silfverryggs avatar
Verkar som ryska propagandister inte är så glada.

Citat:
Bland z-bloggare och propagandister som stöder Rysslands anfallskrig i Ukraina ses president Vladimir Putins erbjudande till USA inte med blida ögon.
[...]
Enligt Kolerov kommer Ryssland inte att vara tillräckligt klartänkt om man börjar göra affärer med Trump.
[...]
Den tidigare översten i den ryska arméns specialstyrkor Vladimir Kvachkov använde ett mycket grovt språk för att beskriva vad som hade hänt och kallade Trump för Putins herre.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2d35a8c5-acdc-4c76-972a-41d30ec4f9ac
Citera
2025-02-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Haha fy fan. Tycker nästan synd om Putin. Sätta allt hopp till den galningen
Det är väl för fan zelinsky och ukraina som står och faller med trump.
Senast redigerad av Snauzzer 2025-02-27 kl. 21:25.
Citera
2025-02-27, 21:23
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Trump har verkligen frontallobsdemens:

https://kyivindependent.com/trump-says-he-cant-believe-he-called-zelensky-a-dictator/

Lite citat från länken

Citat:
Trump says he 'can't believe' he called Zelensky 'dictator'

U.S. President Donald Trump said on Feb. 27 that he could not believe he had called Ukrainian President Volodymyr Zelensky a "dictator."

Trump made the comment at a briefing with U.K. Prime Minister Keir Starmer at the White House.

"Did I say that? I can't believe I would say that," Trump responded when asked whether he still considers Zelensky a "dictator."

Och lite mer

https://bsky.app/profile/kyivpost.com/post/3lj6pgrmty227
Citat:
“We want to work with Zelensky, and we will. He is the BEST President of Ukraine” — Trump
Citera
2025-02-27, 21:26
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Nej, han är helt körd. Det är inte bara Trump i USA som tycker illa om Zelenskyj, det gör de flesta. Han snyfthistorier går kanske hem i stugorna i Svedala, men inte hos amerikaner som tycker att han är vedervärdig. Hans impopularitet i USA skulle i slutändan till och med kunna gynna Putin.

Jag kan lova att om Zelensky och Trump genomför sin deal så kommer Trump höja Zelensky till skyarna.

Kommer du ihåg när Trump och Kim Jong Un började bråka med varandra och alla trodde det skulle bli kärnvapenkrig men det slutade med att Trump säger att Kim är smart och en person han kommer väldigt bra överens med.

https://x.com/KamalaHQ/status/1795275636963004516?t=p3fWejARrG2jCgk5FfA2iw&s=19

https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1895208703026200929?t=7ygE_-e4tos4VV2STwPJRA&s=19
Senast redigerad av Kaptagon 2025-02-27 kl. 21:29.
Citera
2025-02-27, 21:32
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Lite citat från länken

Och lite mer

https://bsky.app/profile/kyivpost.com/post/3lj6pgrmty227
Nån sorts bisarr förhandlingsteknik, kanske.

Först fick Zelensky sin släng av sleven under det att dörren ställdes upp på glänt för Putin. Ja, här ska skrivas avtal om än det ena, än det andra. Nu är det Zelensky som är Trumps kelgris i stället. Putin: "Why do you build me up, just to put me down"...
Citera
2025-02-27, 21:36
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Nån sorts bisarr förhandlingsteknik, kanske.
Det tror jag inte, redan innan presidentvalet i USA så gick 200-250 läkare ut med ett upprop om att Trump visade tecken på demens. Jag är rädd för att han inte kommer ihåg vad han sagt dagen innan, någonting han visar prov på här.
Citera
2025-02-27, 21:37
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Det tror jag inte, redan innan presidentvalet i USA så gick 200-250 läkare ut med ett upprop om att Trump visade tecken på demens. Jag är rädd för att han inte kommer ihåg vad han sagt dagen innan, någonting han visar prov på här.
Eller så blånekar han för att han är ombytlig som fan själv, vilket flera i tråden varit inne på.

Sur på Zelensky. Sen glad. Då är Zelensky bäst.
Citera
2025-02-27, 21:42
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Zelenskyj är en patetisk lögnare från början till slut, så är han komiker också, vet att lägga en rätt mimik, rätt uttryck till rätt känsla. Spelar melodram om kriget, väldigt övertygande men genomfalsk.
Vad sägs om lite exempel om vad Zelensky har ljugit om?

För just nu ser ditt inlägg mest ut som bittra vatniktårar ju?
Och sån vill du väl inte bli sedd som?
Citera
2025-02-27, 21:44
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Eller så blånekar han för att han är ombytlig som fan själv

Det här får bli sista inlägget från mig vad gäller den här frågan. Jag tar gärna diskussionen vidare i lämplig Trumptråd.

Men det finns flertalet videokompilationer som visar på Trumps "ordsallad" där han hittar på ord för han vet inte vad det rätta är. Som jag nämnt tidigare, läkare, experter på åldringar och deras problematik har gått ut och varnat för att han visar tecken på demens.

Nu är jag en enkel snickare, men jag skulle inte avfärda dessa läkares farhågor.
Citera
2025-02-27, 21:45
Medlem
Fattar ni inte att Trump är en storspelare och businessman. Han ser möjligheter i att tjäna pengar och få till avtal samt ej låta USA bli utnyttjat i kriget. Han trollar hårt dagligen och hans kritiker sväljer det med hull och hår. Det är faktiskt väldigt roligt att se.

Trump ser prestige i att avsluta kriget i Ukraina men också slippa betala för eländet. Han kan ge Europa och Zelenskyj hård och aggressiv kritik ena dagen för att andra dagen skaka hand och förhandla om avtal etc. Det är så han fungerar.
Citera
2025-02-27, 21:51
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Det här får bli sista inlägget från mig vad gäller den här frågan. Jag tar gärna diskussionen vidare i lämplig Trumptråd.

Men det finns flertalet videokompilationer som visar på Trumps "ordsallad" där han hittar på ord för han vet inte vad det rätta är. Som jag nämnt tidigare, läkare, experter på åldringar och deras problematik har gått ut och varnat för att han visar tecken på demens.

Nu är jag en enkel snickare, men jag skulle inte avfärda dessa läkares farhågor.
Det är möjligt att du har rätt. Jag har läst och tagit in, och så släpper vi detta.

Vore jag Zelensky eller Putin skulle jag aldrig lita på den mannen (Trump), men här finns väl en deal att göra. Som jag skrev för ett par dagar sen: vi får se vem som åker på den värsta blåsningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in