2025-02-25, 21:09
Medlem
kukflashs avatar
Okej, varför valde Robban att lämna? Har läst rykten om att han drack handsprit och varit aggressiv mot kameramännen och någon skrev att han tagit amfetamin. Men finns det något konkret?
2025-02-25, 21:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Den klart sämsta Farmen jag sett.
Jag tvivlar på att det blir någon ny säsong.
Lika tråkig rakt igenom och ungefär lika spännande som när dom får brev hemifrån. Har aldrig sett så mycket kramande och gulligull i någon såpa tidigare. Karlarna hänger och kladdar ständigt på varandra. Ett riktigt sömnpiller.
2025-02-25, 21:13
Medlem
langtranggangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Okej, varför valde Robban att lämna? Har läst rykten om att han drack handsprit och varit aggressiv mot kameramännen och någon skrev att han tagit amfetamin. Men finns det något konkret?

Han kanske tog ett återfall när de fick in alkohol till middan efter att de klarat uppdraget.
Grov ångest efter det och valde att lämna för att ta hand om sig själv.
2025-02-25, 21:49
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag tänkte på det med, han är lite av en manshora. Det ska bli spännande att se om det blir någon konfrontation mellan Amanda och Alida. Med tanke på att all skit som startat drama kommit ifrån Amanda. Hon är en riktig ”pick me”- brud. Det är så man kan spy!

Amanda vill enbart starta konflikter, hon har inte IQ för annat. Hoppas hon drar igång något nu med Alida och Micke, så det blir lite action.

Ny trekant i storbondestugan?
2025-02-25, 22:16
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det var ju Amanda som sa det till Micke för att hon själv ville ha honom.
Vidrigt beteende av lögnaren/skvallerbyttan. Och det var ju inte första gången heller. Det var ju hon som spred något som Nathalie hade sagt i förtroende, vilket ledde till att Nathalie blev utstött och lämnade.
Varför framkommer inte det i programmet då, de var ju bägge två på plats innan amanda åker ut, nu är ju dock amanda tillbaka, och vi vet ju att micke blir ihop med amanda efter farmen, hur lättlurad är den här snickaren igentligen?
2025-02-25, 22:18
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langtranggang
Han kanske tog ett återfall när de fick in alkohol till middan efter att de klarat uppdraget.
Grov ångest efter det och valde att lämna för att ta hand om sig själv.
Eller fortsätta återfallet som han själv erkände han gjorde efter farmen.
2025-02-25, 22:44
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Haha så jävla kul om det stämmer. Hade också velat ha Ritalin/elvanze/concerta om jag var på farmen. Ska fan kolla om några avsnitt och se om man ser någon skillnad på han.

Frågan är, vem är dampbarnet?

Man ser ju att R ändrar lite utseende den sista veckan, han blir liksom blek och ser inte riktigt in i kameran. Lite undvikande har jag tyckt, något är det. Så när jag nu i efterhand läser om dessa rykten/påståenden så faller bitarna lite på plats.
2025-02-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag tänkte på det med, han är lite av en manshora. Det ska bli spännande att se om det blir någon konfrontation mellan Amanda och Alida. Med tanke på att all skit som startat drama kommit ifrån Amanda. Hon är en riktig ”pick me”- brud. Det är så man kan spy!

Han har varit intim me 3 brudar nu.
Tjejerna blir så jävla blåsta
2025-02-25, 23:15
Medlem
CottageQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Eller fortsätta återfallet som han själv erkände han gjorde efter farmen.

Återfallet var väl runt jul?
2025-02-26, 00:00
Medlem
Citat:
jag håller med om att han är duktig och jag gillade han med i början, men nu när han blivit trygg i miljön och fått så mycket beröm för sitt jobb så har han blivit väldigt arrogant tycker jag, och han är vansinig påalida för någon sagt hon sagt att de borde välja han eller robert till förstakämpe, vadå får man inte ens ha den åsikten om honom enligt han själv eller? Han måste väl förstå att alla ser han är duktig och därmed ett stort hot med.

Sedan går det och snackar om nu jävlar ska de plocka ut jesper och ahr planerat för han ska bli storbonde och grejer, men sedan sitter ju robert med micke i ryggen och säger om man spekulerat om vilka som skulle vara i tinget så har man en plan.

De Robert Micke och till viss mån Anderas försöker få det till att de andra paktar emot dem, de är väl snarae de som hängt med varandra ifrån början och smidigt planer och få ut folk och även lyckats med det om någon som är där.

Nej det där skitsnacket och spelet de håller på med köper inte jag.
Så det där med paktsnacket är tydligen något helt nytt för dej inom Farmen eller Robinson, ok...
2025-02-26, 00:01
Medlem
Citat:
Du glömmer riksfånarna Öscan och Blondie de är värda nämnas i detta sammanhang med, blonies son var ju med förra året, men han var inte vidare lik sin far tycker jag utan väldigt mesig i sättet, fö har jag missat många säsonger då jag i stor del i mitt liv inte ens hade en tv och såg bara det jag verkligen ville se på play osv, så jag kan ha missat många karaktärer här, men de där två minns jag minsann,
Dom var riktigt roliga! Men inte skogstokiga som Christoffer Dawling tex.
2025-02-26, 00:23
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Robban drog ladd varje kväll när teamet slog av kamerorna. Någon misstänkte nåt och han fick ultimatum, gå självmant eller bli utkastad. Räcker med att se grabbens ögon så fattar man vad det handlar om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in