Man slår ju mig i osmaklig självgodhet med flera hektar när Fredrik självgratulerar sig & redaktionen för den där långsökta tramsrubriken om tjejerna som kastar ögonfransar genom fönstret (trots att det bara är något som skulle kunna vara sant i teorin), såpass att programtid ska tas för att läsa om det i dom 15 längsta tv-sekunderna sedan ____________ (ofärdigt)
och på detta kräva en applåd från fåren i publiken ("det var ja som sa bu t.o.m")
Och vad var ämnet då bakom tjejerna som sparkar ut sina högerextrema män?

Jo ett nytt åsiktskorridorsförsök denna gång på Margå Dietz's bekostnad så att nytillkomna tittare ska vilja googla och se vad den förment korrekta vänsterkritiken mot skönlitteraturen blev då! för att rätta sig efter idag helst!

, man skulle ha nämnt Arnold på koloniseringskurs (kollisionskurs) i Sydafrika som en av romanerna skriven av en författare på 2000-talet i föregående rond för att driva jeck med feminist/antirasist redaktionen
Visste ni att Tv4's Farmen Afrika 2004 också utspelade sig i Arnolds Sydafrika, och enbart vita människor på en vit farm hade fräckheten att visa sig under hela 50 avsnitt, det är så man blir mörkrädd år 2025
Inas morsa känner 5 Afrikaanister, alltså 5 boer
Jag känner mig tillfredsställd dock, vi fick se Henry brista ut i sitt patenterade skamsna climaxgapskratt när han inte kunde frågan