2011-10-30, 11:27
Medlem
Roxanas avatar
Testar med en flytt från E&S till E&P /mod
Citera
2011-11-10, 08:28
Medlem
Horor i Japan?

Hejsan!

Nu när jag har bestämt mig noggrant och försiktigt. Jämfört olika resemål. Så har jag bestämt mig för att åka till Japan. Det har nästan varit som en barndomsdröm för mig. Att åka dit och gå runt och kolla. Jag menar, Man tittar ju på alla filmer om Japan och så. Det ser ju så jävla mäktigt ut! Hotellet jag har bestämt mig för att bo i är 4 stjärnigt. Efter lite läsande av fakta om hotellet så läste jag att den var en av de bästa hotellen i Japan.

Min polare sa att när han var i Japan så var det sjukt många heta vackra underbara skoltjejer. Och att han fick till det med ungefär 4 stycken. Jag skrattade till och sa att han drev med mig. Han kollade seriöst på mig och sa att det var sant.

Så nu till min fråga. Jag vet att det finns prostituerade i Japan. Men VART?! Det kan väl inte vara så svårt att hitta prostituerade. Och helst skulle jag vilja ha en skolflicka. När jag frågade min polare så sa han att det bästa tricket är att börja prata med en vacker skolflicka på t.ex tåget. Efter att ni har pratat i ungefär 10 minuter. Så frågar du ifall ni kan dra hem till dig. Han sa att det ibland fungerade (4 gånger) och att ibland så gick dem bara av tåget.

Så jag upprepar. Vart hittar man vackra skolflickor, Som är redo att göra vad som helst för en slant. I Japan. Det känns frustrerande, Jag ska åka själv. Och det är därför jag undrar. Jag kommer självklart behöva lite sällskap. Och då pratar jag om sällskap av det sexuella slaget. Är det någon som är erfaren med Japan? Vart hittar man prostituerade skolflickor?
Citera
2011-11-10, 09:50
Medlem
Resolutios avatar
Well, i'm here in okinawa japan, and there are prostitutes all over the place. you can get a good little happy ending massage for about $50. that's about a 45 minute massage with a hand job at the end. i haven't had any personal experience with prostitutes here in japan, but from the rumors i hear, you can get a good lay for about 8000 yen... around $75 - Skriven för 5 år sedan.

Det va det ända jag hittade genom en snabb google sökning. Helt ärligt så kan jag gissa på att japans prostution består av slampor ifrån vietnam/kina etc o alla andra bananrepubliker där omkring. Precis som det gör i alla länder i asien.

Det finns något som kallas för "ganguroo girl". Det är en viss subkultur i japan som vill vara som västlänningar. Jag vet inte var man hittar dem eller något.

Men med lite tur så ska du väll kunna trycka ngn liten skolflicka om du är smidig o går på kareookebarer frekvent under vistelsen.
Citera
2011-11-10, 09:52
Medlem
Resolutios avatar
Va fan kunde jag inte ändra mitt inlägg för?

Hittade iallfall en länk du kan kolla igenom.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070729083435AA6tBWQ

Happy fucking
Citera
2011-11-10, 14:15
Medlem
Kebabsugers avatar
polare(kompis polare) som är model, lång, snygg, och väldigt vältalig i engelska fick inte ett enda napp på en vecka

ofc han vägrade betala för att knulla, men dom ser skönhet på ett annat sätt där borta, här får han napp bara han går ut :P

där fick han jobba som faan, men fick inte ett skit, sjukt deppad när han kom hem och knullade första party slampa och fick klamydia hahaha

skratta som fan när han berätta hela skiten
Citera
2011-11-10, 18:16
Medlem
BlueStars avatar
Tre trådar om Japan sammanfogade. Rubriken justerad.

/Mod
Citera
2012-01-09, 00:28
Medlem
RadioGaGas avatar
Jag blev kompis med en japan i USA och han sa att i Tokyo finns det många klubbar som man kan få sex. Tydligen är det ganska vanligt och tjejerna är jättesöta. Hans engelska var inte så bra så jag vet inte om han förstod vad han själv sa. Man kanske borde besöka Japan?
Senast redigerad av RadioGaGa 2012-01-09 kl. 00:33.
Citera
2023-01-29, 10:40
Medlem
Väcker liv i den här gamla tråden o undrar hur det står till med flickorna i Japan nuförtiden.
Någon som varit där nyligen?
Citera
2023-01-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Väcker liv i den här gamla tråden o undrar hur det står till med flickorna i Japan nuförtiden.
Någon som varit där nyligen?

Det har varit nedstängt för turism i över två år och öppnade upp rätt nyligen igen
Citera
2025-02-25, 13:53
Medlem
Status med "action" i Japan/Tokyo nu i dessa dagar? Funderar på att åka dit senare i år
Citera
2025-02-26, 17:10
Medlem
Var i Tokyo i höstas och gick förbi Kabukicho distrikt. Det verkade vara full kommers där, jag provade inget men erbjudanden saknades inte.
Citera
2025-02-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillstryparen1
Var i Tokyo i höstas och gick förbi Kabukicho distrikt. Det verkade vara full kommers där, jag provade inget men erbjudanden saknades inte.

Vad såg du?.Vad blev du erbjuden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in