Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-02-27, 20:07
Avstängd
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Jävla billigt var det, med tanke på att en dollar är 91rubel? Inga Syrier som hänger i korridorerna heller...
Man blir riktigt sugen på att flytta dit, kan du hjälpa till att ordna jobb och bostad?
Men jag är bekymrad över operationen som krävs innan man flyttar, är lobotomering verkligen en säker process?
Citera
2025-02-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ryssland har kärnvapen ja. De har också 15 000 T14 som de kommer att sätta in alldeles strax....

Dom är luriga dom där ryssarna. Dom sparar det bästa materialet till sist så att dom kan överraska alla...
Citera
2025-02-27, 20:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Journalisterna kan inte hålla sig för skratt.
-"Tycker du fortfarande Zelensky är en diktator?"
-"Sa jag det? Jag kan inte tro på att jag sa det!"

https://x.com/PolymarketIntel/status/1895184956026167427
Citera
2025-02-27, 20:17
Medlem
Citat:
Jävla billigt var det, med tanke på att en dollar är 91rubel? Inga Syrier som hänger i korridorerna heller...
Det enda jag ser är ett HELT tomt köpcentrum med en matvarubutik som även den är helt folktom.
Varför är det folktomt? Den enda rimliga förklaringen jag ser är att ryssen inte har råd att handla och att sanktionerna fungerar.
Citera
2025-02-27, 20:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xenion
Det enda jag ser är ett HELT tomt köpcentrum med en matvarubutik som även den är helt folktom.
Varför är det folktomt? Den enda rimliga förklaringen jag ser är att ryssen inte har råd att handla och att sanktionerna fungerar.

Personen som filmar berättar tidigt i videon att det är en helt nybyggd mataffär, som har gjort en "spököppning". Den öppnar egentligen 2-3 dagar senare. Han fortsätter sedan att berätta att det är mitt under en arbetsdag som han är där, och att det nog inte är många som handlar vid arbetstid på en måndag.

Gör om, gör rätt.
Citera
2025-02-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Och ändå är mathyllorna i affärerna fyllda till bredden trots kriget. Och folk går på julmarknader som ingenting har hänt. Och utanför den ryska gränsen står internationella företag och bara väntar på att få bli insläppte igen

Du verkar veta mer än den ryska regeringen. Du kan inte berätta vilka dina källor är? Tror väldigt många, inklusive den ryska statsapparaten, är intresserade.

https://www.moscowtimes.ru/2025/02/21/vpravitelstve-priznali-chto-niodna-inostrannaya-kompaniya-nepredlagala-vernutsya-vrossiyu-a156000
Citera
2025-02-27, 20:33
Avstängd
Fred och Zelenskyj är en matematisk omöjlighet, det inser nog alla. Inte minst Trump. På något sätt måste Zelenskyj bort. Det står klart.
Citera
2025-02-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Fred och Zelenskyj är en matematisk omöjlighet, det inser nog alla. Inte minst Trump. På något sätt måste Zelenskyj bort. Det står klart.

Med samma logik och resonemang kan vi säga att fred och moskvastaten är en matematiskt omöjlighet och på något sätt måste moskvastaten bort. Det står klart.
Citera
2025-02-27, 20:43
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Varför pratar du om Ryssland när diskussionen handlar om ukrainas korruption..?
Äsch.. nu blev det lite ryskt för dig.
Tråden handlar faktiskt om rysslands invasion av Ukraina

Försök nu hålla dig till ämnet

Har du t.ex. några tips om hur vi kan driva ut det sinnesjuka rysspacket från det europeiska och demokratiskt sinnade Ukraina?
Citera
2025-02-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Journalisterna kan inte hålla sig för skratt.
-"Tycker du fortfarande Zelensky är en diktator?"
-"Sa jag det? Jag kan inte tro på att jag sa det!"

https://x.com/PolymarketIntel/status/1895184956026167427

Haha fy fan. Tycker nästan synd om Putin. Sätta allt hopp till den galningen
Citera
2025-02-27, 20:47
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Personen som filmar berättar tidigt i videon att det är en helt nybyggd mataffär, som har gjort en "spököppning". Den öppnar egentligen 2-3 dagar senare. Han fortsätter sedan att berätta att det är mitt under en arbetsdag som han är där, och att det nog inte är många som handlar vid arbetstid på en måndag.

Gör om, gör rätt.
Ha ha! Spököppning! Den var bra! Tyvärr kommer nog den ursäkten inte att hålla så långt
Citera
2025-02-27, 20:47
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12

Det blir fred när Ryssland är ute ur Ukraina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in