Citat:
Citat:
Ännu en från begåvningsreserven som har noll koll på hur sådana här saker går till och snarare tror att det är som att kränga en bil. Varför frågar du inte dig varför Trump gör allt Putin ber honom om ? Hade det varit vem som helst förutom Trump/Elon så hade ni klarat av den minimala nivån av kritisk tänkande som krävs för att se situationen för vad den är.
Jösses!
Jag är inte lika säker som du att avslutningen där, "Låt Elon Musk sköta snacket", var allvarligt menat. Jag är dock hyfsat säker på att kombinationen knark, JavaScript och feminism satt sina spår, och att du är inkapabel att fånga upp nyanser och ironi.
Om du tar det du läser på allvar tycker jag dock det är bättre om du bemöter det med motargument, än att ifrågasätta personerna
Typ som jag skulle ifrågasätta hur din sambo kan stå ut med någon som är så döv för subtila signaler. Det har ju liksom inte med tråden att göra.
Så, om du nu är så fyrkantig och politiskt korrekt att du måste bemöta det som upprör dig, håll dig till saken. Varför anser du inte att Musk ska sköta snacket? Tror du det är Zelenskyj som inte vill vara på rysk TV igen, eller tror du det är Putin och Trump som satt ner foten? Nu blev jag nyfiken vad du faktiskt tror. Alternativt så slappnar du bara av lite.
Det senare är kanske svårt, med lånen på 4 miljoner.
Citat:
Taktiskt sett från Zelenskyj är det ett smart drag. Om man nu är diktator , skulle han någonsin erbjuda sig detta ?
Dock är ju allt redan hjärndött från start, att ens behöva återupprepa det här "Ryssland startade inte kriget och Zelenskyj är en diktator"-idiotin är ett tecken på hur mycket makt USA har över situationen i Ukraina, tyvärr.
Dock är ju allt redan hjärndött från start, att ens behöva återupprepa det här "Ryssland startade inte kriget och Zelenskyj är en diktator"-idiotin är ett tecken på hur mycket makt USA har över situationen i Ukraina, tyvärr.
Vad yrar du om här? Vad är det som hade varit smart av Zelenskyj att göra?
Inlägget från användaren Spersson som du svarar på nämner varken Zelenskyj eller något som han skulle göra.
Har du fått en psykos?
I så fall tror jag du bör ringa 11717
I så fall tror jag du bör ringa 11717