2023-06-17, 10:09
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Survivor Australia är klart bäst enligt mig. Och den senaste omgången är ju galet underhållande. Jag satt och sträckkollade på allt. Synd bara att inte George fick vinna. Han var den stora behållningen. Kul att han åtminstone fick "tröstpriset" på 50.000 AUD i 12 månader.

Ja absolut bäst.

Det kanske är tur att Kungen G inte vann… på så sätt kanske han blir lockad att komma tillbaka ännu en säsong, en annan gång… 😄👍

De som gör tv-programmet lär ju gärna vilja ha tilbaka honom, då de lär fatta att han är bra dragplåster för att locka tittare.
Citera
2024-05-09, 14:20
Medlem
En konstig sak är att inga svenska undertexter dyker upp när engelska undertexter dyker upp (för att de pratar tyst).
Citera
2024-05-10, 00:58
Medlem
Någon som kollar på årets säsong? Tröttnat på svenska Robinson och är glad att jag gav detta en chans, är så spänd på att se hur denna säsongen slutar. Sverige borde verkligen ta efter när det kommer till tävlingar och hur avsnitten är upplagda!
Citera
2024-05-10, 07:34
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Någon som kollar på årets säsong? Tröttnat på svenska Robinson och är glad att jag gav detta en chans, är så spänd på att se hur denna säsongen slutar. Sverige borde verkligen ta efter när det kommer till tävlingar och hur avsnitten är upplagda!
Ser bara survivor. Den svenska versionen är tråkig. Det behövs en nytändning där.
Citera
2024-05-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ser bara survivor. Den svenska versionen är tråkig. Det behövs en nytändning där.
Verkligen, jämför man så är det nästan lite pinsamt faktiskt. Har du någon favorit?
Citera
2024-05-11, 10:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Verkligen, jämför man så är det nästan lite pinsamt faktiskt. Har du någon favorit?
Ingen favorit än faktiskt
Citera
2024-05-22, 23:12
Medlem
Epicwebs avatar
Citat:
Håller med! Tusen gånger roligare att det är så strategiskt och att folk inte blir så kränkta som i svenska Robinson. Här är det spel på riktigt! Mer tävlingar också. Tycker det är kul de kan gå ut i djungeln för att leta amuletter som ingenting inför öråd också. Mer chanser att röra om i grytan 😍
Citera
2024-05-29, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epicweb
Håller med! Tusen gånger roligare att det är så strategiskt och att folk inte blir så kränkta som i svenska Robinson. Här är det spel på riktigt! Mer tävlingar också. Tycker det är kul de kan gå ut i djungeln för att leta amuletter som ingenting inför öråd också. Mer chanser att röra om i grytan 😍
Precis, har sett klart hela säsongen nu. Längtar redan efter nästa! Allt i Sverige är sämre, riktigt B jämfört med Australien!
Citera
2024-05-29, 22:45
Medlem
Citat:
Precis, har sett klart hela säsongen nu. Längtar redan efter nästa! Allt i Sverige är sämre, riktigt B jämfört med Australien!

Ännu en till som håller med! Nästan varje öråd är det något oväntat som händer och även om de i år var ovanligt dåliga på att spela gömda immuniteter när de borde så tillför de ju nåt extra.

Också fint att i princip ingen blir sur när de åker utan mest creddar de andra för bra spel!

Har sett de tre tidigare säsongerna också men funderar på var man kan hitta ännu tidigare?
Citera
2024-05-30, 17:39
Medlem
Epicwebs avatar
Citat:
Håller helt med. Tusen gånger mer färgstarkt än svenska versionen och jag ÄLSKAR att juryn fick utse vinnaren i slutet 😍 riktigt bra! Synd alla färgstarka/ duktiga spelare i svenska versionen blir utröstade direkt av alla fegisar. Återkommande varje år ju
Citera
2024-06-01, 14:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Instämmer! Jag gillar att varje avsnitt är lååångt och innehåller både pristävling, immunitetstävling och öråd. HATAR den svenska varianten där man kan bryta mitt i en tävling, och att man måste vänta en vecka på att se örådet.

ALLT är bättre i Australien: Framför allt Survivor, MAFS, (men även Bachelor, Bachelorette). De kan det här med att casta intressanta människor och att skapa underhållning UTAN att produktionen lägger sig i och styr/gynnar vissa deltagare.
Citera
2025-02-21, 15:27
Medlem
Vill bara tipsa om att säsong 12 drog igång i måndags och kan följas på youtube:
https://www.youtube.com/@SurvivorSeveral

(Jag brukar normalt följa via scene releases men verkar inte vara någon grupp som tagit tag i det ännu denna säsong)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in